IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Корейският конкурент на Maybach S-Class вече се продава в Европа

Суперлуксозният Genesis G90 ще се предлага в два размера на междуосието

По-добре късно, отколкото никога – корейският производител Genesis обяви, че започва да предлага флагмана си G90 на европейския пазар. Това е най-луксозният модел на компанията, която е част от концерна Hyundai-Kia..Впечатляващият седан вече е достъпен в Германия и Швейцария, като подробности за колата, в това число и цените, ще бъдат разкрити по-късно. 


Genesis G90


Премиум подразделението на Hyundai възнамерява да продава G90 в Европа с два размера на междуосието, като стандартият вариант (SWB) ще има четири или пет места, докато този с удължено разстояние между двете оси (LWB) ще бъде достъпен само четириместен. Той ще получи отопляеми и вентилирани задни седалки с функция за масаж, заедно с подложки за краката. В сравнение със SWB, удълженият вариант осигурява допълнителни 190 мм пространство за краката на пътниците, седнали отзад.

Корейският производител твърди, че е направил „значителна инвестиция“ за настройка на G90 за Европа, където луксозната марка също продава G70 Shooting Brakе. Освен това колите, продавани на Стария континент, ще бъдат сериозно оборудвани и ще предлагат лукс от най-висок клас, тъй като ще трябва да се борят за клиенти с Maybach S-Class. 


Genesis G90


Засега корейците не съобщават с какви двигатели ще се предлага техния флагман. В САЩ Genesis 90 е достъпен с 3,5-литров V6 с турбокомпресор, а като опция се предлага и вариант с допълнителен електрически компресор. Базовата версия развива 375 к.с. и 530 Нм, а по-мощната – 409 к.с. и 549 Нм.

Що се отнася до размера, SWB е дълъг 5275 мм и има 3180 мм междуосие, докато LWB се простира на 5465 мм, като разстоянието между двете оси е 3370 мм. И двата варианта са широки 1930 мм и са високи 1490 мм. Теглото им варира вежду 2025 и 2435 кг в зависимост от оборудването и междуосието.


Още снимки на суперлуксозния седан - вижте в галерията:


0 от 500
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 9 месеца )
    но пък ние имаме против неадекватни изказвания, като твоето - извън темата, явно под силното въздействие на слънцепека ...
  • #2
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 1 , и какво те спира да си купиш Тесла , или трябва да си мрънкаме по традиция ? Нямали представителство !?! И кво от това? Аз нямам против и други представителства като мото Пфое да фалира , и да не се връща
  • #1
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Всички уж пускат коли за Европа, но накрая се оказва че повечето нови китайски електрички и готини коли реално са налични за другата Европа, а за нашата Европа ги няма и никога и няма и да се появят. Тук дори Тесла няма, а в момента имат бум на продажбите но това не им е достатъчно да направят зарядни станции и представителство, лицемерие, двуличие на макс!