IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

EQS се оказа проблем за дилърите на Mercedes-Benz

За разлика от класическата S-Class, електрическата версия не се приема от клиентите

Гамата електромобили EQ на Mercedes-Benz изглежда отговаря на всички изисквания за луксозно електрическо превозно средство, но продажбите определено не вървят, като това се отнася най-вече за флагманския седан EQS. Според Automotive News на дилърите на марката в САЩ са им нужни средно 82 дни, за да продадат EQ-модел и това се превръща в проблем.


Mercedes-Benz EQS


За сравнение електрическите коли на конкурентите BMW и Audi се продават съответно за 38 и 46 дни, а средният показател за луксозния сегмент е 57 дни. Според дилър на германската марка проблемът е, че EQS няма същата привлекателност за клиентите както бензиновата S-Class.

„Нашите коли трябва да са такива, които хората искат да купуват. S-Class се радва на добра лоялност сред клиентите, но EQS определено не е нещо, което повечето хора искат да притежават“, обяснява търговецът.


Mercedes-Benz EQS


Проблемът не е само в брандирането. Същият дилър разказва, че електрическите модели продължават да пристигат, независимо дали хората ги искат, но в същото време цените им са твърде високи. Това обаче беше оспорено от шефа на Mercedes за САЩ - Дмитрис Псилакис, който беше категоричен, че Mercedes-Benz е луксозна марка и няма как цените да моделите да се сравнят с тези на други производители.

В случая големият проблем е лизингът, като дилърите настояват Mercedes да намали лихвения си процент за електрическите модели, а не да свали цените им. Точно това прави Tesla със своите електрически превозни средства като Model 3 и Model Y, които се радват на все по-голям интерес от страна на потребителите.


0 от 500
  • #51
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Recar0 ( преди 6 месеца )
    Тука добър, тотално не-по-темата спор сте си спретнали. Причините са две, разказани от хора, които са били пред този избор:- колата е извънредно тежка. Дори и за спокойният шофьор, с пенсионерски нагласи, който обикновено стои зад волана на мерцедес, е очевидно, че този кит е трудно-управляем и трудно-спиращ. ТТ данните не ги коментираме, те при мерцедес са извънредно-трудно постижими в реална, ежедневна среда. - не са точно много красиви, въпреки че това е субективно
  • #50
    10 rate up comment 7 rate down comment
    PLAID ( преди 6 месеца )
    Електрически Мерцедес е като соев салам. Хората идват за шпек, ти им казваш ето, просто не е с месо. За да продаваш коли на ток, ти трябва марка на ток - там хората знаят за какво са дошли. Не да им пробутваш заместител на марка, известна им от 100 години.
  • #49
    6 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Wildpoldsried, 17 август 2023 г. С изграждането на най-голямото решение за съхранение на виртуални домашни батерии в Европа, sonnen поставя нови стандарти в дигиталните мрежи на домакинствата и възобновяемите енергии. 25 000 sonnenBatteries в цяла Германия вече работят и работят, което съответства на капацитет от 250 MWh. Целта е през следващите няколко години този капацитет да се увеличи до 1 GWh.
  • #48
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Джипа по разбираеми причини няма да го кача но ето ти клипче с инвертора който търсих в интернет за да съвпадне с това за което говоря. На дисплея на инвертора се вижда датата часа и секундата на снимане, а мазния глас ти казва името. Другия път Не задавай въпроси на които не можеш да понесеш отговора. https://youtube.com/shorts/L26vsx8V4CU
  • #47
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Изгледа ли клипа че имам още един интересен пресен пресен?
  • #46
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    "Ти кога ще кажеш колко са домашните батерии на Тесла в Германия,дето твърдиш,че са огрмния дял от инсталираните?!?!" Това кога съм го твърдил? За разлика от тебе аз не си измислям нито цифри нито факти. Дадох ти пример с батерия на която знам капацитета за да ти направя изчисленията и да ти докажа че синтетичното гориво е мъртвородено при наличието дори на тези батерии. Също ти дадох пример с виртуални централи на немския производител на батерии сонен, чиито батерии са до 16kWh
  • #45
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Абе бай РУК на обратно , аз да не съм патологичен лъжец като тебе? Аз мога да ти покажа всяко едно нещо на мига и няма как да съм го намерил в интернет след като го снимам и го качвам в интернет само пет минути след като си ме попитал https://youtube.com/shorts/A6EGsp-1ENs
  • #44
    1 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    Инсталираните батерии са 33,3 терамегагига часа за 3 години, по 3 батерии в къща през 3 къщи! *** нико, 30 мин търси подходящ инвертор в нета и ми цитираш директни харакеристики от сайта дето си намерил!Ти кога ще кажеш колко са домашните батерии на Тесла в Германия,дето твърдиш,че са огрмния дял от инсталираните?!?! И как се продава ток на печалба от 1,5квч домашна батерия заредена на фиксиране цена!Утре ползвай числото 4 в лъжите си!Може някой да се върже!
  • #43
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    EF SUN-3K-G 3000W монофазен соларен инвертор - 230V ACMPPT тракер - 100VDC до 500VDC на отворена веригаМоже да бъде използван с до 3300Wp обща мощност на панелитеWiFi комуникационен модул за мониторинг - в комплектаЦена на брой: (360.00 EURO) / 844.80лв с ДДС
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Познах че няма да отговориш с нито една цифра а само с обиди! Защо аз да ти отговарям?