IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota вкарва 12 000 електромобила в сервизите

Този път проблемът е в дефектни дръжки на вратите на седана bZ3

Toyota и китайският производител FAW обявиха сервизна акция на електромобила bZ3, която ще засегне над 12 000 бройки от модела. Всички те са продадени на пазара в Китай, като проблемът е в дефектни дръжки на вратите.


Toyota bZ3


Седанът bZ3 беше представен през октомври 2022 г., като той е разработка на съвместното предприятие FAW-Toyota и друг китайски производител – BYD. Това е вторият електрически модел на японската марка след кросоувъра bZ4X, който също претърпя сервизна акция, при това почти веднага след пускането си на пазара. При него проблемът беше в развиващите се болтове на колелата.

Toyota започна да произвежда bZ3 през март, след като събра 5000 поръчки за модела. Доставките стартираха в средата на април, но сега всички 12 205 бройки от модела, сглобени между 13 март и 5 юли, ще трябва да посетят сервизите.

Оказва се, че вратите на bZ3 могат неочаквано да се отворят по време на шофиране или пък да не може да бъдат отключени. Заради сгрешена конструкция може да има празно място, където дръжката се среща с ключалката, което крие сериозна опасност в зони с висока влажност и високи температури.

От 27 юли 2023 г. Toyota ще започне безплатна подмяна на механизмите на вратите, като компанията помоли собствениците да не ги използват, докато не бъдат ремонтирани.


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тези пусти китайци така и не се научиха да изработват части от които да сглобяват читави автомобили
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 13: Ха-ха, той коментарът ти е абсолютното олицетворение за denial..
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "но Тойота е по-хубава кола от Тесла". На английски има една много хубава дума за поведение като твоето: denial. Да живееш, самозалъгвайки се. Няма нито един параметър, по-който Тойотка е по-хубава кола от Тесла, като в повечето агрегати и системи е 30 г. назад.
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    До 10.Четох какви си ги писал тесляк.Да ти докарам Королата да я чипосаш с допълнителен модул?Може и диференциала да ми смениш.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 години )
    Тесльо, аз притежвам Тойоти от 20 години. Ти колко Тесли имаш, че ми говориш за преекспониране и то точно под статия за Тойота? Колко 20 годишни Тесли знаеш да покриват заводските параметрите за разход, пробег и производителност, като повечето Тойоти, че ми гововориш за "факти", които очевидно бъркаш с пропагандни клишета? Сектантска история..
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 2 години )
    А като говориш за преекспониране. Седемте месеца спиране на абсолютно всички произведени електромобили дреболия ли ти се виждат? Колко месеца мислиш че ще отнеме настоящата сервизна акция, защото пак им е забранено да си карат автомобилите! Абсолютно всички произведени автомобили. На абсолютните факти ли казваш преекспониране? Поправи ме, ако греша и не е така? Посочи ми една подобна сервизна акция на Тесла? Предишната им сервизна акция беше за проверката на няколко десетки болта на волана.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 2 години )
    Този който преекспонира си ти! Единственото разглобяващо се нещо, което беше производствен проблем, беше че при силен дъжд и минаване през локва, в някои случаи задната броня загребваше вода и се откачаше. Въпреки че тези случаи бяха изключително редки, Тесла веднага промени производството в момента в който научи за проблема в рамките на няколко седмици, което при toyota няма как да се случи в рамките на година. Всички останали случай на хвърчащи стъкла и забравени накладки човешки грешки.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 2 години )
    Това го обясни на пръцльо и компания, които обикновено задават въпроси, на които не могат да понесат отговора. Като гледам и ти си от тях и не можеш да понесеш отговора. Така че не се сърди на мен че им отговарям, а кажи на тях да не задаваш въпроси, на които не искаш да чуеш отговора! Ако нещо не си съгласен с казаното от мен просто ме поправи? Аз поне винаги си признавам грешките и дори се извинявам!
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 2 години )
    А бе пръцльо, я кажи за какво се е наложила сервизна акция при Тесла, която да е поне близо до изпаднали в движение пътници и хвърчащи гуми? Повечето сервизни акции на Тесла са толкова сериозни че ги правят за няколко часа по интернет без собствениците да разберат че са минали сервизна акция. А великата toyota седем месеца държа всички собственици на електромобили без автомобил, докато произведе и им раздаде по 16 болта за гуми. Седем месеца за 16 волта Как ти звучи?
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 години )
    Така правят съвестните производители - поправят си продуктите доброволно и проактивно. За разлика от долнопробните самоделки на Тесла, на които китайските регулатори трябва да им нареждат да си поправят недоразуменията.