fallback

Най-проблемният мотор на BMW и Peugeot: Какво трябва да знаете?

Избиран осем пъти за "двигател на годината", иновативният 1.6 Prince всъщност се оказа пословично ненадежден

Това трябваше да е съвършеният малък бензинов двигател, плод на обединените усилия на две от най-напредничавите компании в инженерно отношение. Беше толкова интересно измислен и изглеждаше толкова ефективен, че спечели осем поредни пъти наградата "Международен двигател на годината" в своята категория. Докато не започнаха проблемите. Днес този двигател - наричан Prince, EP6 или N13 - е пословичен с ниската си надеждност. Но истината е, че голяма част от недостатъците му са дело не на инженерите, а на маркетинговите отдели. Ето 15 неща, които трябва да знаете за този агрегат, толкова често срещан на българския пазар втора ръка.            15 факта за най-проблемия мотор на BMW и PSA (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    По-голяма тъпня, не бях чувал.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    И после ... ама що се минавало на електрички...
  • #5
    до 2 ( преди 1 година )
    Това е трик, за да коткат корпоративните клиенти. Голямата фирма си купува 100 коли, прави им едно обслужване за четири години и после ги продава. Ядовете остават за втория собственик
  • #4
    до 3 ( преди 1 година )
    ако искаш да караш, ще сменяшкакво общо има векътколкото по-примитивен е моторът, толкова по-малко грижи изисква.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Смяна на всеки 5-7 хил км?! В кой век живеем
  • #2
    младен ( преди 1 година )
    Въобще смяната на над 10к км. е пълна лудост ама....маркетинг, какво да се прави.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Леле. Настръхна ми косата. Най-добрият начин да опазите този мотор на годината е като се опазите от притежанието му.
fallback
Последни