IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Renault Master обещава отлична аеродинамика и намален разход на енергия

Все още не ясно дали четвъртото поколение на вана ще предлага и водородно задвижване

Световната премиера на четвъртото поколение Renault Master ще се състои след две седмици на изложението за лекотоварни автомобили Solutrans в Лион (Франция), обявиха от компанията-производител, като разкриха някои любопитни подробности за модела.

 
Renault Master
 

Сегашното, трето поколение Renault Master се произвежда от 2010 г., като последният рестайлинг на микробуса беше през 2019 г. Електрическата версия се появи през 2017 г., която днес се нарича Master E-Tech. През 2021 г. Master предложи и ограничени бройки водородни микробуси.

„Третият“ Master не се превърна в бестселър в своя клас, но донесе и все още носи стабилни приходи на Renault; през първите три тримесечия на тази година продажбите му дори се увеличиха значително – 78 799 броя, или с 11% повече спрямо същия период на 2022 г.

Първото поколение Renault Master дебютира през 1980 г.; оттогава общите продажби на микробуса надхвърлят 3 млн. броя по целия свят.

Съществените недостатъци на „третия“ Master са едно от най-ниските нива на активна безопасност в своя клас и слабите технически характеристики на електрическата версия - тези недостатъци, вероятно, ще бъдат напълно коригирани в новото поколение.

Сега Renault публикува първия тийзър на новия Master. Микробусът от четвърто поколение е показан в профил в закрито пространство, като си личи аеродинамичната форма на превозното средство. Това трябва да допринесе за значителното подобрение на ефективността, като от Renault посочват, че разходът на енергия на версията с батерии ще бъде намален с 21%, докато разходът на гориво при дизеловите версии ще бъде редуциран с 1,5л/100 км.

Все още не е ясно дали четвъртото поколение ще предлага и микробуси с водородно задвижване.

„Четвъртият“ Master ще се произвежда на същото място като „третия“: в завода SOVAB, Батили, Франция, който се намира близо до границите с Белгия, Люксембург и Германия. Точната дата на премиерата на новия Master не е обявена; изложението Solutrans в Лион ще продължи от 21 до 25 ноември. Може би информацията около микробуса постепенно ще бъде разсекретени преди края на събитието.

Припомняме, че през октомври Renault Group и Volvo Group обявиха създаването на съвместно предприятие за разработване и производство на компактни електрически микробуси.


0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    А колко казва toyota в официалните си данни че е разхода на toyota mirai и колко минава с едно зареждане? Знаем че този разход обикновено трябва да бъде намален с 20% за да получиш реалния. То и аз мога да ти дам източник на информация за рекорд на Гинес за 1078 км с едно зареждане на Тесла, което ще рече 9 kWh на 100 км, но както виждаш при всички сметки смятам 20 kWh което е реален пробег от 400 км въпреки че Тесла дава по-близо до 600 км с едно зареждане. Ти си вярвай в дядо ти Коледа
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Отново кратно,точно и ясно просто брилянтно.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Ето го лъжеца веднага се разпозна и веднага бива опроверган от Фактите.https://newsroom.toyota.eu/toyota-mirai-breaks-world-record-for-distance-driven-with-one-fill-of-hydrogen/Тоест с един резервоар или 166.65 км Тойота Мирай минава 1003 км от статията по горе при зареждане от само 5 минути.Според Митбустера 1000км са 500км ето на този лъжец ли вярвате.Цялата общественост трябва да се опълчи срещу полу грамотни индивиди като него страдащи от дискалкулия.
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До2. Има и по-бърз начин. Тесла модел 3 тежи 200 килограма по-малко от toyota mirai и със същите 166.65 квтч с които toyota минава 500 км, Тесла изминава над 1000 километра.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Браво, кратко точно и ясно за предимствата на водорода над батерията, така се прави.А не да се приказват общи приказки.
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Разбира се че ще има версия на водород една водордона бутилка като в Мирая например тежи 87.5 кг, побира 5кг водород с енергийно съдържание от 166.65 квтч.Срещу него да вземем батерията на една теслЪ мудел 3 пърформенс 557кг с енергийно съдържание вътре и84.5квтч.При Мирая имаме 1.9квтч на кг а при теслЪ имаме 0.15 квтч на кг или 13 пъти повече енергиен капацитет на кг при водородният автомобил.Само липсата на достатъчно зарядни водородни станции може да наклони везните в полза на електричката.