fallback

BMW: Европа постепенно ще разбере колко греши със забраната на ДВГ

Брюксел не би трябвало да налага една-единствена технология за намаляване на емисиите, казва Питър Нота пред Automedia

"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.                       "С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.           12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #10
    МЪСК ( преди 1 година )
    Ама на нас не ни трябват забрани бе, бaйнo! 2023 г.:Tesla Model Y - 138 152 коли. Dacia Sandero - 124 190 коли. Volkswagen T-Roc - 111 692 коли. Той мача е свирен!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма как да уважавам мнението на човек, одобрил тези две неща от снимките и произвеждащ електромобили по 2,6 т с по-малък пробег от Тесла на 1,8 т.
  • #8
    Гост ( преди 1 година )
    До 6.Таталесльо,слез от нафтенката и тогава ми ръси съвети.
  • #7
    Гост ( преди 1 година )
    До 5.Таралесльо, американската министърка на енергетиката мисли по друг начин.От три колонки в Джорджия,една не работи две заети.
  • #6
    PLAID ( преди 1 година )
    #4 По-плавен преход? Поглеждал ли си София от Витоша в последните 20 години? Колко по-плавно от това? Вие времето го нямате за нищо :D
  • #5
    PLAID ( преди 1 година )
    А, извинете, кой ви бръсне за cлива вас? Стойността на глобалната Supercharger мрежа към момента (5500 локации с 50,000 колонки в Азия, Европа и Америка, с най-високият uptime от всички мрежи - 99.95% за 2022 г. т.е. няма вариант да спреш и да не работи) надвишава стойността на цялата Bayerische Motoren Werke AG.
  • #4
    Гост ( преди 1 година )
    Европа ще се усети че са сгрешили.До 2035 има достатъчно време да осъзнаят грешката си и да отложат забраната.Би трябвало двете технологии да се развиват едновременно и да се направи по плавен преход.
  • #3
    PLAID ( преди 1 година )
    Тва е все едно да излезеш и да кажеш - аз съм мениджър на БМВ, но не знам, че Европа не добива петрол. Не знам, че петролът на арабите, сащ и други е тип "лек"...демек слаба ракия. Петролът на Русия, Иран, Венецуела е тип "тежък", демек става за нещо. Тва е все едно да кажеш: Аз не знам за новите батерии (НЕ се пише с й) като натриево-йонна (Na-ion) на CATL в колите Chery и литиево-серни на Lyten за новите коли на Stellantis. Ами слаб 2, гус'ин Мениджър. Седни си! (не, той знае, ама му плащат:D)
  • #2
    MythBuster ( преди 1 година )
    А европейските производители постепенно вече разбраха колко са сгрешили като изчакаха толкова с развитието на технологиите за батерии и електромобили и софтуера който ги управлява, затова започнаха да дават заден, понеже са в неизгодна позиция спрямо китайците и Тесла. За японските производители предстои постепенно да си разбират грешката и положението. S-образната крива на навлизането на нови технологии не прощава. Ще се случи прекалено рязко за толкова мудна индустрия като автомобилната.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    забраните са за това за да не се спазват а и те се променят съобразно политическата и икономическа обстановка това с електромобилите беше идея на дълбоката държава за да се пораздвижат малко автомобилните компании и да си разнообразят продукцията да създават нови продукти които да са по икономични и по производителни и компаниите да видят как ще реагира пазара вече освен дизелови и бензинови двигатели имаме меки хибриди плъгин и електромобили както и такива с генератори на електричество от двг
fallback
Последни