IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японски или корейски SUV– кой ще измине по-лесно 400 000 км?

При тези модели 2,0-литровият мотор е за предпочитане пред 1,6-литровия

В наши дни е почти невъзможно да се намерят двигатели, които ще изкарат милион километра, без да бъдат ремонтирани. В същото време обаче все още се срещат такива, които ще изкарат 400 000 км. В случая експертите от изданието ZR посочват 5 мотора, поставяни на SUV-модели, които са много популярни на пазара на употребявани коли.


кросоувъри


Всички те са производство на японски или корейски компании, които доскоро имаха в гамата си поне 2 бензинови двигателя – базов с обем 1,6 литра (или 1,5 литра) и по-мощен, чийто обем е 2,0 литра. Вторият вариант е по-скъп и консумира повече гориво, но пък е за предпочитане, тъй като има едно основно предимство пред по-малките мотори.

Съществува твърдението, че двигателите с атмосферно пълнене са по-издръжливи от тези с компресор. Това обаче не е нищо повече от мит, тъй като при правилна поддръжка и двата варианта ще имат горе-долу еднакъв ресурс. Основната разлика е в ремонта – при турбомоторите той е много по-скъп. И затова при избора на стар модел с пробег от около 200 000 км по-добрият вариант е атмосферния двигател. Точно такива са и агрегатите в списъка.

Двигатели, които ще изкарат 400 000 км без ремонт (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Guru ( преди 6 месеца )
    "като според Mazda пробегът му трябва да бъде поне 300 000 км." ТОва как да го разбирам? Че е сешоар за еднократна употреба?
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    мдаммммм ( преди 7 месеца )
    Бай Соичиро ако прочете ще умре от смях...
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ха ха ха ( преди 7 месеца )
    най-големият мит е че три кенчета с духалка изкарват мноооого километри
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    CVT ( преди 7 месеца )
    CVT кутията може и да води до икономия на гориво, но ресурса и е много по-малък от старите автоматици..повечето от тия кутии са капсуловани и няма как да им смениш маслото - просто хвърляш и купуваш нова.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ДВГ ДЕ ( преди 7 месеца )
    Двигателите с вътрешно горене на различни фирми са морално остарели защото трябват много детайли а майстори няма затова бъдещето е на Електрическите Мотори статор ротор батерия и окачване
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Ксара ( преди 7 месеца )
    Моята Ситроен Ксара е вече на 355 000 ,никакви забележки нямам по колата,маслото го сменям на всеки 15-20 000 и не доливам...
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    айде на бас ( преди 7 месеца )
    залагам на Митсубиши и Тойота
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Поредната заблуда ( преди 7 месеца )
    Това което разбрах от статията е,че всички двигатели от тази класация горят масло,и ангренажните вериги се разтягат лесно! За какво му е на човек такъв двигател тогава?
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Руди ( преди 7 месеца )
    Добре, че си ти да ни светнеш.
  • #6
    6 rate up comment 33 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Няма японски автомобил, с който 400 хил. километра се изминават лесно. При всички случаи е сериозно мъчение и изпитание на волята и физиката.