IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте най-бързото драг-състезание на света

Има ли шанс Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera и Tesla Model S Plaid? (ВИДЕО)

С гараж, пълен с най-мощните супер- и хиперколи на планетата, които са част от колекцията Triple F, екипът на едноименния канал в YouTube, забавлява публиката с директни битки на пистата. А те трябва да отговарят на някои от въпросите, задавани от феновете на бързите и мощни автомобили.


Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera


В случая тримата водещи организират най-бързото драг-състезание на планетата, което има за цел да разбере, дали има автомобил, който може да се справи с Rimac Nevera в драг-състезание. Изборът пада върху Bugatti Chiron Super Sport, оборудван с 8,0-литров W16 двигател с четири турбокомпресора, който произвежда 1600 к.с..

На свой ред хърватската електрическа хиперкола има 4 електромотора (по един във всяко коле), развиващи 1914 к.с. Досега Nevera виноги побеждаваше Chiron, като надпреварата вече е „вътрешно фирмена“, тъй като Rimac и Bugatti са част от една компания след обединението на двата автомобилни производителя.



Резултатите от битката между двете хиперколи се вижда във видеото, като в състезанието се включва и Tesla Model S Plaid, която отстъпва като характеристики на другите двама участници, но въпреки това има какво да покаже в подобна надпревара.

0 от 500
  • #50
    3 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    А понятието демант респонс говори ли ти нещо? Това е точно обратното на настоящата парадигма при която производството следва потреблението. Чрез ценови сигнали, потреблението следва производството. Тоест голяма част от потреблението през нощта, което по традиция от години се извършва на нощна тарифа защото цената на тока беше около 2 стотинки, ще се измести по обяд, когато тока ще струва толкова, а няма да е през нощта когато ще е 20 стотинки.
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    А на мен ми омръзна да повтарям. При достатъчно капацитет, през деня работят АЕЦ и фотоволтаиците, като излишната енергия се съхранява в ПАВЕЦ, който само за 10 минути преминава от изпомпване към генериране и може да балансира мрежата по всяко време на денонощието. Към момента може (ше) да работи 10-11 часа, като с инвестиция за няколко милиона това време да се увеличи до 24 часа. Тоест в комбинация с водно електрическите, газовите и вятърните централи, само през зимата ще се горят въглища.
  • #48
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 8 месеца )
    Аз съм до тук - повтаряме едно и също, ще го правим и утре в друга статия :D
  • #47
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 8 месеца )
    Ще ти върна въпроса - ще работят ли ВЕИ централите през зимата и вечерта, че да спрем въглищата :) Ако измислиш как ВЕИ да дава постоянно дерзай! Докато не се справиш с тоя проблем ще си караме на *** и ако се поразровиш ще видиш, че ползваме все повече от него
  • #46
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Пак те питам, ще работят ли въгличните централи докато се произвежда синтетика? Всяка нощ и целодневно през зимата? Ако ще работят какъв е смисъла да хабиш възобновяемата енергия вместо да не работят централите и да не отделят въглеродния диоксид, при положение че за улавяне на 1 кг въглероден диоксид отделен за производството на 1kWh електрическа енергия трябва да изхарчиш 3-4kWh? Виждаш ли някакъв екологичен, икономически или дори технически смисъл? Докато има въглища, няма смисъл!
  • #45
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 8 месеца )
    Всяка държава може да произвежда синтетика. Относително лесен процес, Хитлер го е правил още ВСВ но той е ползвал въглища - може да сме малко по-умни. Имаме заявени 30 ГВ нови ВЕИ можем сами да си произвеждаме. А водорода сам знаеш не търпи съхранение. Но отново говорим преди всичко, че целта е да избегнем безумното копаене на милиарди тона изкопаеми за създаването на батерии и електропреносна инфраструктура
  • #44
    3 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Вместо да се произвежда водород за синтетично гориво, не е ли по-добре този водород да бъде съхраняван в газовото хранилище на Чирен, а с него да се произвежда електрическа енергия без никакви въглеродни емисии, които после да се ловят и да се пускат отново и отново?
  • #43
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Ще ми обясниш ли в коя държава ще се произвежда това синтетично гориво? Например как си го представяш в България? Защото електрическите автомобили още днес могат да оползотворят излишната възобновяема енергия и няма да им стигне. А ако изградим достатъчно фотоволтаици за производство на синтетично гориво, въглищните централи ще продължат да си работят всяка нощ и всяка зима и да отделят много повече въглеродния мисии отколкото са уловени за производство на синтетично гориво. Какъв е смисъла?
  • #42
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 8 месеца )
    От къде ти дойде тая въглищна енергия? Кой и кога е говорил за такава, като поне 100 пъти повторих ВЕИ! И защо трябва да извличаш въглерод от въздуха при концентрация 0.00 нещо вместо там където концентрацията му е 0 нещо си. Въглерода спокойно може да стане вторичен продукт от много дейности и да се употребява заедно с излишната енергия! Имаш бизнес модел само с позитиви!
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Я кажи 80% какво? Защото очевидно както винаги разбираш нещо съвсем различно от написаното? Я прочети дали 80% от батериите ще се рециклират или от батериите могат да се извлекат обратно 80% от вложените материали, защото очевидно са коренно различни неща!