IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-проблемните SUV на старо

Британски експерти съветват да се внимава с тези модели

Кросоувърите и SUV-моделите продължават да се радват на огромна популярност по света, но не всички от тях предлагат надеждност. Експертите от британското издание Whatcar.com, съвместно със застрахователната компания MotorEasy, проведоха проучване, за да разберат кои модели трябва да се избягват при избора на вторичния пазар.

По време на изследването бяха интервюирани 25 000 собственици, които трябваше да посочат колко и какви повреди са получили техните SUV-модели по време на последните 2 години. Така и беше направена класация за най-проблемите модели, предлагани на пазара на употребявани автомобили.


Най-проблемните употребявани SUV (ГАЛЕРИЯ)


0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Нямаш проблем, ние дори вече сме ги купили, живеем си живота и дори не мислим за жълтичко.
  • #10
    17 rate up comment 3 rate down comment
    ха ха ( преди 8 месеца )
    Доста малоумно проучване, основано на диапазон години. Колите се обслужват на километри, не на години, всяка част има живот в километри, респективно моточасове. Ако участвалите автомобили са били на едни километри може да се говори за достоверност, но в този случай информацията не струва.
  • #9
    27 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Тия Японци пак ги няма,нищо.Купивайте немски трошляци ,че с гъзарски и мислете за японски...
  • #8
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Георги до 7 ( преди 8 месеца )
    Значи, този коментар сякаш аз съм го писал.. взе ми думите от устата
  • #7
    14 rate up comment 35 rate down comment
    до 5 ( преди 8 месеца )
    Японските са пълна щета, още като излязат от завода. Бавни, шумни, нестабилни, грозни, неудобни, ръждястващи, изостанали и безрадостни. Немското като е ново, 7-10 г. се кара без грижи и с удоволствие, после бай сйелю като теб го купува на реални 350 000 км. и се чуди защо турбината гърми, когато на таблото пише 120 хил.
  • #6
    27 rate up comment 19 rate down comment
    до 2 ( преди 8 месеца )
    К'о? Я пак? Преди да ги спаси Рено, Нисаните бяха отвратително некачествени, евтини, раждясващи за 2-3 г. изостанали коли. Защо мислиш се наложи Рено да ги спасява? Никой вече не искаше да ги купува. Без Рено, в момента нямаме да има Нисан.
  • #5
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Bat Rambo ( преди 8 месеца )
    Що ли няма японски?
  • #4
    7 rate up comment 22 rate down comment
    До 1 ( преди 8 месеца )
    Че то при тях кое не е проблем. Същата история с Рено. Даже там е още по-зле. На Пежо поне двигателите биват горе-долу и са сравнително здрави все още. На Рено са маслояди.
  • #3
    26 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Всички немски SUV са щайги на колела. Корейците уж много качествени, но и те са супер зле горките. Имам познати, които си накупиха корейки и сега страдат. Подлъгаха се по 7 годишната гаранция, но не прочетоха в договора текста с малките букви. Реално имат 3 г.гаранция, а след това гаранцията е само за определени неща, но труда си го пращат при ремонтите. Освен всичко са длъжни да поддържат колата в официален сервиз и там им режат главата от кръста.
  • #2
    25 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Показателно е как една от най-добрите и надеждни марки Нисан, когато се съюзиха с Рено станаха една от най-скапаните и трошливи. Срам и позор за японците, ако изобщо все още има такива в компанията. Другото нещо е, че моделите за Азия, Америка и Австралия, които нямат нищо общо с рендетата са с високо качество и надеждност.