IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 коли, които ще изкарат над 320 000 км без сериозен ремонт

Всички тези модели са се доказали като много надеждни през годините

Каквото и да търсите в едно превозно средство -независимо дали е производителност, практичност или много други качества, надеждността си остава от ключово значение. Благодарение на новите технологии, както и на повишаване на качеството на материалите, тази надеждност стигна до точката, в която много автомобили ще изкарат до над 150 000 км, без да се налагат сериозни ремонти.

Има обаче модели, които издържат повече от останалите, като могат да постигнат два пъти по-голям пробег – 200 000 мили (320 000 км). Именно те са посочени в следващия списък, създаден от изданието CarBuzz. За негова основа са използвани резултатите за надеждност на надеждност от J.D. Power, както и други полезни данни от RepairPal и CarEdge – компании, занимаващи се с поддръжка и ремонт на употребявани автомобили.

10 коли, които ще изкарат над 320 000 км (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #52
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Голф 3 1.8 90 -На - 435000км.до момента.!
  • #51
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Светослав ( преди 1 година )
    Citroen C5 2HDI 110k.360km и грам масло не харчи.4,5 на 100кмСъс сигурност ще мине поне още толкова.
  • #50
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Радослав ( преди 1 година )
    Хонда инсайт
  • #49
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Катани ( преди 1 година )
    Vectra c 2003 година 2.2 дизел 400000 километра никакви проблеми.....
  • #48
    6 rate up comment 4 rate down comment
    ТНТ ( преди 1 година )
    Венто 1.8 90 коня бензин 300 000 никакви проблеми
  • #47
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Пламен ( преди 1 година )
    Имам Опел Астра 95 година вече е на над 400 000 километра никакъв проблем върви си та знае ли се.Става ми смешно когато говорят за толкова скъпи коли и за 200 или 300 хиляди километра.
  • #46
    10 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На приятел Акорда дизел 2.2 счупи ГНП и оттам стружки в дюзите, 4 дюзи и тотала беше към 6 бона. Добре, че дюзите са евтини по 400-450лв едната, иначе ремонта отиваше към 8 бона, за кола дето струва 15. Та толкоз за здравите Хонди. Това на към 170 хил. км.
  • #45
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На приятел Акорда дизел 2.2 счупи ГНП и оттам стружки в дюзите, 4 дюзи и тотала беше към 6 бона. Добре, че дюзите са евтини по 400-450лв едната, иначе ремонта отиваше към 8 бона, за кола дето струва 15. Та толкоз за здравите Хонди. Това на към 170 хил. км.
  • #44
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Лексус ( преди 1 година )
    Хибрид GS450h с двигател на годината серия GR (2GR-FSE) 3.5 V6 300 коня с директно И многоточково впръскване, с мижаво тегло 170 кг, с планетарен вариатор E-CVT, който държи двигателя само в оптимални обороти (няма стрес), с 2 електромотора вътре скоростната кутия (общо 150 коня), няма стартери, няма алтернатори, няма студен старт, няма празен ход, няма износване, няма смяна накладки - колата спира на ток и се зарежда, потегля и се движи до 60 на ток. 100-260 на магистралата е атомен изтребител!
  • #43
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Истина ( преди 1 година )
    Едно време статиите бяха, коли които ще издържат 1 милион км. После минаха на 500к км, сега само на 320к км. Деградация ама в най-лошия смисъл!