IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пробегът на пикапа на Tesla се оказа много по-малък от обявения

С едно зареждане серийният Cybertruck изминава само 563 километра

Пробегът на електрическия пикап Tesla Cybertruck с едно зареждане на батериите е близо 2 пъти по-малък от обявения при представянето на автомобила. Това твърди потребител на социалните мрежи, който твърди, че информацията му идва от служители на завода, където се произвежда електрическото превозно средство.


Tesla Cybertruck


По време на презентацията на Tesla Cybertruck през ноември 2019 г. беше обявено, че пикапът ще може да измине 998 км. Сега обаче се оказва, че пробегът с едно зареждане е едва 563 км, което прави пикапа на Tesla аутсайдер в сегмента. Електрическият Chevrolet Silverado, например, осигурява пробег от 724 км, колкото изминава и Rivian R1T. Дори мощният GMC Hummer EV 3X е в състояние да измине 613 км, когато е напълно зареден.

Както е известно, серийното производство на Cybertruck най-после стартира, след като на няколко пъти беше отлагано и първите бройки от електрическия пикап вече слязоха от конвейера на завода на Tesla в Тексас. Те ще бъдат доставени на собствениците си до края на годината, като в компанията планират дотогава да бъдат произведени около 2000 бройки от модела.


Tesla Cybertruck


По-интересното обаче е каква ще бъде неговата цена. При премиерата преди близо 4 години Илон Мъск обяви, че базовата версия ще струва 39 900 долара, а топ-вариантът ще започва от 49 900 долара. Само преди ден обаче Ford намали рядко цената на своя електрически пикап F-150 Lightning с цели 10 000 долара, като коментарът на Мъск беше, че това е страхотна кола, която обаче е прекалено скъпа.

Подобни изявления карат много експерти да смятат, че Cybertruck ще струва по-малко от 50 000 долара, защото след намаляването на цената Ford F-150 Lightning започва именно от толкова. В момента продуктите на Tesla се радват на огромно търсене в цял свят и производителят на електромобили може да си позволи намаляване на цените, за да окаже допълнителен натиск върху основните си конкуренти.


0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Jay ( преди 9 месеца )
    До колкото помня стоманата за сайбъртрък е 30Х(3 мм) възможно е да имат и 40 Х. Относно теглото, говори се за близко до 4 тона, да определено Ц категория. Отделно с тази предница и здравина, ако това удари пешеходец ще го рендоса, така че не мисля, че в този вид ще можем да го караме в Европа!
  • #28
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 9 месеца )
    Колко тона ще е това джелязо бре?! Батерия 1 тон , всяка врата по 200 кила, със стъклото към 300.... за това книжка за кола няма да върши работа, не и в Европа. Да не говорим как ще се окопава в кал и пясък с тия кила и няма измъкване. Къв пикап е това - пародия за показност.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Понеже се заяждате з ( преди 9 месеца )
    1000 волта е максималното напрежение. Номиналното е 800 или 900 v и се води 800 или 900 v архитектура.
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 9 месеца )
    Е колко да е сигурно след като е вече в производство и са казали че е 1000 v? Тоест минало свършено време.
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    това е една подигравка с автомобилната индустрия . много много много грозно !
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 9 месеца )
    "Архитектурата със сигурност е 1000V.." Хех, да е сигурно, да е сигурно, колко па да е сигурно? Колкото че Тесла ще продават 20 милиона през 2030 или че ще пусне напълно автономен автопилот до края на 2023?
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 20 ( преди 9 месеца )
    ""Алпаката", ако е реално такава, няма да ръждяса(може леко да промени нюанса с времето). " Не е точно така. Неслучайно space x си разработиха своя собствена марка стомана 40х, защото пробваха с 402 и 403 да си правят ракетите, но едната ръждясваше по заварките, а другата нямаше необходимите якостни качества и трябваше да разработят съвсем нова марка стомана, която си няма име. Архитектурата със сигурност е 1000V заради която направиха новите 1000V 615 A supercharger v4 зарядни с мощност 615 kW
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    "До 13.Дават 563 км ,на практика ще се окаже под 400 км.Винаги завишават пробега за да се впечатлят сектантите и плоските дънни риби." Я да видим сега кой е сектанта плоскодънен? Кой ти го ДАВА това? Пак получаваш факсове отгоре. Като ти го ДАДЕ пробега ДАДЕ ли ти и модела? Да припомня, че помниш като маймунките по 5 минутиБяха обявени три модела с оценки на EPA за пробег от 250-500 мили (400-800 км) и приблизително 0-60 mph (0-97 км/ч) време от 2,9-6,5 секунди, в зависимост от модела.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Аз съм 8. Марката и числото са за пример, за да покажа как пишат заглавия повечето издания. Подвеждащо. И става дума за електрическия, естествено. А Heavy Duty няма електрическа версия и Форд дори не са загатвали за такава.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Jay ( преди 9 месеца )
    Много тъпо копирана статия! 2019 макс.пробег за 3 мотора беше около 800 км, едва тази година се заговори за 900+ за 4 моторния сайбъртрък! Нито Силвърадо, нито Ривиън, нито ГМС Хъмър-а правят реално посочените километри! "Алпаката", ако е реално такава, няма да ръждяса(може леко да промени нюанса с времето). Аз лично съм скептик, че ще прави над 600 км, при това тегло, освен ако не го пуснат с над 200 квт/ч батерия на 1000 волта архитектура! За този пикап ще трябва Ц категория!