fallback

Volkswagen призна: „Нещата не вървят на добре“

Покривът ни гори и трябва да спрем да харчим пари за глупости, категоричен е шефът на компанията Томас Шефер

Volkswagen се намира в много тежка ситуация и следващите месеци ще бъдат от жизненоважно значение за германския производител. Това е заявил главният изпълнителен директор Томас Шефер по време на вътрешна среща с 2000 мениджъри в компанията, твърди Wards Auto.

„Нещата не вървят добре и всичко е заложено на карта. Времената са много трудни и трябва да спрем да харчим пари за глупости. Предстоят ни тежки седмици и месеци, в които всяка малка победа може да бъде от огромно значение“, е казал Шефер на подчинените си.

Според Шефер основната задача пред Volkswagen е да спести 10 млрд евро през следващите 3 години. За целта компанията въвежда цяла серия от „програми за ефективност“, които ще доведат до сериозно намаляване на разходите.

„В момента покривът ни гори, тъй като през последните години си позволихме да харчим твърде много пари в различни области. Проблемите ни се дължат на структури и процеси, които са твърде сложни, бавни и негъвкави. Трябва да бъдем един отбор, в който всички работят заедно. Само така ще излезем от тежката ситуация“, категоричен е Шефер.

Изявленията на шефа на Volkswagen идват на фона на противоречивите резултатите на компанията. Тя учетвори продажбите на електрическия си кросоувър ID.4 в САЩ спрямо миналата година, когато бяха продадени едва 6690 бройки от модела. В същото време обаче част от завода в Емден (Германия) спря работа за 6 седмици именно заради слабото търсене на електромобила.

Едновременно с това продажбите на основен пазар – този в Китай, паднаха до едни от най-ниските нива в историята и това принуди Volkswagen да свали цените на повечето от предлаганите модели. Това позволява на компанията да остане конкурентоспособна, но и рязко намалява маржовете на печалба.

Притесненията на Шефер бяха подкрепени и от финансовият директор на компанията Патрик Андреас Майер, според когото „проблемите във Volkswagen са далеч по-дълбоки от това, което се вижда на повърхността“. На срещата с мениджърите той е заявил, че „бизнесът с продажбите на коли не върви и ситуацията е критична, като това е последният шанс за измъкване“.

fallback
  • #73
    Jkl ( преди 1 година )
    72 ей ***, какъв огромен пазар при тия бедни *** бе, проблемът на вф е, че тесла е 10 години пред тях, тойота пък изостава още повече, големите тромави концерни, може и да си заминат.
  • #72
    анонимен ( преди 1 година )
    Тепърва ще става още по-лошо не само за тях ,а като цяло за западната автомогнилна промишленост. Санкции срещу Русия източник на евтини суровини и огромен пазар,негативно отношение и спрямо Китай,та нещата няма как да са розови.Света се промени и никога няма да бъде същия и с това трябва да се свиква.Когато режеш клона на който стоиш под диктат на друг,нещата стават фатални.
  • #71
    Hri ( преди 1 година )
    С тези луди цени на електромобили и лакомията да вдигват цените на останалите така им се пада
  • #70
    анонимен ( преди 1 година )
    Къв им е проблемът не мога да разбера. Ще продават само на европейския пазар. ЕС ще остави ФВ и Стелантис, всичко останало - бан. Ще си сложат 70 000 евро стартова цена на ИД-тата и всичко ще се нареди.
  • #69
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесла намали цените,заради слабото търсене.
  • #68
    Най-изтривания ( преди 1 година )
    "......2000 мениджъри....." Е как нещата да вървят на добре. Още толкова да си наемат.
  • #67
    хаха ( преди 1 година )
    шефа на вагените , ако уволни поне 1000 от тия *** ( тези същите взимат заплати и бонуси повече от всичките работници по всичките им фабрики, а може би и от целите продажби на шкодилак за петилетка ) може би ще си стъпят на краката ( може би )
  • #66
    анонимен ( преди 1 година )
    VW груп ... жалко , че порше е там ... другите не стават ( мое мнение ) . добре , че бмв взе ролса от тях , че сега щяхме да четем като история
  • #65
    анонимен ( преди 1 година )
    напиши бизнес план за електрикгейт и върни дизелите на пазара и ще си топ миринджей
  • #64
    анонимен ( преди 1 година )
    Дали ако пиша на шефа на VW ще ме вземат на работа там?
fallback
Последни