Peugeot 208 беше най-продаваният автомобил в Европа през последните 2021 и 2022 г., така че не се нуждаеше от сериозни промени. Въпреки това френският производител представи обновена версия на популярния хечбек, която предлага както леко променен външен вид, така и модернизирани технологии.
Като цяло, актуализациите се простират далеч отвъд визуалните елементи, давайки на новия модел потенциал да бъде дори по-популярен от автомобила, който замества. Дизайнерите на Peugeot са променили предната част на 208, като са му дали същия „светлинен подпис“, както дебютира при 9X8 Hypercar. той състоящ се от три дълги вертикални „нокти“, простиращи се надолу и над лъскавите черни вложки на бронята.
Всички варианти на 208 получават тези нови светлини, като при версията GT те са най-ярко изразени. Стандартното оборудване на на модела включва лъскави черни огледала, а купувачите ще могат да избират между седем цвята на корпуса, състоящи се от Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red и Vertigo Blue.
Версията GT добавя черни калници и опционален черен покрив. Визуалните актуализации завършват с нови 16-и 17-цолови джанти, нови надписи отпред, отстрани и отзад и променен интериор с нови тъкани на седалките, включително черна алкантара с шевове в адамитно зелено.
Подобренията в салона не спират дотук. 10-инчовият клъстър с дигитални измервателни уреди е стандартен за моделите Allure и GT, докато 10-инчовият екран за информация и развлечения вече се предлага за цялата гама на 208. Воланът също е обновен с новото лого на Peugeot, а моделите, оборудвани с шестстепенна ръчна скоростна кутия, получават ново копче за превключване.
Peugeot също оборудва новото 208 със своята система i-Connect като част от стандартното оборудване, докато по-усъвършенстваната i-Connect Advanced се предлага като опция. И двете се управляват чрез новия 10-инчов дисплей, който включва безжични Apple CarPlay и Android Auto. Моделите Allure и GT също се предлагат с 3 USB-C гнезда, по-мощно безжично зарядно устройство и предни и задни камери за паркиране с висока разделителна способност.
При двигателите се залага на голямо разнообразие, като се обръща особено внимание на версията Е-208, която е оборудвана с електромотор със 156 к.с. и батерия с капацитет 51 кВт/ч. Тя трябва да осигури пробег от 400 км с едно зареждане. Стандартно се предлага 7,4 кВт монофазно зарядно устройство, докато 11 кВт трифазно зарядно устройство е опция. Батерията може да се зареди от 20% до 80% за по-малко от 25 минути от бързо зарядно устройство.
Тези, които не искат електромобил, могат да избират между хибриден вариант или версия с ДВГ. Хибридните модели имат 48-волтова система, съчетана с бензиновите двигатели PureTech, развиващи 100 к.с. и 136 к.с., докато моделите с ДВГ се състоят от 1,2-литров 3-цилиндров двигател със 75 к.с. и 1,2-литров 3-цилиндров двигател със 100 к.с. Версията PureTech 75 има 5-степенна ръчна скоростна кутия, докато PureTech 100 е оборудвана с 6-степенна.
Голям брой функции за безопасност също са стандартни за модела, включително адаптивен круиз-контрол, автоматично аварийно спиране, активно предупреждение за напускане на лентата, наблюдение на мъртвите точки и система за предупреждение за вниманието на водача.
Още снимки на обновеното 208 - вижте в галерията: