Японският производител Subaru върна версията TR в гамата на седана си WRX. Тя ще се разположи на върха на гамата на модела, като ще се предлага единствено с механична скоростна кутия.
От компанията посочват, че новият „драйвърски“вариант на WRX разполага с „още по-голяма производителност“, но всъщност двигателят му е същият като на останалите версии на модела. Това е 2,4-литров турбомотор, развиващ 275 к.с. и 350 Нм, който е съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия. Задвижването отново е към четирите колела със симетричен централен диференциал, вискозен съединител и система Active Torque Vectoring.
Тя се управлява чрез спирачките, като при ри WRX TR те са специални - Brembo. Механизмите са с шестбутални апарати отпред и двубутални отзад, увеличени ротори, накладки и главен цилиндър. Друга иновация на TR е прекалибрираното кормилно управление, което, комбинирано с по-твърди пружини и амортисьори с преработени характеристики на амортисьорите, изостря реакцията.
Трябва да се отбележат и стандартните гуми Bridgestone Potenza S007, които подобряват сцеплението на сух и мокър асфалт. Освен това версията TR е първият WRX в историята, оборудван както с ръчна скоростна кутия, така и с пакет за безопасност EyeSight.
Интериорът на седана включва седалки Recaro с покритие от микрофибър (шофьорската е с електрически настройки) и мултимедия Subaru Starlink с 11,6-инчов диагонал на дисплея. Люкът, поставян на версията WRX Limited, е премахнат, за да спечели малко тегло и да се намали центъра на тежестта.
Все още не е известно колко ще струва новият продукт на Subaru - цените ще бъдат обявени по-късно. Сега базовият WRX се оценява на 30 600 долара, докато WRX GT струва 43 400 долара.