IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързите серийни автомобили на всяко десетилетие

От зората на автомобилната история до съвременни хиперколи като Koenigsegg Agera и Hennessey Venom

Автомобилите революционизираха света, в който живеем, и бързите коли очароваха хората от самото начало - често без основателна причина, освен за слава. Това може би е по-валидно сега, отколкото когато и да било в миналото; в края на краищата, дори и да имате най-бързата кола в света, колко често бихте могли наистина да я докарате до краен предел? Само за да бъде ясно, тук говорим за серийни автомобили, няма да включваме концепции и други рали изключения.

 
Най-бързите серийни автомобили през всяко едно десетилетие (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    RUF е нормална марка със серийно производство, както са Ламборджини, Ферари, но прави автомобилите си ръчно и в по-малки тиражи, както е Кьонигсег и Хенеси. Като ти гледам писането е нормално да не го разбираш това. Има уикипедия, чети не боли.
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Ама Руф не е сериина.Както и да е обаче електричките дори катонускорение не са най освеннкатоммаксимална скоростбкъдето ги няма никъде
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Всъщност F40 прави 201 мили, което е 323 километра, RUF развива 211 мили, което е 339км/ч., което не е хич малка разлика. Ореписвайте друг път от достоверни източници. Само за информация RUF е компания създадена 1939г. Има техни автомобили, които се движат и по българските пътища, можете да видите и в Мобиле.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За 80те години не ви е вярна информацията. Най-бърз автомобил е RUF, който се прави на базата на Порше, колата е абсолютно серийна и си е отделна марка, която все още съществува, но прави автомобилите си на базата на Поршета. Същото е както Хенесито ГТ, което сте посочили се прави на базата на Лотус. Пояснявам понеже сега ще се напълни с кръчмарски философи и професори, които ще обясняват, че RUF, не е марка, ако въобще са я чували. Всъщност точно тази марка е един от еталоните на писта.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 година )
    Кола 51930-1939 г. - Duesenberg Модел SJ (225 км/ч)"Техническият напредък, дошъл с Втората световна война"Абе втората световна не беше ли по-късничко... не знам де... не съм бил роден тогава :-)
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Задаваш грешен въпрос. Въпросът не е защо я няма Тесла А защо няма електромобили? А няма електромобили защото става въпрос за другата бързина, а не тази която се използва многократно в ежедневието - ускорението. Там ДВГ няма шансове срещу електромобилите. Серийни електромобили се произвеждат масово само от едно десетилетие насам и няма как да има такава класация. Но и в бъдеще такава класация ще е безсмислена, защото още днес ограниченията за ускорение са от физичните закони, а не мощността.
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Мити4ен,Тесла защо липсва?
  • #1
    4 rate up comment 10 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Бързината отдавна не се измерва вече с понятието максимална скорост, защото дори дори автомобила С най-малка мощност може да отнесе глоба за превишение на скоростта дори на магистралата.