IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

12 коли на старо, чийто ремонт може да струва повече, отколкото покупката им

Consumer Reports препоръчва тези автомобили да бъдат избягвани

Американското издание Consumer Reports публикува списък от автомобили, които трябва да бъдат избягвани за покупка на вторични пазар, защото техният ремонт може да струва повече, отколкото цената, платена за тях. При всички тях проблемите се появяват след пробег от 30 000-40 000 км, като често ги превръщат в истинска „яма за пари“.

Списъкът е доста обширен, затова ние го съкратихме до 12 модела, които се радват на популярност в Европа. И те често се купуват от пазара на употребявани автомобили в САЩ, тъй като цената им е доста по-ниска от тази на аналозите им, предлагани на Стария континент. Подобен ход обаче крие доста рискове и може да се превърне в кошмар за новия собственик.

12 коли на старо, които трябва да бъдат избягвани (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 12 - Аз това обичам да им казвам - Пич - тая кола, най-евитния и вариант бил 180 000 лева. Сега ти искаш за 40 000 лева, да вземеш 8 гоишна,кяото като нов, с инфлацията, е били 250 000 лева. Според теб, защо е поевтиняла 6 пъти за 8 години? Оня ме гледа и сумти.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 12 и 14 ( преди 1 година )
    Като собственик на ГЛ 2012г мога да потвърдя че не падат на 400 лв :) а са и чупливи поне на стара кола като моята. За 1.5 г смених 2 броя. С друго за щастие не съм имал проблем
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 12,ами много шарани точно това си мисля,че като остарее супер лукс автомобил,поддръжката му е вече евтина.Чудя им се при толкова информация,как може да съществуват толкова неграмотници,че като вземат висок клас автомобил на старо ще им излезе евтино.А,частите им са винаги скъпи и лошото е,че и алтернативи няма,а и компромис не може да се прави.
  • #13
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Петреее ние живеем в България и Европа,статиите и мненията на краварника не ни интересуват.
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ГЛ е като Ес класата на джиповете на Мерцедес... не мога да повярвам , че има хора които си мислят че поддръжката му е евтина! Това като ново е струвало над 200 хил. лв и е било за хора с възможности! лошото е че тука масово си мислят че като станат по 40-50 хил лева и че частите и те от 2000 лв за амортисьор падат на 400 лв и от там идва че е скъпа поддръжката. същата работа е с Ес класите , 7миците на БМВ и 8ците на Ауди.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В България купуваме немски коли, защото още живеем с приказките и лафовете на чичките от 90-те и те бяха прави, но за колите правени в Германия през 80-те.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До7 ( преди 1 година )
    Каде видя Honda на снимките.????
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Симеон ( преди 1 година )
    Опел инсигния го забравиха 20 дизел
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Iuiuiu ( преди 1 година )
    Ауди е най големия *** създаван някога
  • #7
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Поради каква причина е сложена снимка на Хонда Акорд, сигурно в редакцията нямат снимка на някой vw-ен