IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте най-бързото драг-състезание на света

Има ли шанс Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera и Tesla Model S Plaid? (ВИДЕО)

С гараж, пълен с най-мощните супер- и хиперколи на планетата, които са част от колекцията Triple F, екипът на едноименния канал в YouTube, забавлява публиката с директни битки на пистата. А те трябва да отговарят на някои от въпросите, задавани от феновете на бързите и мощни автомобили.


Bugatti Chiron Super Sport срещу Rimac Nevera


В случая тримата водещи организират най-бързото драг-състезание на планетата, което има за цел да разбере, дали има автомобил, който може да се справи с Rimac Nevera в драг-състезание. Изборът пада върху Bugatti Chiron Super Sport, оборудван с 8,0-литров W16 двигател с четири турбокомпресора, който произвежда 1600 к.с..

На свой ред хърватската електрическа хиперкола има 4 електромотора (по един във всяко коле), развиващи 1914 к.с. Досега Nevera виноги побеждаваше Chiron, като надпреварата вече е „вътрешно фирмена“, тъй като Rimac и Bugatti са част от една компания след обединението на двата автомобилни производителя.



Резултатите от битката между двете хиперколи се вижда във видеото, като в състезанието се включва и Tesla Model S Plaid, която отстъпва като характеристики на другите двама участници, но въпреки това има какво да покаже в подобна надпревара.

0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Освен това ще ми отговориш ли защо ще произвеждаш синтетично гориво с въглищна енергия? Не е ли по логично това синтетично гориво да се ползва за замяна на въглищата и с него да се произвежда ток с много по-голяма ефективност, отколкото да се изгори в автомобил?
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Европейската комисия предвижда 80% рециклиране! човечеството не е стигнало 100% дори за злато! Всъщност не сме стигнали и 50% рециклиране въпреки регулациите, и те го знаят! За това и законодателството не предвижда 100! Даже мисля беше 80% от 80 - тоест събиране на 80% от батериите и рециклиране на 80% от събраното! И ако лития не е проблем, напомням, че една батерия съдържа коктейл от химикали. Що не свариш една супичка на детето с литиева батерия? Живееш в утопия!
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Повтарям като за хора с отрицателен IQ. Ако ще събираш въглероден диоксид от атмосферата чрез възобновяема енергия, само със събраното за година за движение на един автомобил с ДВГ, можеш да събереш въглеродния диоксид за производството на 10 НОВИ батерии, КОЕТО ЩЕ НАМАЛИ 10 ПЪТИ, повече въглеродните емисии, отколкото ако произведеш синтетично гориво с тази енергия. Тоест въглеродните емисии няма да се запазват на същото ниво, а ще намаляват, каквато е целта! Защо трябва да ги връщаш обратно?
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Повтаряме се като латерни. Защото трябва да произведеш НОВИ батерии. В света има около 1.3 млрд автомобила с ДВГ, за да ги замениш трябва да произведеш 1.3 млрд НОВИ батерии тоест да емитираш стотици милиарди НОВИ емисии, преди след 50тина години да започнеш да "въртиш" - Капичиш?! Освен това ти трябват още стотици тона изкопаеми, за да изградиш новата инфраструктура. Става двойно! При Е-горивата използваш излишъците от новите източници на енергия и не добавяш. Да, по-ниско КПД ще е но по-чисто!
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Хайде спри с наглостта да обясняваш колко е вреден лития и натрия, след като всяка вечер го сервираш на детето си? А регулациите задължават 100% от батериите за електромобили да бъдат рециклирани и фирмите производителки ще бъдат държани отговорни за това. това влиза в сила още с евро 7. Всяка една батерия ще бъде регистрирана, като задължително се упоменава и въглеродният и отпечатък. Ех ако правиха това и с въглеродните емисии от ауспуха! Да задължават фирмите да си ги прибират от атмосферата
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Кажи сега кое е по-вредно? Казваш 100 килограма въглероден окис във въздуха са много по-безвредни от 100 грама финни прахови частици от които човек може да умре? Ти въобще сериозен ли си да си помислиш за такъв въпрос камо ли да го зададеш публично? Как въобще в такъв случай имаш наглостта да говориш за вредата от финните прахови частици ?
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Апропо, ти ли ще ми говориш за отрови? Я кажи колко отрова се съдържа в една батерия?! И мислиш, че ще ги рециклираш на 100% ли?! Я помисли пак?! Дори евроглупаците не се наемат да го кажат това - предвижда се ДО 80% от батериите са се рецилират - ще сметнеш ли сега колко тона токсични отрови ще замърсяват водата и почвата като си толкова загрижен за моноксидите от горивата?
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Обясни ми защо със същата енергия да не се движат девет камиона вместо само един, като кръговата икономика се състои в събирането на въглеродния диоксид от производството на батерии което е 9 пъти по ефективно? При рециклирането на батериите при кръговата икономика с излишна възобновяема енергия, въобще вече не се отделят въглеродни емисии.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Защо трябва да има кръгове икономиката ли? Защото не добавяш нови количества - циркулират едни и същи. И от кога пък моноксидите ти станаха проблем? Освен някой самоубиец кой точно е пострадал от тях? Не ти разбрах сметката с 9те камиона, а защо трябвало да се ползва едно и също количество енергия за по-малко пробег - отново за да не се налага да копаш и цапаш за батериите! Ако тази енергия отива директно в ел мотор по жица е едно добавиш ли батерията нещата стават в полза на е-горивата!
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Ако само 10% от възобновяемата енергия се използва за улавяне на въглероден диоксид, ще се движат 9 камиона или електромобила, а уловеният въглероден диоксид за една година ще компенсира въглеродните емисии за производството на батериите и на деветте автомобила, които няма да отделят никакви въглеродни емисии! Нито безвредния въглероден диоксид, нито отровния въглероден оксид, нито отровните азотни окиси, които при съприкосновение с вода се превръщат в киселинен дъжд. Няма да има и смог.