IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите на VW ще ползват батерии на Hyundai

Германският производител получава най-новата технология на корейците

Hyundai Mobis, високотехнологичният клон на Hyundai, вече показа на света възможностите си в разработването на навиващи се екрани на информационно-развлекателната система, специални фарове и високотехнологичния си електромобил Ioniq 5. Затова и не е изненада, че Volkswagen избира именно корейската компания за доставчик на батерии за следващото си поколение електрически превозни средства.


Volkswagen


Всъщност, подобна практика – покупката на основни детайли и технологии от друг производител, не е нещо необичайно. Това се случваше при автомобилите с ДВГ през последните десетилетия. А в случая изборът на звеното за технологично развитие и производство на Hyundai Motor Company е напълно оправдан, тъй като то разработва и произвежда части за електромобили, хибриди и plug-in хибриди (PHEV) повече от десетилетие, при това не само за Hyundai.

Според договора между двата производителя създаденият от Hyundai Mobis батериен пакет BSA ще бъде поставят в следващото поколение електромобили на Volkswagen. Той включва не само компонента за съхранение на енергия, но също така и системата за управление на батерията, системата за охлаждане и кондициониране, както и други компоненти, които са необходими, за да поддържат батериите работещи и безопасни в продължение на много години.


батерии


Volkswagen ще започне да използването BSA около 2026 г., като тя ще бъде поставена в двата предстоящи електромобила, които са планирани за производство в заводите на Seat в Мартолел и на VW в Навара. Батериите ще се произвеждат в новата Volkswagen Gigafactory, която ще бъде разположена във Валенсия.

0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Къде прочете, че от volkswagen ще произвеждат клетки? Просто ще сглобяват клетките охлаждането и управлението в опаковката на батерията "Той включва не само компонента за съхранение на енергия, но също така и системата за управление на батерията, системата за охлаждане и кондициониране, както и други компоненти, които са необходими, за да поддържат батериите работещи и безопасни в продължение на много години."
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е малко, че батерийните клетки ще се произвеждат във фабрика на ВАГ. Интересно тази батерийна с-*** на Хюндай дали е батерии директно към пакета или шасито тоест с минимизиране на излишни модули и части защото ако не е би било малко остаряло и странно като за от 2026г нататък но предполагам е нещо наистина добро щом специално от тях го купуват въпреки, че сами си правят клетките.. Най-големите външни клиенти на Хюндай Мобис сега са ГМ, Стелантис и Гиили
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Та според мен най-големият проблем на автомобилната промишленост е че се превърнаха в работилници за сглобяване на части произведени от някой друг. Както volkswagen така и toyota, през последните години наблегнаха повече на печалбата и количеството на продажбите, като купуват готови технологии и дори цели автомобили проектирани от някой друг и само ги сглобяват и лепят техни емблеми. По този начин изостават технологично и стават зависими.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Така е бе не се научиха от Русия и Китай тези гейове, още малко и русоробите като теб ще бягат от еврозоната в посока юанозоната или не е малко? Можеше и някоя друга лъжа или хиперпреувеличение да измислиш за да го докараш до 60% изтриване, загубил си форма
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Електромобилността вече тръгна да "затрива" Германия. Ето например миналата година най-голям ръст на икономиката има провинцията където е фабриката на Тесла - Бранденбург с 3.3%, близо двоен на средния за страната
  • #4
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А са много по кадърна и иновативна фирма от Хюндай.
  • #3
    10 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До долните двама. Пак не виждате по-далеч от носа си. Вие сами ли си отглеждате доматите за салатата вечер? Сами ли си варите ракийката? Ето гостенина си пазарува ракия анасонлийка от Гърция, вместо да си я произведе сам или поне да купи българско производство, а после ревете, че някой друг не искал да се занимава с тези работи. Проблемът обаче е съвсем друг. Едно време в Европа се създаваха нови технологии и се продаваха навън, а сега Европа остави китайците да я изпреварят. Това е проблемът!
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тук освен дето станахме по-бедни във великия ЕС, ами ни продват почти всичко с един между 30%-50% отгоре, от видеокарти до коли!
  • #1
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Напазаруваха си шаси от Китай и батерии от Корея - кажете сбогом на авто индустрията в ЕС - както винаги казвам: ГЛУПОСТТА УБИВА! Взимате гумичка и изтривате над 10% от БВП на Европа! После изтривате още 10% от БВП заради убитото земеделие (решено е, че трябва да се намали заради еко политиките). После изтривате и още 10%, защото пак заради зелените еуглени брюкселските ****ци са поставили цел 1/3 намаляне на индустриалното производство. И като ви огладнее г-а се сещате, че ГЛУПОСТТА УБИВА!