Брюксел не би трябвало да налага една-единствена технология за намаляване на емисиите, казва Питър Нота пред Automedia
"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
Още по темата:
-
С поне 650 км реален пробег и невиждан до момента интериор, бъдещата Neue Klasse е революция и в дизайна, и в технологиите
-
От водородното iX5 до шестте различни Neue Klasse: ето какви са плановете на баварците за следващите години
-
От позабравеното 700 до актуалното все още М2, това са наистина ключови автомобили