"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
- От китайския пазар - не, по-скоро от някои китайски доставчици. Те не са единственият източник на клетки за батерии, но до известна степен зависимостта е факт. Тъкмо затова ние в BMW Group ще продължим да предлагаме различни технологии на задвижване, водещи по пътя към въглеродната неутралност. Това включва също ефективни двигатели с вътрешно горене и водород. Предпочитаме този мултитехнологичен подход, за да избегнем задълбочаването на тази зависимост.