IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot обнови най-продавания си модел

Фейслифтът на 208 увеличава на 400 км пробега на електрическата версия, но запазва и бензиновите двигатели

Peugeot 208 беше най-продаваният автомобил в Европа през последните 2021 и 2022 г., така че не се нуждаеше от сериозни промени. Въпреки това френският производител представи обновена версия на популярния хечбек, която предлага както леко променен външен вид, така и модернизирани технологии.


Peugeot 208


Като цяло, актуализациите се простират далеч отвъд визуалните елементи, давайки на новия модел потенциал да бъде дори по-популярен от автомобила, който замества. Дизайнерите на Peugeot са променили предната част на 208, като са му дали същия „светлинен подпис“, както дебютира при 9X8 Hypercar. той състоящ се от три дълги вертикални „нокти“, простиращи се надолу и над лъскавите черни вложки на бронята.

Всички варианти на 208 получават тези нови светлини, като при версията GT те са най-ярко изразени. Стандартното оборудване на на модела включва лъскави черни огледала, а купувачите ще могат да избират между седем цвята на корпуса, състоящи се от Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red и Vertigo Blue.


Peugeot 208


Версията GT добавя черни калници и опционален черен покрив. Визуалните актуализации завършват с нови 16-и 17-цолови джанти, нови надписи отпред, отстрани и отзад и променен интериор с нови тъкани на седалките, включително черна алкантара с шевове в адамитно зелено.

Подобренията в салона не спират дотук. 10-инчовият клъстър с дигитални измервателни уреди е стандартен за моделите Allure и GT, докато 10-инчовият екран за информация и развлечения вече се предлага за цялата гама на 208. Воланът също е обновен с новото лого на Peugeot, а моделите, оборудвани с шестстепенна ръчна скоростна кутия, получават ново копче за превключване.


Peugeot 208


Peugeot също оборудва новото 208 със своята система i-Connect като част от стандартното оборудване, докато по-усъвършенстваната i-Connect Advanced се предлага като опция. И двете се управляват чрез новия 10-инчов дисплей, който включва безжични Apple CarPlay и Android Auto. Моделите Allure и GT също се предлагат с 3 USB-C гнезда, по-мощно безжично зарядно устройство и предни и задни камери за паркиране с висока разделителна способност.

При двигателите се залага на голямо разнообразие, като се обръща особено внимание на версията Е-208, която е оборудвана с електромотор със 156 к.с. и батерия с капацитет 51 кВт/ч. Тя трябва да осигури пробег от 400 км с едно зареждане. Стандартно се предлага 7,4 кВт монофазно зарядно устройство, докато 11 кВт трифазно зарядно устройство е опция. Батерията може да се зареди от 20% до 80% за по-малко от 25 минути от бързо зарядно устройство.


Peugeot 208


Тези, които не искат електромобил, могат да избират между хибриден вариант или версия с ДВГ. Хибридните модели имат 48-волтова система, съчетана с бензиновите двигатели PureTech, развиващи 100 к.с. и 136 к.с., докато моделите с ДВГ се състоят от 1,2-литров 3-цилиндров двигател със 75 к.с. и 1,2-литров 3-цилиндров двигател със 100 к.с. Версията PureTech 75 има 5-степенна ръчна скоростна кутия, докато PureTech 100 е оборудвана с 6-степенна.

Голям брой функции за безопасност също са стандартни за модела, включително адаптивен круиз-контрол, автоматично аварийно спиране, активно предупреждение за напускане на лентата, наблюдение на мъртвите точки и система за предупреждение за вниманието на водача.


Още снимки на обновеното 208 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    ПежОпел ( преди 10 месеца )
    С тоя светлинен подпис колицата обезателно трЕбва да се кара с анцуг Адидас с три ленти, може и без ланец...
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    sas ( преди 10 месеца )
    Стига с тия сметки бе, хора. Ако смятате така за всичко, то ще излезе, че не трябва да живеете. Електричките предлагат различно изживяване/шофиране и концепцията им е перфектна за града. 208 електричка е много по-смислена от Kia EV9, примерно, но и за него ще има купувачи. Ако нямате къде да зараждате, купете си обикновен хибрид. Това, че не може да си го позвалите или че не ви върши работа на вас не значи, че е зле. Френско, немско, японско, американско...важното е да ти е кеф...
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    22 дена по 15км на ден за работа 7.5 отивяне и връщане и 20км по четири всяка събота и неделя 410км общо тоест две зареждания в месеца за по 5 часа общо десет часа за месец остават ти 390км с двг едно зареждане на 1200кмов резервоар остават ти още 790км за едно зареждане от по 2-5 минути на месец.
  • #1
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Това нещо над волана е абсолютна пародия на технологии, кич в дизайна и кола за клоуни!