fallback

Volkswagen призна: „Нещата не вървят на добре“

Покривът ни гори и трябва да спрем да харчим пари за глупости, категоричен е шефът на компанията Томас Шефер

Volkswagen се намира в много тежка ситуация и следващите месеци ще бъдат от жизненоважно значение за германския производител. Това е заявил главният изпълнителен директор Томас Шефер по време на вътрешна среща с 2000 мениджъри в компанията, твърди Wards Auto.

„Нещата не вървят добре и всичко е заложено на карта. Времената са много трудни и трябва да спрем да харчим пари за глупости. Предстоят ни тежки седмици и месеци, в които всяка малка победа може да бъде от огромно значение“, е казал Шефер на подчинените си.

Според Шефер основната задача пред Volkswagen е да спести 10 млрд евро през следващите 3 години. За целта компанията въвежда цяла серия от „програми за ефективност“, които ще доведат до сериозно намаляване на разходите.

„В момента покривът ни гори, тъй като през последните години си позволихме да харчим твърде много пари в различни области. Проблемите ни се дължат на структури и процеси, които са твърде сложни, бавни и негъвкави. Трябва да бъдем един отбор, в който всички работят заедно. Само така ще излезем от тежката ситуация“, категоричен е Шефер.

Изявленията на шефа на Volkswagen идват на фона на противоречивите резултатите на компанията. Тя учетвори продажбите на електрическия си кросоувър ID.4 в САЩ спрямо миналата година, когато бяха продадени едва 6690 бройки от модела. В същото време обаче част от завода в Емден (Германия) спря работа за 6 седмици именно заради слабото търсене на електромобила.

Едновременно с това продажбите на основен пазар – този в Китай, паднаха до едни от най-ниските нива в историята и това принуди Volkswagen да свали цените на повечето от предлаганите модели. Това позволява на компанията да остане конкурентоспособна, но и рязко намалява маржовете на печалба.

Притесненията на Шефер бяха подкрепени и от финансовият директор на компанията Патрик Андреас Майер, според когото „проблемите във Volkswagen са далеч по-дълбоки от това, което се вижда на повърхността“. На срещата с мениджърите той е заявил, че „бизнесът с продажбите на коли не върви и ситуацията е критична, като това е последният шанс за измъкване“.

fallback
  • #83
    KKK ( преди 1 година )
    Виж Ферари обаче нямат проблеми да правят по 90000 долара на кола. И не им пречи, че продават по-малко от 20000 коли на година.
  • #82
    Пламен Кръстев ( преди 1 година )
    Е как да върви бизнесът, след като за пасат с чака 16 месеца
  • #81
    Боян Максимов ( преди 1 година )
    В Китай дамска електричка с 300км пробег 10 000$Джип с 500кс и 1500км пробеж 20 000$Китайците да не са им роби на VW
  • #80
    Никой ( преди 1 година )
    Ами не не е това целта, просто wv не се справя. Той електромобила може да е добър, но въпреки това да не уцелиш таргет групата потребители или производството им да излиза много скъпо. Тесла е компанията с най големи маржове на печалба. Те не просто правят автомобили но и самите машини за ороизводството им, освен това се целят в богати и екстравагантни клиенти, а wv си е бародна кола,при една разумна преценка един обикновен човек като мен никога не би избрал елвктромобил пре ДВГ.
  • #79
    Нов ( преди 1 година )
    Еми то целта на т.н.зелен преход е именно това - да не е масово притежанието на автомобилаи, само богопомазани да имат
  • #78
    Дошо ( преди 1 година )
    От все сърце пожелавам фалит на тия мошеници!
  • #77
    Жоро ( преди 1 година )
    Европа се гръмна в главата със зелените халюцинации
  • #76
    анонимен ( преди 1 година )
    Изобщо не е вярно, че сдават батериите за 7-8 год. Дори напротив, примерно на Тойота хибридите, масово батериите им са над 80% живот на 10 год.Електричните се поддържат по-лесно, нямаш смяна на масла и др.
  • #75
    Баварец ( преди 1 година )
    До 74: изредил си "някакви" аргументи, но увлечен в лакомия или просто гледайки единствено, че "гроздето е кисело " забравяш основния въпрос: КАКВО ЩЕ ДИШАМЕ УТРЕ? или КАКВО ЩЕ ОСТАВИМ НА ДЕЦАТА СИ? - Помийна яма и ще им кажем, че гледахме джоба си? Не зная, толкова ли е трудно за проумяване, че да не го виждате???? 44-45С е на Балканите, кога се е случвало преди в такива размери? Имало е локални точки, но това не ти ли говори, че идва денят за плащане на сметката?
  • #74
    Гост ( преди 1 година )
    Не смеят да си признаят че няма пазар за скъпите еднодневни миксери. Преди няколко години имаше супер търсене и купуване на дизели и бензини ,обаче джендърчетата ***.а майката на автомобилната индустрия с тъпите си зелени уж закончета,а всъщност някой печели адски много от всичката тази помия .за един миксер да дадеш 60 ,70 хилядарки като знаеш че след 7,8 год батерията ще сдаде багажа си е чиста лудост
fallback
Последни