IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz EQS SUV се провали на „Лосовия тест“

Поведението на електрическия кросоувър беше определено като „шокиращо лошо“ (ВИДЕО)

Експертите от испанското издание km77 подложиха електрическия SUV Mercedes-Benz EQS на „Лосов тест“. При това изпитание се имитира внезапна поява на голяма животно на пътя, като автомобилът трябва да го заобиколи, навлизайки в съседното платно и след това да се върне обратно.


Mercedes-Benz EQS SUV Лосов тест


Германският премиум SUV не успя да се справи с изпитанието със скорост 77 км/ч, като цяло поведението му получи доста критики. В тества участва флагманът т Mercedes-Benz EQS SUV 580 4Matic, оборудван с два електрически мотора с обща мощност 544 к.с., задвижване на четирите колела и батерия от 108,4 кВт/ч, но и това не помогна.

При най-добрия опит електромобилът се задържа в коридора с конусите със скорост от едва 66 км/ч, което е много далеч от желаното. Реакцията на кросоувъра към движенията на волана се оказа доста бавна и неефективна, че не позволява избягването на препятствие.



Журналистите подчертаха, че SUV Mercedes-Benz EQS има впечатляваща динамика на ускорение и изключителен комфорт на возене, но маневреността изобщо не отговаря на стандартите, на които трябва да отговаря модел от известна марка, която на всичко отгоре и от най-висок клас. А поведението на електромобила по време на изпитанието беше определено като „шокиращо лошо“.


0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    И пак пропускаш основния въпрос заради който говоря за e-fuel! Ти си този който твърди,че батериите ще се рециклират почти напълно, че с материалите от една днешна батерия с която се минават 500км, ще се правят две,всяка то които ще е за по 500км!Много го хвалиш бъдещия прогрес при батериите, обаче рязко отричаш възможността за прогрес във всяка друга технология можеща да застраши налаганото господство на батериите! Айде да обясниш,защо само при батериите ще има прогрес и никъде другаде - не!
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    "Как знаят себестойността на нещо не произведено?" - ти сериозно ли?!?Че кой ще тръгне да произвежда нещо, без да знае каква ще му е себестойността и на каква цена ще го продава?Ти почна да ме ползва за уроци по икономика?!Като се постараеш да намериш информация за вече 3те фирми които са разработили технология да постигнат такава себестойност, тогава коментирай!И никога не съм твърдял,че могат днес да постигнат тази цена днес !Хората си казват - от 2024 до 2030 с увеличаване на обемите!
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    MythBusterчо - толкова си обсебен да налагаш мнението си,че няма акъл да проучиш колата за която го налагаш!EQS SUV e на същата база, същите батерия,двигатели,спирачки като седана EQS!Който също не минава лосовия тест, но поне постига 72км/ч!Ти твърдиш, че със софтуерен ъпдейт тежащия 500кг повече и с много по висок център на тежест EQS SUV ще направи 77км/ч?!?А какво ще направи седана EQS след този ъпдейт?!?Ще надмине Порше 911?!? Не си добре, честно!
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    "MythBusterчо - скоро, много скоро! И то в континенталната част на Европа! Е вярно, в началото ще е насочено основно за кораби и самолети!" Дали пък не познах на 1000%? Значи са постигнали 3,50 паунда което е минало свършено време някъде в бъдещето след 10 години. Дали пък и това не беше моят точно попадение за разбиване на мит? Аз мога да ти покажа и цена от 50 евро цента за литър в такава новина за бъдеще време. Как знаят себестойността на нещо не произведено?
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    И защо мислиш че не могат да оправят всичко това със софтуерен ъпдейт? Отговорът е прекалено *** - защото не знаеш каква е причината. А причината не е теглото. Причината е в мекото окачване, което от своя страна е регулируемо и се управлява от ... софтуер. А подигравката с А класата трябваше да имаш малко обща култура и наченки на мисъл за да я разбереш. Нали уж този mercedes не може да завива заради теглото, а те бъзикам че при а класата оправиха проблема с увеличаване на теглото .
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    И MythBusterчо, самия факт,че мислиш,че от Мерцедес са забравили гафа с първата А класа, и ти си толкова по умен от тях, че първи си се сетил,за софтуерен ъпдейт,а те горките пуснали кола за близо 200К евра на пазара без да я тестват .... показва колко си болен, човече!Тази кола и реактивен двигател за насрещна тяга да и сложат в решетката,пак не може да направи "лосовия тест" с 75 или 80км/ч!Долу са ти го написали - физика!Има една се продава в БГ,оди я тествай ако ти я дадат,може и да разбереш
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    MythBusterчо - скоро, много скоро! И то в континенталната част на Европа! Е вярно, в началото ще е насочено основно за кораби и самолети! Само част от интервюто от преди няколко седмици - "Колко ще струва един литър електронно гориво тогава?Последните проучвания без данъците оценяват порядъка между 1,50 и 1,80 евро на литър." А ти кавичките си ги сложил защото нямаше идея как точно са оправили проблема при първата А класа!А точно при EQS със софтуер ама нищо няма да решат!
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    KУPE, научи за какво се ползват кавички и защо ли съм ги сложил? Ако едно време нещата се оправяха с хардуер, сегс ще ги оправят със софтуер. ВЕрвай ми! А ще те се подиграват за ЛЪЖАТА умишлена или от ВЯРА няколко седмици, а като дадеш линка ще се смеем още няколко седмици колко ти е промит мозъка от права ВЯРА в перпетууммобиле и добиване на безплатна енергия от нищото и промяна на физичните закони за да получат тази цена. Кажи поне след колко години почват производството?
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    И MythBusteчо, спри да коментираш коли които не си виждал на живо!Някога ако вземеш та покараш EQS SUV ще разбереш, че всъщност е точно това за което е създадена!ЛУКС!Със "софтуерен ъпдейт" може и да има леко подобрение,но няма да я направят стабилна като Порше 911 или Model X!Не и това поколение на модела!Колата е наблъскана с екстри от пода до тавана,непропорционално разпределено огромно тегло и залага на системи за активна безопасност и превенция от удари,а не избягване с "лосови" маневри!
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    MythBusteчо,още ли не можеш да намериш инфото за синтетичните горива?!Ще те оставя първо да се излагаш няколко седмици и после ще пусна линк,споко!Ще дадеш ли инфо за този "софтуерен ъпдейт" ъпдейт на А класата?!Щото добавянето на ESP модул на привиканите автомобили и внедряването му в производството на следващите не е "софтуерен ъпдейт", шмат ко!!!! Ох, и извинявай, че пак дълги изречение!Знам че ти е трудно да асимилираш информация!"софтуерния упдейт" на А класа го доказа!