IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показа бъдещето си

Кросоувърът FT-3e впечатлява не само с дизайн, но и с технологии

След като през последните седмици японският производител Toyota подгряваше публиката със загадъчни изображения на нов модел, неговата премиера най-после е факт. 


Toyota FT-3e


Концептуалният Toyota FT-3e беше представен на автомобилното изложение в Токио, като той дава представа за визията на бъдещето според японската компания - както по отношение на дизайна, така и по отношение на технологиите.

Вдъхновен от електрическия bZ4X, прототипът разполага с редица иновативни решения, включително няколко екрана, които ви позволяват да комуникирате с други участници в движението.


Toyota FT-3e


Стегнатите и остри линии на дизайна на FT-3e напомнят на кросоувъра bZ4X. По-конкретно, плоската предна част с черно-бели елементи напомня за първия изцяло електрически модел на Toyota, докато предните светлини изглеждат като знак на почит към новия Prius.

На вратите има екрани, които показват нивото на батерията и различна информация за кабината, като температура и качество на въздуха. На B- и C. колоните са поставени сензори за разпознаване на пръстови отпечатъци, а вместо външи огледала има камери. В салона са поставени седем екрана, включително неизбежните за арматурното табло и инфотейнмънта.


Toyota FT-3e


Технически информация за FT-3e („FT“ означава „Future Toyota“ - бъдеща Toyota) не се предоставя, като не ясно дали този кросоувър разчита на същото задвижване като bZ4X или е получил нова конфигурация по отношение на батерии и двигатели.

Със сигурност обаче Toyota работи усилено, за да възстанови загубеното през последните години място в електрическия сегмент. Японските инженери разработват следващо поколение батерии, включително твърдотелни, които ще позволят до 1500 км пробег.


Още снимки на концептуалния модел - вижте в галерията:


0 от 500
  • #57
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    "1500 км очевидно е по WLTP, което значи не повече от 150 кВтч батерия." Няма начин! Ще ми посочиш ли поне един пример при който да дават 600 км пробег на автомобил с 60kWh батерия? Не вярвам да са чак толкова нагли, да обявят официален разход 10kWh/100км. Те са честни японци и ще си обявяват реалния разход - нали според вас е 20? Усещаш ли как говориш коренно противоположни неща в зависимост от това дали говориш за Тесла или toyota? Мен обаче вече повече ме кефят постиженията на toyota. Ха сега
  • #56
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е хубаво де, нали електромобила на toyota ще е такъв? Хайде да приемем че тесла лъже и да се доверим на немската фирма Сонен, които дават гаранция 10 години или 10 000 цикъла живот на батериите си, които са най-обикновени железофосфатни, А за твърдотелите се твърди, че имат много по-дълъг живот. 10 000 цикъла по 1500 км са 15 милиона километра! За 30 години докато си я караш, ще можеш да въртиш по половин милион километра на година. Карал ли си 30-годишна кола?
  • #55
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тесльо, феновете на Тойота нямат нищо против електромобилите, стига да изкарват по 20-30 години с оригиналните си части, както го правят другите модели. 1500 км очевидно е по WLTP, което значи не повече от 150 кВтч батерия.
  • #54
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Къде я видя тази кола? И колата и батерията са засега само на картинки. Шарени и лъскави. На принципа никой не може да предложи това което ние може да ви обещаем. Но все пак добрата новина е, че ще направят всичко възможно да наваксат. За стотен път го повтарям че аз искрено ще се зарадвам да ме опровергаят и да изкарат такава батерия! Вероятно ще се радвам повече от феновете на toyota, за които това ще означава край на ДВГ.
  • #53
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Още няма такива батерии ама има кола
  • #52
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Ха ха ха! ( преди 1 година )
    Бъдещето на трошота е настоящето на хуйдай/чиКИА! Все оризарщина ...
  • #51
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Шваба, това няма ли да реши и проблема със зарядните станции? Смотаните тесли за да минат 1500 км, трябва да спират пет-шест пъти и да изгубят цял час и нещо за зареждане за пътуване на 1500 км, а тренираните семейства от съседната тема, ще пътуват цели 15 часа без да спират нито за минута и ще пристигнат щастливи и отпочинали на крайната дестинация подкрепени от вода и плодове По пътя за да не се тъпчат с обяда и вечеря и закуски от които се пълнее.
  • #50
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ами за какво да говорим? Кажи нещо за батерията на toyota за 1500 км която всички са с нетърпение чакаме от 2010 година. По мои сметки при 20 kWh/100км, означава електромобил с 300kWh батерия с тегло и цена на автомобил с ДВГ още през 2028 година. Сега остава да си избереш това добра или лоша новина е? Вярваш или не вярваш на toyota? Като добавим и 10 минути зареждане, означава 1800 kW зареждане - 7 пъти по-голяма мощност от настоящите най-бързи зарядни на Тесла. Кой е технологичния лидер, а?
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, типично по теслофренски: да не остане нито една статия за Тойота незалята с тонове пропаганден теслофренски бълвоч.
  • #48
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Отпред - почти пълно копие на Сайбъртрък. Отзад - някакво гротесктно разтеглено копие на Фискър Оушън. По средата - евнух, т.е. няма му го най-важното - батерията.