IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показа бъдещето си

Кросоувърът FT-3e впечатлява не само с дизайн, но и с технологии

След като през последните седмици японският производител Toyota подгряваше публиката със загадъчни изображения на нов модел, неговата премиера най-после е факт. 


Toyota FT-3e


Концептуалният Toyota FT-3e беше представен на автомобилното изложение в Токио, като той дава представа за визията на бъдещето според японската компания - както по отношение на дизайна, така и по отношение на технологиите.

Вдъхновен от електрическия bZ4X, прототипът разполага с редица иновативни решения, включително няколко екрана, които ви позволяват да комуникирате с други участници в движението.


Toyota FT-3e


Стегнатите и остри линии на дизайна на FT-3e напомнят на кросоувъра bZ4X. По-конкретно, плоската предна част с черно-бели елементи напомня за първия изцяло електрически модел на Toyota, докато предните светлини изглеждат като знак на почит към новия Prius.

На вратите има екрани, които показват нивото на батерията и различна информация за кабината, като температура и качество на въздуха. На B- и C. колоните са поставени сензори за разпознаване на пръстови отпечатъци, а вместо външи огледала има камери. В салона са поставени седем екрана, включително неизбежните за арматурното табло и инфотейнмънта.


Toyota FT-3e


Технически информация за FT-3e („FT“ означава „Future Toyota“ - бъдеща Toyota) не се предоставя, като не ясно дали този кросоувър разчита на същото задвижване като bZ4X или е получил нова конфигурация по отношение на батерии и двигатели.

Със сигурност обаче Toyota работи усилено, за да възстанови загубеното през последните години място в електрическия сегмент. Японските инженери разработват следващо поколение батерии, включително твърдотелни, които ще позволят до 1500 км пробег.


Още снимки на концептуалния модел - вижте в галерията:


0 от 500
  • #37
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Все пак държа да ми кажете откъде те са взема 4680 батерии, ако не ги произвежда?
  • #36
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 34. Това са само качествените клетки. То и сега производството си върви с пълен капацитет, но се оплакваха че 80% от продукцията първоначално е отивала брак и само 20% са били годни за използване. Това са точно тези 20% които се увеличават и по този начин се увеличава продукцията въпреки че производствения капацитет на поточната линия остава същия. Всичкият този брак отива за рециклиране и повторно използване на материалите - поредната разбита опорка
  • #35
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ъмм ( преди 1 година )
    Много грозно се очертава бъдещето, но пак е хиляди пъти по-симпатично от кибер-тролеите в кравария
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "По 1200 автомобила на седмица 22 000 автомобила се произвеждат за 18 седмици от 52 седмици в година. Смятай сам!" Какво да смятам бе, лъжльо? Това ли са ти проверените цифри и факти??? Ако процента брак на тия клетки е 50%, ами ако е 80%??? Пълни смешници сте, ей! За "10 милионната си батерия в другия завод" източник ще дадеш ли?
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 32: Да, към 2019 е в Тесла, но преди това е бил в Panasonic, виж му патентите. Също както и други японски инженери на ръководни постове като Kenjin Masumoto, Shinji Arimoto. Та за лъжи и измислици по-добре недей да говориш - по-големи лъжци от теслюфците няма.
  • #32
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    По 1200 автомобила на седмица 22 000 автомобила се произвеждат за 18 седмици от 52 седмици в година. Смятай сам!
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до 22 ( преди 1 година )
    Приятелю, Kunio Tsuruta е служител на Тесла от април 2012 г. Заявлението за патента е от 2019 г. Пак ти повтарям - с измислици и лъжи можеш да вирееш само в собствения ти приятелски кръг. Искат се факти, а не вяра. Дори не можеш да прецениш, че ако беше на Панасоник, щяха да го използват.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И колко точно са произведените Тесли с 4680 батерии, не разбрах? Продажбите на Мирай: As of November 2022, global sales totaled 21,475 units.
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 27. Да не твърдиш че Тесла е сглобила 20 милиона батерии в Тексас? Ти сериозен ли си? Дори аз не вярвам че ще произведе 20 милиона автомобила през 2030 година във всичките си заводи, А ти ВЯРВАШ че Тесла е сглобила 20 милиона батерии за електромобили от клетки произведени от други още тази година само в Тексас и само с този вид батерии? Вярвай си? Кажи обаче откъде взимат клетките за 46 80 батерии, ако въобще правиш разлика между клетка и батерия? 46 80 клетки ли са или батерии според тебе?
  • #28
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    При батерия с капацитет 65 kWh Tesla може да произвежда над 1200 автомобила седмично.