IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru Solterra не се посрами на „Лосовия тест“

Електрическият SUV показа добра стабилност (ВИДЕО)

Екипът на испанското издание km77 подложи първия електрически автомобил на Subaru – кросоувъра Solterra, на „Лосов тест“. Изпитанието има за цел да провери стабилността на автомобила при внезапно появило се на пътя препятствие, като се взима предвид скоростта, с която то бива заобиколено, за да може превозното средство да се върне в лентата си.


Subaru Solterra


За да бъде признат теста за успешен, автомобилът трябва да се справи със скорост от 77 км/ч, без да удари нито един от конусите. В случая е тествана последната версия на Solterra за испанския пазар, която е оборудвана с две електромотора с обща мощност 218 к.с. Капацитетът на батерията е 71,4 кВт/ч, а пробегът – 465 км по цикъла WLTP.

Тестовият автомобил е „обут“ в гуми 235/60 R18 Yokohama Advan V61, като той успя да премине през изпитанието със скорост от 73 км/ч. Опитът със 77 км/ч не беше успешен, но въпреки това електрическият SUV беше похвален за представянето си.



Според експертите, Solterra предлага отлично управление, което, освен всичко друго, е и предвидимо, което улеснява водача. Висока оценка получи и електронната система за контрол на стабилността, която беше определена като „много фина и прецезна“.


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И да, и не. По-голямата част е Тойотка, но все пак е съвместен проект. Били са си поделили кои части разработват. Окачването е било задължение на Субару.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ама това е Тойота, ребрандирана на Субару. И ся ко?
  • #5
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Колата не показва някакви сериозни недостатъци в поведението си. С по-широки и по-маркови гуми може да вдигне 2-3 км/ч отгоре. От японските марки, само Субару може да прави прилични окачвания.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То немските автомобили се проваляха предимно, когато бяха екипирани с гуми Bridgestone Turanza! С други гуми проблеми нямаше!
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Петърчоооо, пак ли ти плават критериите за срам и успех според марката, която харесваш?
  • #2
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Ха ха ( преди 1 година )
    Опитът със 77 км/ч не беше успешен, но въпреки това електрическият SUV беше похвален за представянето си.Как става тази работа.Когато е германски автомобил е провал.Явно за японските са занижени критериите.
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Правилното заглавие е се провали, този тест се минава с 77км или повече.