IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как да се предпазим от беля с ангренажния ремък

Разликата в новите ремъци може да е от земята до небето в зависимост от производителя, показват тестове

Ангренажният ремък е един от най-важните и деликатни елементи в автомобила. Особено когато става дума за автомобил втора употреба и на възраст, каквито са 90% от покупките на българския пазар. При тях ремъкът изисква особено внимание, защото пренебрегването му и прекалено отложената смяна могат да доведат до скъсване. В най-добрия случай то ще обездвижи автомобила ви и ще ви принуди да посещавате сервиз (само малцина шофьори са в състояние сами да си сменят ремъка). В най-лошия случай ще доведе до сблъсък на буталата с клапаните и основен ремонт на двигателя.
 
 
ангренажен ремък, скъсан ремък
  
   
Понякога обаче дори вниманието и редовната смяна на ремъка не са достатъчни, ако попаднете на нискокачествен продукт. А при огромното изобилие на пазара, и при множеството "ментета", това никак не е изключено. Тук ще ви разкажем за експеримента на колегите от авторитетното руско издание "За Рульом", които тестваха шест ремъка на различни производители и установиха, че разликата може да е от земята до небето. Ние успяхме да открием пет от тези шест марки и на българския пазар, така че тестът е съвсем меродавен и у нас. Разбира се, изборът е несравнимо по-голям, така че не гледайте на резултатите като на потребителски съвети. А просто като на подсещане, че и при избора е нужно човек да бъде внимателен.


Кои са добрите и кои са лошите ремъци? (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Руската техника, както обикновено....имитация!
  • #29
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Щирлиц ( преди 2 седмици )
    Ако има дефект,след като си обслужен в Еуратек,сервизът е дал гаранция.Просто е.
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ремък ( преди 3 седмици )
    На моята кола сервизния интервал за ангр. ремък е 90 хил.кн. Понеже ми се виждат много, особено държах да получа обратно от сервиза стария ремък и да си го огледам. Учудващо, няма никакви следи от износване по него - неразличим е от нов. Мнението на майстора беше, че това не е учудващо, просто защото в колите се вграждат ремъци с високо качество, а не такива като от ул."Козлодуй". Този тест доказва точно тези различия!
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Цветан ( преди 1 месец )
    Моят съвет е винаги за всяка аномалия на автомобила се допитвайте до сервизен техник.
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 1 месец )
    Женският чорапокащник колко часа изкарва на стенда? Сигурно още се върти.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 1 месец )
    Спазвайте предписанията от производителите и не търсете най-евтиното при поддръжката на автомобил.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Владо ( преди 1 месец )
    Ами ако можете проверете в Шкода дали са ви сменили и ролките освен ремъка, това със сигурност ще ви спести около 2000 за ремонт на двигателя.
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Plamen ( преди 1 месец )
    Ремъците се късат предимно от некомпетентно стягане на ремъка от оптяжната ролка, масово затова се късат. Не съм съгласен, че е от марката пройзводител!
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тук няма такива ремъци! От години!
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Форд ескорт дизел когато беше на двадесет години само ролките и ремъците бяха 300 лева. Май беше с два ангренажа. Коя е тази кола и този майстор дето ще стъпи на 50 лева?