IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте най-бързото драг-състезание на света

Има ли шанс Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera и Tesla Model S Plaid? (ВИДЕО)

С гараж, пълен с най-мощните супер- и хиперколи на планетата, които са част от колекцията Triple F, екипът на едноименния канал в YouTube, забавлява публиката с директни битки на пистата. А те трябва да отговарят на някои от въпросите, задавани от феновете на бързите и мощни автомобили.


Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera


В случая тримата водещи организират най-бързото драг-състезание на планетата, което има за цел да разбере, дали има автомобил, който може да се справи с Rimac Nevera в драг-състезание. Изборът пада върху Bugatti Chiron Super Sport, оборудван с 8,0-литров W16 двигател с четири турбокомпресора, който произвежда 1600 к.с..

На свой ред хърватската електрическа хиперкола има 4 електромотора (по един във всяко коле), развиващи 1914 к.с. Досега Nevera виноги побеждаваше Chiron, като надпреварата вече е „вътрешно фирмена“, тъй като Rimac и Bugatti са част от една компания след обединението на двата автомобилни производителя.



Резултатите от битката между двете хиперколи се вижда във видеото, като в състезанието се включва и Tesla Model S Plaid, която отстъпва като характеристики на другите двама участници, но въпреки това има какво да покаже в подобна надпревара.

0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Как точно си го представяш това в България, след като можеш да я минеш от край до край без да спираш да зареждаш, а ако ти се наложи защото караш бързо, през 30-40 километра има зарядни станции с по няколко колонки и скоро ще станат повече от бензиностанциите. Пък и тези бързите зарядни се ползват само на дълъг път в краен случай, защото зареждането на тях е скъпо и колкото и контраинтуитивно да звучи, отнема повече време на собственика, отколкото при бавното зареждане на автомобила.
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    проблема е като спрете да мислите какворсе случва висите по два часа на някоя зарядна чакайки ред скоро по зарядните ще има машинки за билетчета с пореден номер и хотелски комплекси за преспиване пазаруване фитнес комунизЪмът е електрификация плюс съветска власт това е бъдещето
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    Нямам общо с колегата, симпатяги. Вашата надежда, че тези дето знаят, мислят и карат на ток са един човек, мхмм.. ще, ще... А тоя race беше out of the body experience, както викаше Chris Harris. Очите ти се търкат в малкия мозък и влизаш в Нирвана. Изпреварваш с мисъл. Не се казва ускорение вече. Вика се телепортация. Някога бързите и яростни лъскаха на 10-секундни пипани коли. А сега вземи тея 8-*** от фабриката \:D/
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    тук стана детска градина момчета време е за следобеден сън като се събудите пак ще пишете
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Хайде да не е умряла, а да я пишем пенсионирана. Друга дефиниция е, технология, която отдавна е достигнала максимума в развитието си и няма никакъв потенциал за развитие. От миналия век насам, автомобилите с ДВГ не са станали кой знае колко по-ефективни. Още през 90-те на миналия век, първия ми дизелов автомобил с 1,7D двигател без Турбо, харчеше под 5 л на 100 и минаваше 1000 км с един резервоар.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Умряла технология? По-коя дефиниция. Нямам време сега малко по-късно ще се включа пак...
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Разликата в теглото между Широна и Наверата е 100тина кг - въпреки по-високото и тегло разликата в мощността на килограм е в полза на Навера следователно по-бързо "премества" това тегло. Разликата между ЕЛ и ДВГ е, че и *** да качиш в ел и я научиш да натиска *** по команда пак ще е бърза - за ДВГ както казах трябват и умения. Шофьора се учи и усъвършенства, "аматьора" просто има "Х" лева с които си купува 0-100, а 0-100 винаги е било мярка за хора с проблеми с либидото ;)
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Мит пидерастър ( преди 1 година )
    Колко според теб Римак е по-тежък от вейрон с 16 цилиндъра? Поне вземи и прочети нещо. Може и да си пишеш и с другите регистрации-tsla и плейд, по джендърските и неграмотни писания си личи, че си същия неграмотен перничанин дето се прави на теслА собственик.
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    "МитЕ, това, че Тесла го прави последователно с едни и същи времена е отново + за ДВГ. при ел. е електрониката - при ДВГ дори и след нея остава място за уменията на самия шофьор и това той да се учи как да е бърз!" Е как точно реши че това е предимство? Откога да си по-бавен е предимство? Значи дори с добър шофьор който може да извади максимума от ДВГ, той е по-бавен от аматьор, който се е качил в електромобила. От там нататък резултата на ДВГ само може да се влошава според уменията на шофьора.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Електромобилите са по-тежки така че можеш да спреш да повтаряш мита, че са по-бързи, защото имат повече коне. Това е опорна точка за наивници каквито очевидно ни смяташ, ама не си познал!