IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Японски или корейски SUV– кой ще измине по-лесно 400 000 км?

При тези модели 2,0-литровият мотор е за предпочитане пред 1,6-литровия

В наши дни е почти невъзможно да се намерят двигатели, които ще изкарат милион километра, без да бъдат ремонтирани. В същото време обаче все още се срещат такива, които ще изкарат 400 000 км. В случая експертите от изданието ZR посочват 5 мотора, поставяни на SUV-модели, които са много популярни на пазара на употребявани коли.


кросоувъри


Всички те са производство на японски или корейски компании, които доскоро имаха в гамата си поне 2 бензинови двигателя – базов с обем 1,6 литра (или 1,5 литра) и по-мощен, чийто обем е 2,0 литра. Вторият вариант е по-скъп и консумира повече гориво, но пък е за предпочитане, тъй като има едно основно предимство пред по-малките мотори.

Съществува твърдението, че двигателите с атмосферно пълнене са по-издръжливи от тези с компресор. Това обаче не е нищо повече от мит, тъй като при правилна поддръжка и двата варианта ще имат горе-долу еднакъв ресурс. Основната разлика е в ремонта – при турбомоторите той е много по-скъп. И затова при избора на стар модел с пробег от около 200 000 км по-добрият вариант е атмосферния двигател. Точно такива са и агрегатите в списъка.

Двигатели, които ще изкарат 400 000 км без ремонт (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Само мога да кажа, че написаното за Toyota RAV4 е пълна лъжа. Нямам идея кой го е измислил това, но не отговаря на истината по никакъв начин. Пълно е с таксита тозно с този модел и хората нямат никакви грижи от изброените. Тази кола иска само обслужване и нищо повече. Ще ви надживее без ремонти.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Guru ( преди 2 години )
    "като според Mazda пробегът му трябва да бъде поне 300 000 км." ТОва как да го разбирам? Че е сешоар за еднократна употреба?
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    мдаммммм ( преди 2 години )
    Бай Соичиро ако прочете ще умре от смях...
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ха ха ха ( преди 2 години )
    най-големият мит е че три кенчета с духалка изкарват мноооого километри
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    CVT ( преди 2 години )
    CVT кутията може и да води до икономия на гориво, но ресурса и е много по-малък от старите автоматици..повечето от тия кутии са капсуловани и няма как да им смениш маслото - просто хвърляш и купуваш нова.
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    ДВГ ДЕ ( преди 2 години )
    Двигателите с вътрешно горене на различни фирми са морално остарели защото трябват много детайли а майстори няма затова бъдещето е на Електрическите Мотори статор ротор батерия и окачване
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Ксара ( преди 2 години )
    Моята Ситроен Ксара е вече на 355 000 ,никакви забележки нямам по колата,маслото го сменям на всеки 15-20 000 и не доливам...
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    айде на бас ( преди 2 години )
    залагам на Митсубиши и Тойота
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Поредната заблуда ( преди 2 години )
    Това което разбрах от статията е,че всички двигатели от тази класация горят масло,и ангренажните вериги се разтягат лесно! За какво му е на човек такъв двигател тогава?
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Руди ( преди 2 години )
    Добре, че си ти да ни светнеш.