IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте кои са електромобилите с най-голям реален пробег

Норвежки експерти провериха 32 модела в условия, близки до идеалните

Норвежки експерти тестваха 32 електрически автомобила и провериха реалния им пробег. Те откроиха модели, които могат да изминат повече от 500 км с едно зареждане. Рейтингът бе публикуван на сайта Motor.no.


Tesla


Производителите често надценяват действителния пробег на своите електрически превозни средства. Но експерти отдавна са доказали и че в някои случаи електрическите модели могат да пътуват с едно зареждане дори повече от посоченото в характеристиките.

След последното изпитание на най-популярните електромобили става ясно, че Tesla отново е над всички. Електрическият автомобил Tesla Model S във версията Long Range успя да измине 672 километра без презареждане. Това е с 38 км повече от декларирания в спецификациите пробег.

Трябва да се отбележи, че условията на тестването са много близки до идеалните. Всички електромобили се движат в сухо време и при температура от 15 до 20 градуса по Целзий.


Електрическите коли с най-голям пробег с едно зареждане (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #5
    11 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    "Много много рядко, която и да е кола се кара в идеални условия. ....все маршрути които са популярни и както биха ги пътували повечето, през деня....." Заради предразсъдъците от автомобилите с ДВГ, си представяш че в задръстване автомобилите харчат повече, но на практика при ниски скорости, електромобилите изминават много повече километри отколкото са написали производителите. Точно през нощта по магистралите, когато няма трафик, електромобилите харчат най-много и пробегът им пада.
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-голям пробег има: Lucid Air Dream Edition
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Ако не бяха съкратили толкова статията, щеше да разбереш че са тествали тези автомобили в напълно реални условия през планини и в трафика, а не по затворен маршрут. Точно това беше коментара и за автомобилите с по-голям пробег, че към края на маршрута са били по необлагодетелствани, защото се е налагало да изкачват някакви планини, а тези с по-малък пробег дори не са стигнали до тази точка от маршрута.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Има достатъчно такива тестове - потърси. Тайландският норвежец Бьорн Ниланд е проверил над 30 модела за колко часа ще минат 1000 км.
  • #1
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не ме интересуват идеалните (лабораторните), а реалните. Много много рядко, която и да е кола се кара в идеални условия.Направете тест да се изминат 1000+ км, ама не да се въртиш в кръг, а примерно Берлин до Гардазее, Париж до Барса, Прага Френската ривиера, все маршрути които са популярни и както биха ги пътували повечето, през деня.