IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Наследникът на Opel Insignia ще се прави в Италия

Плановете за производство на бъдещи модели на концерна Stellantis готвят и други изненади

Stellantis се сбогува с Insignia миналата година, когато производството на популярния автомобил от среден клас приключи във фабриката на Opel в Рюселсхайм. Планирано е да има наследник на съперника на VW Passat, но за изненада той няма да се произвежда в Германия - моделът от следващо поколение ще се сглобява в Италия. Според достоверна информация новият модел ще се произвежда във фабриката в Мелфи, където Jeep Compass също ще продължи да се произвежда в следващата си генерация.


Opel Insignia


Три допълнителни модела ще бъдат произведени в завода в Южна Италия - Stellantis възнамерява да прави там новото поколение DS 9, както и DS 7 заедно със сродния модел на Lancia. Що се отнася до моделите, които се правят там към момента Fiat 500X, Jeep Compass и Renegade поетапно ще излизат от производство през 2024 и 2025 г., според местните синдикати.

Очаква се новите Insignia и DS 9 да бъдат с каросерия тип лифтбек с пет врати, а DS 7 да получи изцяло електрически наследник, но отново ще бъде SUV. Opel вече намекна посоката, в която иска да поеме с концепциите Manta-e и Experimental, предвещавайки изцяло електрическо бъдеще със свеж дизайнерски език.

Радостна новина е, че автомобилният конгломерат изпълнява обещанието си да възроди Lancia, след като легендарната марка беше ограничена до италианския пазар и един-единствен модел – остарелия Ypsilon. Изглежда, че Lancia ще стане следващата боледуваща традиционна италианска марка след Alfa Romeo, която най-накрая ще се възползва от сериозна парична инжекция от страна на концерна-майка. DS, Fiat и Abarth също не са пренебрегнати, тъй като скоро се очакват нови модели и от тях.


Opel Insignia


Поддържането на всички тези марки живи е скъпо начинание, но Stellantis се стреми да разпредели разходите, като прави сродни автомобили, подобни на това, което VW Group прави със забележим успех от десетилетия. Очакваната нова вълна от модели от следващо поколение ще започне през 2024 г. и ще продължи до 2026 г. Заводът Мелфи разполага с необходимия производствен капацитет, като се има предвид, че е произвел 393 000 автомобила през 2015 г. (най-добрата му година), но само 163 646 автомобила през 2021 г.

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 6 месеца )
    Ти си *** и неграмотен. Правилно е да се напише Рюселсхайм,а не Рьоселхаймс.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 6 месеца )
    Ти си *** и неграмотен. Правилно е да се напише Рюселсхайм,а не Рьоселхаймс.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Баси ( преди 6 месеца )
    Откакто Пежо ги купи поне станаха красиви и с приятен интериор,като са запазили немската скука,найстина добре.Личи си че ги правят за немссия вкус.Двигателите са малки заради новите еконорми ,на никой не му харесват.,но този 1.2 с 136 кжня звучи добре върви добре и вече е с верига.Да ама щел да умре рано,глупости те ви.Ако имаш пари за нова кжла,след 5 год.ще имаш за още по -нжва.милионници за кво са ви,тва да не е едно време.
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Ххх ( преди 6 месеца )
    Имам Инсигния 2018 бензин автоматик и съм много доволен от поведение на пътя ,поддръжка и консумативи.С кожен салон и табло и вс. екстри.
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ми купуват се Опел се продават много повече от преди
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 месеца )
    Имат, Да! Даже преди имаха 9 развойни отдела, доколкото помня, а сега са 14... и правят ПЕЖО! А що касае модела на ФауВе - те ползват едни платформи, но за коренно различни коли. Полото макар и "технически близнак" с А1 не е същата кола, обикновено от 40 до 60+% се различават. Нито Голф е равен на А3, а Q7, Кайен и Бентега не са един и същи автомобил. При Пежо/Опел говорим за смяна на няколко ламарини и нова емблема! И всички бягат от Опел. Що да купиш Корса, като идентично 208 е по яко?
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 6 месеца )
    В Рьоселсхайм и досега си имат сграда и отдели
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    7, Не помня / не знам колко продаваха Опел преди, но вечено бяха на червено. Факт е, че ГМ въртяха далавери за да не плащат данъци и осигуровки. Когато Пежо ги купи платиха 2 милиара + още 1 за погасявне на дългове на ГМ (предимно осигуровки). Останалото е познато от ФВ - една платформа, същите (скопени) двигатели из цялата гама.. А Опел - сами, в момента няма да оцелеят.
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 месеца )
    Стар Опелджия, (Дрън Дрън) Разликата е че с GM американците бяха дали свобода на Opel, всъщност Opel правеше разработките на много от американските модели или продаваше ребрандирани Opel-и не само в Америка, но и в Азия и Австралия. Opel си беше изцяло германски, а GM управляваше финансите, целия инженеринг беше в Рюселхайм. Докато Opel беше GM продаваше по над милион бройки, а Peugeot се бореше за 5-600 хил. Сега е обратно - Peugeot минава 1 млн продажби и никой не го желае с Opelска емблема..
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 6 месеца )
    Мисля да взема опел астра, пардон пежо 308, двигател 3 цилиндъра и 130к.с. 47к, не благодаря. Да има хибрид 180к.с 40 и кусур . Воденичния ми камък е 80 000лв. Тесла У, всичко с разлика от 20к лв. не си струват парите.