IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сделката на века – нова Tesla за 13 620 долара

Клиент от Калифорния направи удар благодарение на бонуси и отстъпки (ВИДЕО)

Електрическата кола на Tesla за масовия пазар с цена под 25 000 долара вероятно ще бъде пусната на пазара след година или две. Някои клиенти на марката обаче вече се сдобиха с много евтини нови автомобили на марката, благодарение на отстъпките са складови наличности, които се комбинират със стимули от властите.


Tesla Model 3


Потребител на Twitter с никнейм Zohar се похвали, че е купил нов Tesla Model 3 за 18 525 долара след данъци и такси в Калифорния. Звучи нереално, но Зохар твърди, че сделката е факт и той вече е собственик на Model 3 със задно задвижване с 18-цолови джанти, сребристо боя на каросерията и бял интериор.

Цената на колата при дилъра е била 37 210 долара, като отстъпката за оборудване е 4120 долара. Още 500 долара се приспадат от новата програма за препоръки, която дава и възможност за използване на системата за самостоятелно шофиране (FSD) в продължение на 3 месеца.

Самият Зохар се класира на челните места във всяка програма на Tesla за лица с ниски доходи. Той има отличен кредитен рейтинг и тъй като доходите му през тази година са се увеличили, може да се възползва от федералния кредит за чисто превозно средство от в размер на 7500 долара. Зохар също така получава отстъпка от 4000 долара по калифорнийския проект за чисти превозни средства, както и още 4000 долара от програмата за електрифициране на вашето пътуване от Central Coast Community Energy.



Толкова му дава и Monterey Bay Air Resources District - програма за стимулиране на електрически превозни средства, и така общите стимули достигат 23 000 долара Толкова в Калифорния струва чисто нова .Toyota Corolla Hybrid. Без данъците и таксите Model 3 излиза на Зохар само 13 620 долара. Той все пак плаща 1390 долара такса за доставка и 3515 долара данъчна ставка за района, в който живее и така колата му струва 18 525 долара.

Разбира се, всичко това е възможно само за някои потребители и в определени региони, но във всички случаи цената е забележително ниска.


0 от 500
  • #16
    8 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 11 месеца )
    Каква сделка на века?!?!? Човека я купил на реалната и цена :-) :-) :-) :-) Просто всички други са бал ъци!!!
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 14 ( преди 11 месеца )
    Но все пак и в тях мнозинството в градовете често е либерално (демократи) така, че може и от там да идва увеличението.. В Тексас примерно (който не е селски но винаги е републикански) през 2020г Байдън взе най-голям процент от всеки демократ от 1974г насам и стигна 46.5% като спечели в топ 5 най-големи градове като Далас, Остин и Хюстън
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Напротив. Наскоро имаше изследване, че в едни от най-консервативните (републикански) щати, процентът покупки на Тесла е по-висок. Така че можеш да си вземеш поредната опорка и да си я завреш с ъп ди ас, както казват в любимите ти селлски щати.
  • #13
    4 rate up comment 8 rate down comment
    до долния ( преди 11 месеца )
    Я виж колко са продадените тесли в Калифорния и Кънектикът или айдахо после виж в Айдахо и Кънектикът кои са най продавните.Джендърските Щати не ме интересуват
  • #12
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Абе каскет ( преди 11 месеца )
    Колко пъти да ти се обяснява че субсидиите за абсолютно всички марки електромобили са еднакви и Тесла Не само че не е привилегирована а беше единствената която предишните 3 години не получаваше тези субсидии, Но въпреки че останалите получаваха по 7 500 долара за продажбата на всеки електромобил, Тесла и без субсидии държеше 80% пазарен дял на електромобили в САЩ, защото предлагаше добър продукт, а всички останали си разпределиха останалите 20% от пазара въпреки, че получаваха субсидии.
  • #11
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 месеца )
    До 4: "Правят си сметката в дългосрочен план.." Напротив, канцерогенните емисии на финни частици от електромобилите са доказано по-високи, така че залагат поредната бомба със закъснител в здравната си система.
  • #10
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 месеца )
    До 3: "Просто е - влагаш всичките ресурси на компанията в създаване на добър продукт, след което.." ..идва държавната администрация и субсидира продукта ти от джоба на всички данъкоплатци. Гениално, само дето няма как да е все така.
  • #9
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Кой ( преди 11 месеца )
    им дава тез субсидии? Украйна?
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Абсолютно всички получават тези отстъпки при покупка на електромобил. Интересно от toyota защо не иска да се възползват, като поне предложат електромобили на клиентите си, а клиентите защо не предпочитат да си купят много по-качествени автомобили от други марки?
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Striker ( преди 11 месеца )
    Ех..кога ли и в Европа? За БГ не се и надявам.