IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е първата електрическа Toyota Land Cruiser

Засега всъдеходът е само концепция, която показва какво бъдеще го очаква

Toyota Land Cruiser претърпя метаморфоза през последните няколко години, но това не се отрази по никакъв начин на популярността му. Моделът се предлага в най-различни форми и размери по цял свят, като за покупката на някои от тях се чака с години.


Land Cruiser Se


Най-новото допълнение към гамата е Land Cruiser Se - първата изцяло електрическа версия на модела. Засега той е само концепция, която японският производител представи, давайки много малко подробности, но явно това ще е един от пътищата пред всъдехода занапред.

От Toyota посочват, че Land Cruiser Se ще предложи електрическо задвижване с висок въртящ момент и три реда седалки. Компанията подчертава колко тих е този автомобил в градска среда, както и че той е оборудван с най-съвременни технологии, подпомагащи както за движение по нормални пътища, така и извън тях.


Land Cruiser Se


Всъдеходът има монококова конструкция, за която Toyota твърди, че го прави отзивчив и много способен на по-неравен терен. Привидно малкият пътен просвет и гумите с нисък профил обаче донякъде противоречат на това твърдение. Като размери този Land Cruiser е дълъг 5103 мм, широк е 1980 мм и е висок 170 мм, което го прави идентичен с друг модел на японската марка - Grand Highlander.

Засега производителят не разкрива подробности нито броя на двигателите, мощността или дори размера на батерията. Не е ясно и кога ще се появи серийният вариант.


Още снимки на концептуалния електрически всъдеход - вижте в галерията:


0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    Бустъре, спрях да те чета в момента в който започна да си противоречиш с коментари си от преди няколко часа за батериите в къщите в Германия!Където субсидиите за тези батерии в различните провинции са близо 50% и населението ги купува не да съхранява ток за нуждите на домакинствата, а да ги мъкне по къмпинги да си зарежда лаптопи телефони! Така, че населението е готово да плаща и в момента плаща 50% за солари и батерии, които обаче с нищо на никой не помагат!Бива да се запознаваш с нещата!
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Досега обаче не съм те видял да се смееш на Ауди е трон, което трябваше да започне масова да се произвежда през 2010 година. През същата година toyota обещаваше че до две години започва производство на твърдотелни батерии с 800 км пробег и 15 минутно зареждане на ниски цени, както и на водородни автомобили, като обещаваше да продава по 1 милион водородни автомобила годишно до 2020 година. А всички вкупом обещаваха да започнат да произвеждат електромобили, които са по-добри от Тесла и тя да фалир
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Разбира се, не си беше направил труда да сметнеш това въпреки че ти дадох всички необходими данни, но въпреки това твърдеше че всеки нормален човек би го подкрепил а не като мен да казва, че било невъзможно. Сега пък твърдиш че нормалните хора мразят всичко и всички и не трябва да харесват никой и нищо! Дали има смисъл да споря с човек който смята, че това е нормалното? Дали бих стигнал някога до консенсус с него, след като няма собствено мнение, а винаги е против мненията на всички останали?
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    "По принцип,нормалните хора не сме" ето тук спрях да чета и започнах да ти отговарям защото вече си написал поредния виц. Предишния път, твърдеше че нормалните хора биха предпочели държавата да им даде безвъзмездна финансова помощ във вид на субсидии за да финансира изграждането на 100 киловата фотоволтаици, които заемат 500 квадратни метра върху всяка къща, на стойност 140 000 евро, за да може да подаряват 100% от енергията на производителите на синтетично гориво, което да купуват по 4 евро
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    Бъстъре, хората на които ни е смешно от поредното отлагане на продажбите на сайбъртрака,не сме задължително "защитници" на Тойота!По принцип,нормалните хора не сме "защитници" на дадена марка автомобили,а ползватели и фенове!Зомбита като тебе сте "защитници"!Тойота не са казали - "ще го пуснем 2023,после - пардон 2024, упс 2025 ще е, офф *** хайде ще е след 3 месеца" които станаха 18 месеца!Това е смешното при тесла!Сами си поставят срокове,които сами не изпълняват!И това е правило не изключение!
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Другите поне си правят труда да хипотетизират колко ще е голяма батерията и колко ще е пробегът. Тойотка обаче ясно знае, че няма никакво желание и умение да произвежда електромобили и че това е просто картинка.
  • #2
    4 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    В съседната тема едни господа се подиграваха, че вече четвърта година от представянето все още не са започнали продажбите на пикапа на Тесла. Понеже знам че са Върли защитници на toyota, бих желал да ми отговорят след представянето на този модел на toyota кога предполагат че ще започнат първите продажби? 2027? А дано ама надали! Хубаво би било да започнат продажбите тогава с новите батерии за 1500 км и 10 минути зареждане, които по обещания трябва вече да са в производство по това време. Нали?
  • #1
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Паркетник....нищо друго.