fallback

Volkswagen призна: „Нещата не вървят на добре“

Покривът ни гори и трябва да спрем да харчим пари за глупости, категоричен е шефът на компанията Томас Шефер

Volkswagen се намира в много тежка ситуация и следващите месеци ще бъдат от жизненоважно значение за германския производител. Това е заявил главният изпълнителен директор Томас Шефер по време на вътрешна среща с 2000 мениджъри в компанията, твърди Wards Auto.

„Нещата не вървят добре и всичко е заложено на карта. Времената са много трудни и трябва да спрем да харчим пари за глупости. Предстоят ни тежки седмици и месеци, в които всяка малка победа може да бъде от огромно значение“, е казал Шефер на подчинените си.

Според Шефер основната задача пред Volkswagen е да спести 10 млрд евро през следващите 3 години. За целта компанията въвежда цяла серия от „програми за ефективност“, които ще доведат до сериозно намаляване на разходите.

„В момента покривът ни гори, тъй като през последните години си позволихме да харчим твърде много пари в различни области. Проблемите ни се дължат на структури и процеси, които са твърде сложни, бавни и негъвкави. Трябва да бъдем един отбор, в който всички работят заедно. Само така ще излезем от тежката ситуация“, категоричен е Шефер.

Изявленията на шефа на Volkswagen идват на фона на противоречивите резултатите на компанията. Тя учетвори продажбите на електрическия си кросоувър ID.4 в САЩ спрямо миналата година, когато бяха продадени едва 6690 бройки от модела. В същото време обаче част от завода в Емден (Германия) спря работа за 6 седмици именно заради слабото търсене на електромобила.

Едновременно с това продажбите на основен пазар – този в Китай, паднаха до едни от най-ниските нива в историята и това принуди Volkswagen да свали цените на повечето от предлаганите модели. Това позволява на компанията да остане конкурентоспособна, но и рязко намалява маржовете на печалба.

Притесненията на Шефер бяха подкрепени и от финансовият директор на компанията Патрик Андреас Майер, според когото „проблемите във Volkswagen са далеч по-дълбоки от това, което се вижда на повърхността“. На срещата с мениджърите той е заявил, че „бизнесът с продажбите на коли не върви и ситуацията е критична, като това е последният шанс за измъкване“.

fallback
  • #63
    До 61 ( преди 1 година )
    Ами така е като toyota има проблем с батериите. На практика казваш че с двата милиона батерии за Тесла само тази година, toyota може да произведе 100 милиона хибрида, Но въпреки това има проблеми с производството. Тестове също имаха проблеми с производството преди две години, когато продаваха 500 000 годишно, затова просто увеличиха производството с 400 процента. Докато toyota не е увеличила производството си от преди 10 години дори с 10%. И тогава и сега продават по 10 милиона
  • #62
    анонимен ( преди 1 година )
    икономията майка на мизерията на кой нормален му трябва да си сменя автомобила един пълен капитален ремонт и си караш още 20 години и няма да храниш 2 000 меринджея които не знаят какво е дебитомер
  • #61
    До 50 ( преди 1 година )
    Сигурен ли си, че точно Тойота не са в час? Да не се окаже, че точно те са най-много в час, защото знаят че 90 % от хората не искат чисто електрически еднодневки с батерии, всяка от които стига за 50 хибрида с наистинс нисък разход на гориво. Или явно само аз чакам вече над година за доставка на нов хибрид и то не щото няма чипове, а защото не могат да смогнат на търсенето.
  • #60
    анонимен ( преди 1 година )
    Че кога тия измикяри са правели коли
  • #59
    mt95 ( преди 1 година )
    Имал съм гаранционен VW. Впечатленията не са ми добри, от цакане в лизинговите условия, отказ за удължаване на гаранция след като при покупка обещаха, много скъпо обслужване и се стигне до ниско качество на интериора и посещение на сервиза. При една от повредите механиците ме нарекоха късметлия тъй като ремонта струвал 4000лв и бил програмиран да се появи след гаранционния срок.
  • #58
    анонимен ( преди 1 година )
    И накрая ще намажат французите :)
  • #57
    нормално ( преди 1 година )
    Много станаха нискокачествените електрокари и никой не дава толкова пари за две години живот.
  • #56
    анонимен ( преди 1 година )
    Да фалират всички шушумиги, щом се подвеждат по акъла на еврогиейските продажни депутати които прибират пара от краварите и китайците, за да притискат производителите да проектират тролеи, от които са с милиарди на загуба. В това време краварите си карат камионите дето горят, като Зилове и си свиркат. Хем никой не им иска тези пасатори и залежават по складовете, хем се потдават на натиска на чантаджиите с препълнени гуши. Банда продажници съсипаха цял контингент.
  • #55
    Гост ( преди 1 година )
    Не върви нещо бизнеса, електричари.
  • #54
    Шопендар ( преди 1 година )
    Не ги жалете немците никога не губят,но умеят да си докарват беди.плачат за китайския пазар,за руските суровини и не малък пазар,но пък пък им вървят танковете и други оръжия,е не толкова колкото фолксвагените,ама сами са си виновни,не са за жалене
fallback
Последни