IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot обнови най-продавания си модел

Фейслифтът на 208 увеличава на 400 км пробега на електрическата версия, но запазва и бензиновите двигатели

Peugeot 208 беше най-продаваният автомобил в Европа през последните 2021 и 2022 г., така че не се нуждаеше от сериозни промени. Въпреки това френският производител представи обновена версия на популярния хечбек, която предлага както леко променен външен вид, така и модернизирани технологии.


Peugeot 208


Като цяло, актуализациите се простират далеч отвъд визуалните елементи, давайки на новия модел потенциал да бъде дори по-популярен от автомобила, който замества. Дизайнерите на Peugeot са променили предната част на 208, като са му дали същия „светлинен подпис“, както дебютира при 9X8 Hypercar. той състоящ се от три дълги вертикални „нокти“, простиращи се надолу и над лъскавите черни вложки на бронята.

Всички варианти на 208 получават тези нови светлини, като при версията GT те са най-ярко изразени. Стандартното оборудване на на модела включва лъскави черни огледала, а купувачите ще могат да избират между седем цвята на корпуса, състоящи се от Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red и Vertigo Blue.


Peugeot 208


Версията GT добавя черни калници и опционален черен покрив. Визуалните актуализации завършват с нови 16-и 17-цолови джанти, нови надписи отпред, отстрани и отзад и променен интериор с нови тъкани на седалките, включително черна алкантара с шевове в адамитно зелено.

Подобренията в салона не спират дотук. 10-инчовият клъстър с дигитални измервателни уреди е стандартен за моделите Allure и GT, докато 10-инчовият екран за информация и развлечения вече се предлага за цялата гама на 208. Воланът също е обновен с новото лого на Peugeot, а моделите, оборудвани с шестстепенна ръчна скоростна кутия, получават ново копче за превключване.


Peugeot 208


Peugeot също оборудва новото 208 със своята система i-Connect като част от стандартното оборудване, докато по-усъвършенстваната i-Connect Advanced се предлага като опция. И двете се управляват чрез новия 10-инчов дисплей, който включва безжични Apple CarPlay и Android Auto. Моделите Allure и GT също се предлагат с 3 USB-C гнезда, по-мощно безжично зарядно устройство и предни и задни камери за паркиране с висока разделителна способност.

При двигателите се залага на голямо разнообразие, като се обръща особено внимание на версията Е-208, която е оборудвана с електромотор със 156 к.с. и батерия с капацитет 51 кВт/ч. Тя трябва да осигури пробег от 400 км с едно зареждане. Стандартно се предлага 7,4 кВт монофазно зарядно устройство, докато 11 кВт трифазно зарядно устройство е опция. Батерията може да се зареди от 20% до 80% за по-малко от 25 минути от бързо зарядно устройство.


Peugeot 208


Тези, които не искат електромобил, могат да избират между хибриден вариант или версия с ДВГ. Хибридните модели имат 48-волтова система, съчетана с бензиновите двигатели PureTech, развиващи 100 к.с. и 136 к.с., докато моделите с ДВГ се състоят от 1,2-литров 3-цилиндров двигател със 75 к.с. и 1,2-литров 3-цилиндров двигател със 100 к.с. Версията PureTech 75 има 5-степенна ръчна скоростна кутия, докато PureTech 100 е оборудвана с 6-степенна.

Голям брой функции за безопасност също са стандартни за модела, включително адаптивен круиз-контрол, автоматично аварийно спиране, активно предупреждение за напускане на лентата, наблюдение на мъртвите точки и система за предупреждение за вниманието на водача.


Още снимки на обновеното 208 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    А бе долен ( преди 1 година )
    30% наклон означава, че на всеки един километър изкачваш 300 м денивелация. Тоест ако тръгнеш от морското равнище и изминеш по- такъв наклон само половината от обявения 500 км пробег, след 250 км ще си се е изкачил на 75 000 метра надморска височина. Вярно звучи напълно реалистично! Един такъв с нацистки никнейм, му сметнах че дори 40 тонен камион с по-малко от половината батерия може да тръгне от под морското ниво и по 30% наклон да изкачи повече от височината на Монблан, ако има такъв път .
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Смешка на колела. Знаете ли какъв голф мога да взема за половината пари?
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Не бе смешен 30% деневилация означава че ъгъла на наклона е 16,7 градуса.Единственото което е ясно е че си тотално неграмотен но надъхан казвай бързо къде кво си следвал и да идвам да ти късам лично дипломата
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Правилен отговор. Притесняваш се, че хората нямат свободни 10 часа на месец в които автомобила не се кара и нямат физическата възможност да го заредят! То пък кой ли спи поне 10 дни по 1 час в месеца, че да му се съберат поне 10 часа сън да го заредят! Не се ли усещаш колко са ти нелепи твърденията?А 250 км по 30% деневилация, означава да изкачиш 75 000 метра надморска височина. Примера ти изглежда напълно реалистичен, нали?
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Грешен отговор говора за кола която с един резервоар изминава 1000+км тоест 5л на 100 среден разход.Дурангото харчи около 10 ако го караш основно на магистрала смесено 15 градско и повече.Но при него с един резервоар 600км с повече извънградско каране.Тоест ти трябват 2 зареждания сложи ги пак около 5 минути по 2.5 на зареждане ако не чакаш много на бензиностанцията.Хаха ще се научиш и ти че в двг е истината.Две минавания с тая теслЪ по баитр с деневилация 30% ибатерията наполовина.Това не става
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    "две зареждания в месеца за по 5 часа общо десет часа за месец остават ти 390км с двг едно зареждане " добре де разбрахме че караш по два резервоара 2800 км без да спираш въобще с изключение на пет минути но то спиране за зареждане и че спиш по-малко от 10 часа всеки месец защото шофираш по 28 часа в денонощието и затова електромобилите не са за тебе. Никой не те е спрял да си караш дюрангото което ти харчи 20 литра на 100 и да се радваш на живота!
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Аз па от друго се интересувам колата да си е моя да я паля га си искам и да ходя къде си искам а не на лизинг гроб на една и съща матка доживот определен брой км на година половината части непокрити от гаранцията и колата никога да не е на практика твоя.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ицо ( преди 1 година )
    Хората по света я взимат на лизинг. Изплащат я 5 години, връщат я и взимат следващата. И изобщо не ги интересува как изглежда. Най важното е да е в гаранция, ако евентуално нещо се счупи и да е защитена максимално при удар да не пострадат пътниците. Друго изобщо не ги интересува.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 1 година )
    Хубаво,ама с тия смешни три цилиндрови моторетки-за къде?На моето 3008 мотора на чистачките е по мощен!
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Личи си че Жил Видал вече не работи за Пежо ...