fallback

Tesla все още ли е луксозна марка?

С всички намаления на цените и стимули Model 3 струва колкото Toyota Corolla

В последно време сме свидетели на така наречената „ценова война“, в която Tesla агресивно изпреварва своите конкуренти на пазара. Така американският производител увеличава продажбите си, но дали това не се отразява на имиджа на марката.

В почти всеки доклад за пазарните резултати Tesla е сочена като производител на луксозни автомобили, което преди време беше вярно най-вече заради високата начална цена на нейните продукти. Model S и Model X струваха над 100 000 долара, а това беше сравнимо със задвижваните от бензин модели на BMW, Mercedes и други марки, които са се утвърдили като премиум или луксозно ориентирани.

Разбира се, цената не е единственото нещо, което прави една кола „луксозна“. За да бъде такава тя трябва да предлага комфортно возене, висококачествени материали, а също така и функции - като масажиращи седалки, например. В същото време моделите на Tesla не са известни с качествения си интериор и само заради това те няма как да бъдат определени като „луксозни" или „премиум".

Цените на тези автомобили също не са на такова ниво, особено като се имат предвид различните намаления и стимули, предлагани при покупка на електрическо превозно средство. В момента Model 3 започва от 38 990 долара за базовата версия със задно задвижване, докато BMW 3-Series, което е с подобни размери, струва миншимум 44 500 долара във версията 330i.

Подобно нещо се случва и за останалата част от гамата на Tesla. Цената на Model S започва от 74 990 долара, като той е по-евтин със сравнимите BMW i5 M60 или Mercedes-Benz EQE 500.

При федерален данъчен кредит от 7500 долара, други данъчни стимули и потенциална икономия на гориво цената на притежание на Model 3 е равна на Toyota Corolla, която няма как да бъде определена като „луксозен автомобил“. А за да бъде една кола наистина такова, то тя не трябва да бъде превозно средство, което да превозва собственика си от точка А до точка Б.

fallback
  • #43
    Митко Бастъра ( преди 1 година )
    Човек ти си мега зле и си нямаш идея какво говориш. Мерцедес като цяло е премиум марка, защото прави луксозни коли, което си е синоним в автомобилостроенето. Единственото което не е лукс в една Ц класа е размера, иначе Мерцедес като премиум (лукс) производител ти дава възможност да я набъкаш с 95% от екстрите в S клас и 100% от тези които предлага Е класа. Един производител е или премиум, или не, не може да предлагаш един премиум (лукс), а другите да не са ти такива. Фолксваген се опита с Файтон
  • #42
    MythBuster ( преди 1 година )
    ,До 37. Видяхме ти компетентността. Нито Тесла нито двата мерцедеса попадат в луксозния сегмент. Mercedes С class заедно с Tesla model 3 и BMW 3 series са в сегмент D. А Тесла модел S , за едно с mercedes Е клас и BMW 5 серия са в Е сегмента. Тоест нито един от тези автомобили не попада в луксозния сегмент, както ВЯРВАТЕ вие некомпетентните.
  • #41
    Фффф ( преди 1 година )
    .. само ще кажа, че софтуера на EQS е ДРАЗНЕЩО БАВЕН ..Китайския си е направо скопен .Тесла просто си играят в собствена лига с новия модел 3 и хардуер 4
  • #40
    Фф ( преди 1 година )
    Не знам какво ще покаже бъдещето, но новия Модел 3 е съвсем друга бира .И какво е лукс за електроколите - мощността съчетана с ефикасността . Софтуера в това немските коли са светлинни години назад - живея в Германия, само ка кажа
  • #39
    MythBuster ( преди 1 година )
    Да улесним задачата. В Европа в кой сегмент са тези двата mercedes-а и луксозни ли са или са премиум или и двете заедно? Защо Тесла е в техния сегмент?
  • #38
    MythBuster ( преди 1 година )
    Колко още стати искаш за разликата между луксозен и премиум сегмента на запад? Можеш ли да кажеш каква е разликата между mercedes c класа и mercedes e класа е дали двата са луксозни или някой от тях е само премиум? Сигурен съм че не можеш да отговориш на този въпрос който е проверка за твоята компетентност. После аз ще ти отговоря!
  • #37
    MythBuster ( преди 1 година )
    И си сигурен че изгледа клипа? Не се ли усещате как всеки път ставате за смях с безбройните си анонимни никове гостенино?
  • #36
    Електропитек ( преди 1 година )
    Бъсти, това, че си измисляш статии не показва, че си прав. Казах ти, не се занимавай с глупости а ако си свършил вече училище се хвани на работа и стига вися в този форум, а след това вечер пред блока на Ариана със зрънчо. Вашите няма да те издържат цял живот. Всеки с повече от една гънка на мозъка може да види колко си компетентен и колко си нямаш работа по цял ден.
  • #35
    До анонимен ( преди 1 година )
    Анонимний, така както погребваш Тойота, гледай да не прочетеш новината за рекордните им продажб, публикувана в този сайт префи малко.
  • #34
    MythBuster ( преди 1 година )
    Един въпрос на който държа да отговориш. Колко милиарда е дългът на toyota. Провери и отговори с число!
fallback
Последни