IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показва бъдещи спортна кола и кросоувър на ток

Концептуалните FT-Se и FT-3e демонстрират пътя на марката към въглеродно-неутралната ера

Toyota представи два интригуващи концептуални автомобила, които ще дебютират на Japan Mobility Show 2023 на 26 октомври. И двата концепта са електрически и се наричат ​​съответно FT-Se и FT-3e.


Toyota


Toyota FT-Se е по-обещаващият от двата, тъй като приема формата на расов спортен автомобил с означение GR. Toyota го описва като „една от опциите за спортен автомобил във въглеродно-неутралната ера“ и отбелязва, че използва опита, който Gazoo Racing е натрупал в моторните спортове през последните години.

Широкият и нисък профил на FT-Se веднага хваща окото и докато Toyota вече произвежда спортните автомобили GR 86 и Supra, FT-Se не прилича на нито един от тях. Отзад се виждат тънки LED задни светлини, които се извиват нагоре покрай тънки вертикални перки от двете страни. Тийзърът също така показва изпъкнала GR емблема върху ясно изразения заден спойлер, а също така можем да видим драматичен дифузьор, завършен в черно.


Toyota


По-голямата част от екстериора на FT-Se е решен в оранжево, но включва също черен покрив и черни странични огледала. Отделен тийзър също така визуализира интериора на автомобила, където можем да видим изпъкнал цифров инструментален панел, волан в нетрадиционен и информационно-развлекателни дисплеи.

Концепцията преследва „стабилност при управление и оптимални аеродинамични характеристики“ и ще поддържа софтуерни актуализации.


Toyota


Другата студия е Toyota FT-3e. Това е елегантна концепция на електрически кросоувър и има LED светлинна лента, простираща се през задната част. Десетки вертикални светодиоди са разположени в основата на вратите и могат да показват заряда на батерията, вътрешната температура и качеството на въздуха в купето.

Външният му дизайн до голяма степен е лишен от извивките и гънките на FT-Se и е много по-ъгловат. Toyota казва, че външните линии и повърхности са направени „възможно най-опростени“.


0 от 500