IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

EQS се оказа проблем за дилърите на Mercedes-Benz

За разлика от класическата S-Class, електрическата версия не се приема от клиентите

Гамата електромобили EQ на Mercedes-Benz изглежда отговаря на всички изисквания за луксозно електрическо превозно средство, но продажбите определено не вървят, като това се отнася най-вече за флагманския седан EQS. Според Automotive News на дилърите на марката в САЩ са им нужни средно 82 дни, за да продадат EQ-модел и това се превръща в проблем.


Mercedes-Benz EQS


За сравнение електрическите коли на конкурентите BMW и Audi се продават съответно за 38 и 46 дни, а средният показател за луксозния сегмент е 57 дни. Според дилър на германската марка проблемът е, че EQS няма същата привлекателност за клиентите както бензиновата S-Class.

„Нашите коли трябва да са такива, които хората искат да купуват. S-Class се радва на добра лоялност сред клиентите, но EQS определено не е нещо, което повечето хора искат да притежават“, обяснява търговецът.


Mercedes-Benz EQS


Проблемът не е само в брандирането. Същият дилър разказва, че електрическите модели продължават да пристигат, независимо дали хората ги искат, но в същото време цените им са твърде високи. Това обаче беше оспорено от шефа на Mercedes за САЩ - Дмитрис Псилакис, който беше категоричен, че Mercedes-Benz е луксозна марка и няма как цените да моделите да се сравнят с тези на други производители.

В случая големият проблем е лизингът, като дилърите настояват Mercedes да намали лихвения си процент за електрическите модели, а не да свали цените им. Точно това прави Tesla със своите електрически превозни средства като Model 3 и Model Y, които се радват на все по-голям интерес от страна на потребителите.


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 8. Нали точно затова харесвам подхода на mercedes? Като ти харесват големи екрани си купуваш електрически mercedes с екран от врата до врата, като не те кефи си купуваш бензинов и имаш избор. По делата ще ги познаете, за разлика от шефа на toyota който се скъса да обяснява как иска ли да има от всичко в менюто за да може клиента да избере и затова произвеждали водородни автомобили, но докато се скъсваше да го повтаря това, нямаше нито един електромобил в менюто и клиентите им НЯМАХА избор.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    ... възможност за избор - кое колко ще изкара, как ще си зареждаш ако ползваш ел. автомобил. Няма да забравя феновете на водородни автомибили колко бяха изненадани от липсата на зарядна инфраструктура и цената на ремонтите. Я виж за фена на Тесла и дъжда. Пък и САЩ май не са казвали, че ще забраняват ДВГ, та там хората не го мислят какво ще бъде след 2035 година.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Е, не съм съгласен, че покупателите на автомобили първом се интересуват от технологии и ускорение. MythBuster, като си купува дизеловите "печки" (за мен дизела трябва да е ЗАБРАНЕН за личен автомобил по екологични подбуди), гледа какви технологии и колко му е искорението? Не. Аз като си купувам автомобил, гледам стойност на поддръжката, разход на гориво и сигурност при катастрофа. Познай кои две от тези не покриват електрическите коли. Първоначалния порив премина, сега идва ред на нормалната...
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    3 ( преди 1 година )
    До 5 Не знам. Тея екрани ми идват в много и на мене. ТО може би, преди години, когато хората са нямали телефони и айпади, щеше да е по-ок ...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    3 ( преди 1 година )
    До 4 - Ам ... но нали номер 1 каза нещо, че залагали на остарели и изостанали технологии ... Кой говори истината?
  • #6
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Агент Колсън ( преди 1 година )
    Много им е слаб и беззъб дизайна. Едната вежда е направо идиотска
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 4. В голяма грешка си. Не всички но все повече клиенти са интересуват първо от технологиите, после от мощността и ускорението А чак след това какъв е двигателя. И тези клиенти ще стават все повече. От mercedes се оплакват, но все пак са предложили от всичко в менюто и клиентът избира. Дали ще продадат два електрически и осем бензинови или четири електрически и шест бензинови, клиентът ще е избрал това което харесва а mercedes ще се продава ли 10 автомобила, за разлика от toyota
  • #4
    12 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    На никой не му пука за тия телевизори и лампички. Хората с пари искат класическа конструкция с V8 под капака и автомобилите са функционални и качествени.
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1 - Но не е ли този мерцедес, един от най-напредналите им, с модерните телефони, екранчетата и светлинките??
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    82 дни? Да пробват с Шкода тогава. Вече чакаме 82 СЕДМИЦИ!!!