IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отчeте рекордни доставки

През второто тримесечие на 2023 г. марката е реализирала 466 100 превозни средства

Американската компания Tesla представи отчет с резултатите от второто тримесечие на 2023 г. Според съобщението на американския производител, през периода април-юни Tesla е успяла да достави на клиентите си 466 1000 автомобила.


Tesla


Този резултат е с 83% по-висок от същия период на миналата година. От този брой 19 225 автомобила са флагманите Model X и Model S, а 446 915 екземпляра се падат на значително по-достъпните като цени Model 3 и Model Y.

През второто тримесечие на годината са произведени общо 479 700 автомобила Tesla. От флагманския кросоувър Model Y и лифтбека Model S са продадени 19 489 единици. Останалите 460 211 бройки се падат на масовите Model Y и Model 3.

Всички финансови показатели за второто тримесечие на 2023 г. ще бъдат оповестени на 19 юли на специална конференция, обещават от Tesla. На него представители на компанията ще отговарят на въпроси и ще говорят за перспективите пред електрическия производител.


0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Я кажи сега как няма отрицателна мощност и как когато даваш газ на един електромобил е когато отнемеш газта, мощността която се черпи от батерията винаги е с положителен знак. Черпиш 50 kW при ускорение и после от регенеративното спиране черпиш пак 50 kW и енергията в батерията намалява дори при спиране?
  • #28
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето че пак доказваш колко съм прав. Когато аз направя грешка си я признавам на мига, А ти продължаваш със самозаблудите си. Повечето неща за които аз ви бъзикам, бяха в същия този списък и засега господин инженер, остана да ви бъзикам само с отрицателната мощност защото за останалите неща ви доказах че грешите. И не ми слагай думи в устата. Не ти говоря за еластичност, а за модул на еластичност, който първоначално наричах коефициент на еластичност.
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Да,да знам.Еластичен колянов вал,супер твърда и мега еластична стомана, отрицателна мощност,нямат край изцепките ти.А аз друго освен професията машинен инженер не съм работил.Айде със здраве и приятно тролене.
  • #26
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Инженерите се изложиха толкова пъти, че накрая започнаха да обясняват че някой пише от тяхно име и след като бъдат хванати поне 100 пъти за един месец защото ви знам номерата, оправданието беше че се бъзикате, но в същото време си губихте часове за изчисления а аз бъзиках вас защото знам къде ви се слабите места и че не различавате мощност от енергия. Единственото което ме бъзикате е че сте инженери и аз го знам.
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    КомунизЪмът убеди работническата класа, че тя е най-великата, най-важната и трябва да е най-високолатената, както и че тия учените са пYтьовци. И само няколко години по-късно започна да изпраща обещаващи ученици в Москва да стават инженери и учени, защото разбра, че бай Иван от къра не може дори да смята. Но продължи с пропагандата и лъжите. Сега бай работник кара 20 годишна тойотка и все още се успокоява над вечерната ракийка, че инженерите с Тесла са пYтьовци.
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 23 ( преди 1 година )
    Напълно си прав. Ти си друг доктор, но в България има една поговорка " като знам какъв съм инженер, ме е страх да отида на доктор" . Тук също има двама дипломирани инженери по ДВГ които с години ме убеждаваха, че 1 литър дизел няма 10kWh енергия, а има 10kW мощност и при качване на Шипка на втора предавка, двигателя на баничарката на единия се движи с максималната мощност на двигателя 50-60 kW, въпреки, че се движи с 30 км/ч и разход 15 на 100, което означава 45 kW входяща мощност.
  • #23
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Фф ( преди 1 година )
    Верно . От 22 г живея в Германия Не съм инженер , а доктор в областта на химичните технологии .. баш мога да кажа, че българските инженери . Образовани със знания от 60-те и всели изпитите с преписване - най-разбират!
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Колко струва това Дуранго като ново? Гледам 2-ра ръка 2018 г на 72 000 км струва 100 000лв. С какъв резервоар си? Предполагам около 100л? Или повече, щом успяваш да минеш цели 600км с един резервоар?
  • #21
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до 19 ( преди 1 година )
    Слаби инженери явно са щом наблягат на Теслъ първо не разбират нищо от екология за да купувта електрички второ с едно Дуранго на резервоар праа със 100км повече на зареждане с 15 минути по-кратко и ми остават с 260квтч енергия повече в резервоара като енергиен капацитет.Лекарите на запад са нула и инженерите
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 18 ( преди 1 година )
    Прав си, объркал съм се! Извинявам се, не беше умишлено. 13 милиона са! Ето че аз имам топки и си признавам всяка една грешка без да увъртам и без да се опитвам да се измъкна! Заставам като мъж признавам си грешката и продължавам напред с високо вдигната глава и достойнство, а не се извъртам като вас и не се крие като мишка когато ми зададат конкретен въпрос, като някой п.... сещате се нататък. Така се води смислена и градивна дискусия.