IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla привлича клиенти с парични бонуси

Тази стратегия ще бъде използвана на ключови пазари

Tesla ще заложи на нова стратегия на продажбите в световен мащаб, позволяваща на купувачите да получават допълнителни стимули чрез препоръки от съществуващи клиенти. Подобен подход се използва отдавна използвана от традиционните автомобилни производители за увеличаване на продажбите, съобщава Reuters.


Tesla


Паричните отстъпки вече важат за ключови пазари като САЩ, Китай, Канада, Великобритания, Франция и Германия, съобщават регионалните уебсайтове на Tesla. Стимулът, който Tesla нарича „Refer and Earn", е еквивалент на около 500 долара за купувачите на Model 3 и Model Y в САЩ, като и три месеца безплатно използване на функцията за пълно самоуправление.

Във Великобритания купувачите, използващи препоръка от други клиенти, ще получат отстъпка от 1000 лири за Model S и Model X от 7 юли, се посочва на уебсайта на компанията. Отстъпката за Model 3 и Model Y е 500 лири.

Подобни практики за предоставяне на отстъпки на служители и на лоялни клиенти бяха често срещани при автомобилните производители, като това води до намаляване на цените на новите автомобили. Досега Tesla не беше прибягвала до тях, но конкуренцията на пазара на електромобили става все по-ожесточена и това принуждава автомобилните компании да намалят цените или да увеличат стимулите за потребителите.

„Традиционните производители ще имат сериозни проблеми с реализирането на плановете си за растеж на продажбите на електрически превозни средства. В същото време Tesla запазва доминиращата си позиция, благодарение на увеличението на производството в заводите в Тексас и Германия, предстоящото пускане на пазара на пикапа Cybertruck и изграждането на друг завод в Мексико”, коментира анализаторът Гарет Нелсън.

Още в края на миналата година Tesla агресивно намали цените, започвайки от Китай. След това компанията забави намаленията при новите поръчки, но пък увеличи отстъпки за вече произведени коли. Така автомобилният производител записа рекордни доставки през първото тримесечие.


0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До долните ( преди 1 година )
    тесларастиката в Сащ не са я и чували даже освен в Калафорня и Нйо Йорк може би и Бостон.Интерестно е че на тези места е развъдника на пидерастлъка.Едва ли е просто случайност.Та в Айдахо Уайоминг Монтана Аляска Кънектикът и дори в Тексъс където е централата на ТеслЪ изобщо не са и виждали тези електрически недоразумения
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Мундщук тесен, на ВСЕКИ световен производител основните пазари са изброените от теб - САЩ, Китай и Европа. Те съставляват 80% от световния пазар.
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Т'слъта има 3 основни пазара САЩ, където са около и над 50% от продажбите, Китай и не толкова Европа, колкото Норвегия! Там са може би 70% от продадените в Европа Т'сли. Характерното е, че и 3те пазара по един или друг начин, пряко или косвено субсидират електрощуротията - без щедри финансови стимули, към които Теслон успява да се нагажда добре продажби ЦЪ!
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 18 ( преди 1 година )
    Къде е това тук? Защото е втория не е продаван автомобил в Европа.
  • #18
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Харесвам Тесла, но в САЩ се продават основно заради мрежата от зарядни станции, иначе като кола не е нещо особено, тук няма мрежа и съответно няма смисъл да се взима.
  • #17
    9 rate up comment 6 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Даже няма да си правя труда да ти проверявам лъжите. Само ще ти кажа че с този "спад" Тесла преди 10 години продаваше 30 000 пъти по-малко от toyota, миналата година продаваше 8 пъти по-малко от toyota, тази година ще продаде пет пъти по-малко, след две години ще е продала само два пъти по-малко а след още четири години ще задмине toyota по продажби а ти продължавай да вярваш в спада на продажбите на Тесла. Вярвам ти че си най-глупавият, не се престаравай! Имиджът ти те изпреварва!
  • #16
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 13.Е така де.Спада е 31% за първото тримесечие на 2023 г, сравнено с първото тримесечие на миналата 2022 г.
  • #15
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Гаднуту на тесла е че не моой барнеш туним муннг, това онова! Инема ръчка. Сяя най голям кеф си, да хване ручта, да га потъркаш, да га наместиш, да га вкараш точно, да ти звибрира в ръката и да ти стане хубуууу ....
  • #14
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо се карате за кой, какво искал да кара?
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 9 и 11 ( преди 1 година )
    Това ми звучи като да ви питам ако Днес следобед (след 12:00) направите 1 000 лв оборот в кварталния магазин, а утре преди обяд (до 12:00 часа) направите 700 лв, с колко ви се е влошил бизнеса за едно денонощие? А дали пък и вчера пък и всеки ден от седмицата преди обяд не правите по-малко оборот, точно както всяко първо тримесечие е най-слабото в годината и затова никога не се сравняват последователни тримесечия, а се сравнява със същото тримесечие миналата година и съответно годишни продаж.