IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет начина да спасите двигателя от надирания

При съвременните мотори те са несравнимо по-голяма опасност, отколкото бяха преди 15 години

Животът постоянно ускорява темпо в последните десетилетия - включително и при двигателите с вътрешно горене. Навремето цилиндрите и буталата бяха едни от най-издръжливите компоненти - често се случваше автомобилът да ръждяса и да се разпадне, преди двигателят да откаже.
  
  
двигател, проблем
  
    
При старите агрегати с хода на времето стените на цилиндрите се оглаждаха и ставаха огледални, полите на буталата постепенно губеха слоеве метал и изтъняваха, а в горната част на цилиндъра бавно се образуваше "стъпалце" в зоната, където спира горният компресионен пръстен. Всичко това бе постепенен, доста бавен процес.
Съвременните двигатели обаче често приключват живота си по друг начин: при тях се образуват надирания. Това е доста по-бърза смърт. Нека видим какво я причинява, и пет добри съвета от експертите на ZR как да я избегнете.


Надиранията: причини и 5 начина да ги избегнем (ГАЛЕРИЯ):


 


 

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Пешо ( преди 1 седмица )
    Задиранията на буталото в цилиндъра в нормалните случаи се дължи на запекли сегменти. Кога и защо могат да запекат сегментите е дълга тема.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    abc ( преди 1 седмица )
    Е тоя на първата снимка виждате ли го?....Е така изглежда собственик на премиум немска марка, когато му каже майстора "Пич, за нови дюзи си....".
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Затова не купувам нови коли- последната я взех доста нова на 160 000 км (ама не по горублянското километро-броене) и всичко е тип-топ, ако е щял да задира двигателя е щяло да стане вече
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Легендата гласи да се влиза в лютеницата ако не е загрял мотора
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Пържено олио? За пържени картофки за вурстчетата на ФауВе, може би?
  • #1
    10 rate up comment 24 rate down comment
    Зв лалов ( преди 1 седмица )
    Какта е известно, лек десен крак и правилна поддръжка са необходими само на разни пежа, фиати, тойоти и други недоразумения.Премиум автомобилите като голф и още от две други пак там марки карат и на отработено олио и пак са връо.