IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Корейският конкурент на Maybach S-Class вече се продава в Европа

Суперлуксозният Genesis G90 ще се предлага в два размера на междуосието

По-добре късно, отколкото никога – корейският производител Genesis обяви, че започва да предлага флагмана си G90 на европейския пазар. Това е най-луксозният модел на компанията, която е част от концерна Hyundai-Kia..Впечатляващият седан вече е достъпен в Германия и Швейцария, като подробности за колата, в това число и цените, ще бъдат разкрити по-късно. 


Genesis G90


Премиум подразделението на Hyundai възнамерява да продава G90 в Европа с два размера на междуосието, като стандартият вариант (SWB) ще има четири или пет места, докато този с удължено разстояние между двете оси (LWB) ще бъде достъпен само четириместен. Той ще получи отопляеми и вентилирани задни седалки с функция за масаж, заедно с подложки за краката. В сравнение със SWB, удълженият вариант осигурява допълнителни 190 мм пространство за краката на пътниците, седнали отзад.

Корейският производител твърди, че е направил „значителна инвестиция“ за настройка на G90 за Европа, където луксозната марка също продава G70 Shooting Brakе. Освен това колите, продавани на Стария континент, ще бъдат сериозно оборудвани и ще предлагат лукс от най-висок клас, тъй като ще трябва да се борят за клиенти с Maybach S-Class. 


Genesis G90


Засега корейците не съобщават с какви двигатели ще се предлага техния флагман. В САЩ Genesis 90 е достъпен с 3,5-литров V6 с турбокомпресор, а като опция се предлага и вариант с допълнителен електрически компресор. Базовата версия развива 375 к.с. и 530 Нм, а по-мощната – 409 к.с. и 549 Нм.

Що се отнася до размера, SWB е дълъг 5275 мм и има 3180 мм междуосие, докато LWB се простира на 5465 мм, като разстоянието между двете оси е 3370 мм. И двата варианта са широки 1930 мм и са високи 1490 мм. Теглото им варира вежду 2025 и 2435 кг в зависимост от оборудването и междуосието.


Още снимки на суперлуксозния седан - вижте в галерията:


0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Sameman ( преди 9 месеца )
    Радев, А8 не е от класа на на S-class, 7 series. Иначе, ако си гледал ревюта на въпросният автомобил, качеството на изработка и вложени мат. надвишава значително тези при S-class. Всички са изумени, колко добре е вътре и наистина е близко до MB. Единствено недобре рафинирания двигател и управляемост са му минусите. RR е съвсем друга бира и е единствен сам по себе си.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 9 месеца )
    Интересна алтернатива в суперлуксозния клас. Смятам, че e oт ранга на А8, 7-series или S-class, но му е малко рано да се мери с Maybach, RR и Веntley.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    да де... ( преди 9 месеца )
    кон-***-енция
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 9 месеца )
    B лятото на миналата година G90 дебютира успешно в Щатите и в началото на настоящата 2023-та, реномираното амер.авто-списание МОТОР ТРЕНД го обявява за КОЛА на годината /2023 год./; а в допълнение наскоро тук публикуваната классация на J.D.Power за потребителското удовлетворение на купувачите от своята кола, GeneSiS завоюва престижното 2ро място след LeXuS, докато ГЕРМАН.бранд МБ зае със голем зор едва 27 позиция...Иначе G90 е пряк съперник на BMW-7, AUDI-A8 & MB S-Класата, за МайБАХ има време.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    те всички автомонтьори са по калъп правени заоблени и изпразнени от съдържание като шоколадови великденски зайчета
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 9 месеца )
    Бира се,все още водещият скъпарски модел на премиум-компанията GeneSiS G90, к. това лято ще дебютира в ЕВРОПА на Британския остров НЕ е РЕАЛна заплаха и Con-Curr-eн-ция на МБ,БМВ,АУДИ+VW, но стъпка-по-стъпка в най-скоро време ще ги понастигне откъм предлаганите опции. Интересното при епи-kYpейците е, че в моделите на марката стандартно влизат почти всички екстри, к.при ГЕРМАН.машини са отделно допълнително перо към ЦЕНАта им и ще струват с 25-30 на сто по-малко от тях; в DE ще бъде 126 хил.ЕUR0
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 9 месеца )
    С цитат: Най-важното в GeneSiS остава човешкият фактор:просто знаят какво правят и как да го направят. Ядрото на инженерите/топ-мениджърите в компанията са хора, работили в BMW,Bentley&AUDI. Те са наясно какво им е нужно, за да могат да се противопоставят на водещите EU-лукс-брандс и го правят много успешно. И в статията дали GeneSiS е РИЪЛ-заплаха за ГЕРМАН.премиуми последната снимка там е на най-красивото ел.кабрио /засега КОНЦЕПТ!/ на века: класическия X-CONVERTIBLE с EU-дебют в Гудууд т.г.!
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Мото Пфое са класи над иззеднициге от СФА.
  • #5
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Като си спомня люпещите се джанти на първия "конглокент" ме напушва смях...и с тия анемични мотори...
  • #4
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Ха ха хаа! ( преди 9 месеца )
    Майбах започва от 400кс и отива до 630кс, 900 и 1000кс при Брабус! Оризът пак като жабата и волът ...