fallback

Най-проблемният мотор на BMW и Peugeot: Какво трябва да знаете?

Избиран осем пъти за "двигател на годината", иновативният 1.6 Prince всъщност се оказа пословично ненадежден

Това трябваше да е съвършеният малък бензинов двигател, плод на обединените усилия на две от най-напредничавите компании в инженерно отношение. Беше толкова интересно измислен и изглеждаше толкова ефективен, че спечели осем поредни пъти наградата "Международен двигател на годината" в своята категория. Докато не започнаха проблемите. Днес този двигател - наричан Prince, EP6 или N13 - е пословичен с ниската си надеждност. Но истината е, че голяма част от недостатъците му са дело не на инженерите, а на маркетинговите отдели. Ето 15 неща, които трябва да знаете за този агрегат, толкова често срещан на българския пазар втора ръка.            15 факта за най-проблемия мотор на BMW и PSA (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #17
    Двг ( преди 1 година )
    Явно е избиран за двигател на годината от съюза на автомонтьорите толкова работа им е далИначе нищо ново под слънцето - неслучайно БМВ са най бързо обезценяващата се премиум марка .Даже и ТЮФ вече не го крият - серия 5 е на дъното по повреди до дачия , фиат и ситроен
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Но пък 1.6 HDI е топ!
  • #15
    до долния ( преди 1 година )
    Що бе франсетата правят хубави двигатели Пежо с 205 спечелиха два пъти ралитата Дакар после 206 и Ситроен с Лиоб отделно Рено колко титли имаха като доставчик на двигатели за Уилямс и Бенетон във Формулата.Вярно че от немските поддоставчици Мале Бош и Шафлер им доставяха калпави части ама все пак Германция взимаше евтини суровини за тях си от Рашия за другите квот дойде Италянците се мъчиха с техни части Марели ама и те фалираха.Путин немски ГДР цуни гун Меркел Шрйодер Пиех нацистите си угаждат
  • #14
    Борислав ( преди 1 година )
    Там където са се намесили французите, да направят нещо съвместно с друга фирма винаги се осират, посраха се с nissan сега се увъртяха и с BMW,
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    здрави двигатели спряха да се проектират още през 90те нали искахте нещо евтинко което да смените след 5 години ие като излезе новия модел да покажете социален статус ето че сега вече и евтино няма затова се търсят автомобили произведуни преди миленеалите
  • #12
    Пропов ( преди 1 година )
    Първата вълна еко шитни е тотално объркана и проблемна. То ест мотори разработвани 2000 - 2003 когато се пръкна даунсайзинга. Работният обем се намаля и мощността се компенсира с увеличено натоварване, десетки датчици и периферни системи, неизпитани във времето. Шофьорите станахме жертва на голямата си лакомия за нисък разход и еко лъжата на политиците. Производителите бяха принудени да влязат в схемата доста неподготвени. Спестеното от гориво го даваш x10 в сервиза. С пръдня боя не става!
  • #11
    до 9 ( преди 1 година )
    С модерните двигатели на Мини няма никакви сериозни проблеми. Освен ако не сменяш маслото веднъж на две години и не караш като ах.мак, разбира се
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Нещата са ясни повишена компресия водеща до натоварване и късане на учлатнения порадинповишено налягане.Дали си струва твърдо не защото е консъруктивна недомислица заложена още при проектирянето сиреч няма оправяне
  • #9
    Якишен Моторишен ( преди 1 година )
    Купувано ново мини в момента на 70 000 км, тече като лейка и гори масло на поразия, маслото е сменяно на 10 000км. Едно такова дето не гори масло и не тече няма. Производство на две "превъзходни" автомобилни марки.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Те и на ФВ новите мотори не са стока, на Форд Екобуста също е проблемен, те затова японците и корейците се скъсват да продават, но като цяло работата отива към електричките.
fallback
Последни