fallback

Най-проблемният мотор на BMW и Peugeot: Какво трябва да знаете?

Избиран осем пъти за "двигател на годината", иновативният 1.6 Prince всъщност се оказа пословично ненадежден

Това трябваше да е съвършеният малък бензинов двигател, плод на обединените усилия на две от най-напредничавите компании в инженерно отношение. Беше толкова интересно измислен и изглеждаше толкова ефективен, че спечели осем поредни пъти наградата "Международен двигател на годината" в своята категория. Докато не започнаха проблемите. Днес този двигател - наричан Prince, EP6 или N13 - е пословичен с ниската си надеждност. Но истината е, че голяма част от недостатъците му са дело не на инженерите, а на маркетинговите отдели. Ето 15 неща, които трябва да знаете за този агрегат, толкова често срещан на българския пазар втора ръка.            15 факта за най-проблемия мотор на BMW и PSA (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #27
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Кой автомобил има датчик за качеството на маслото ве?
  • #26
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да, на 3 хиляди километра трябва да се сменя маслото! Направо може всяка седмица да се сменя! Всеки съвременен автомобил има датчик за качеството на маслото! И в зависимост от стила на каране, този датчик отчита и на борд компютъра се появяват данни, които ориентират потребителя кога трябва да смени масло! Тук говорим за нови автомобили, за такива втора ръка не знам защо си харчите парите да сменяте често маслото, като са на поне 500 хиляди километра!
  • #25
    Цонко ( преди 1 година )
    Масло се сменява на 10 000 за да нямаме проблеми. Не казвам ,че е нормално. Наложително е.
  • #24
    Бляк ( преди 1 година )
    Не знам какъв трябва да си за да сложиш етикет "двигател на годината" на 1.6 (първото което е). Каква надеждност при 4 цилиндърчета ? Някакви лаици са разтягали маркетингови локуми и са си постигнали своето - да си продадат б0клуците. А относно надеждност - поне 6 цилиндъра и 3000 кубика.
  • #23
    Драгой ( преди 1 година )
    Имам Mini JCW с този мотор и всичко написано е вярно, моето не гори масло само, а повечето описани неща съм ги ремонтирал и сменил. Мърлявата грижа особено помага за ускоряването на ремонтите. В случая мотора на Пежо не е виновен, а доработките на BMW.
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    Обаче са наредили някакви кичозни каручки за по 100к, Пижа, Рина, Сутиени и подобни дето една скърцаща врате не можаха да не напарвят за 30 години.
  • #21
    Jm ( преди 1 година )
    Само да добавя, че една година по-късно маслото губи 50% от качествата си без значение от километрите. Дори и най-качественото синтетично масло. Да държите двигателя в условията на маслен глад си е съсипия.
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    Добра статия, нека се има предвид този двигател. Има обяви, в които колата я посочват 109кс., но не е. Да се внимава. По-добре дизел.
  • #19
    Papa Doc ( преди 1 година )
    На Пежо стария бензинов дето си е техен 1,6 със 16 винтила е супер пушка карал съм такъв,за дизеловото ХДИ всеки знае че е легенда ,даже има нови е-хди супер надеждни и незамърсяващи ,обаче голяма греда с тоя алуминиев Принс ,реално който е колабирал с БМВ се е опарил...Ланд ровърите също имат един двигатели на перката дето *** за зеле не стават , английските турбодизели са яака резачка.
  • #18
    ТНТ ( преди 1 година )
    Я па тия де са со мачка ,со пичка,со борче и немските щайги съм ги изтрил от списъка.
fallback
Последни