IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте кои са електромобилите с най-голям реален пробег

Норвежки експерти провериха 32 модела в условия, близки до идеалните

Норвежки експерти тестваха 32 електрически автомобила и провериха реалния им пробег. Те откроиха модели, които могат да изминат повече от 500 км с едно зареждане. Рейтингът бе публикуван на сайта Motor.no.


Tesla


Производителите често надценяват действителния пробег на своите електрически превозни средства. Но експерти отдавна са доказали и че в някои случаи електрическите модели могат да пътуват с едно зареждане дори повече от посоченото в характеристиките.

След последното изпитание на най-популярните електромобили става ясно, че Tesla отново е над всички. Електрическият автомобил Tesla Model S във версията Long Range успя да измине 672 километра без презареждане. Това е с 38 км повече от декларирания в спецификациите пробег.

Трябва да се отбележи, че условията на тестването са много близки до идеалните. Всички електромобили се движат в сухо време и при температура от 15 до 20 градуса по Целзий.


Електрическите коли с най-голям пробег с едно зареждане (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Абе шваба ( преди 9 месеца )
    А кой ще ти счупи спирачните апарати, ако няма сила която се предава още при 0 оборота на полуоската?
  • #44
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Ал ( преди 9 месеца )
    Значи - 670км. при "идеални" условия... демек - на пистата! Е, аз с мойта баничарка минавам двойно повече на нафта като зареждам за 5мин. А тея тук трябва да се зареждат цела нощ!!! Глупости!!!
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    При електродвигателите, въртящия момент зависи от тока. Ако застопориш оста на електродвигателя и при подаване на газ започна увеличаване на напрежението и или честотата на инвертора, токът ще се увеличава до максималния допустим при който се получава и максималния въртящ момент и ще бъде ограничен до този максимален ток от инвертора. Ако няма движение всичката входяща мощност ще се превърне в топлинни загуби, които ще бъдат усвоени от охладителната система без никакви вредни последствия.
  • #42
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    При дръпната ръчна и автомобил включен на пета предавка, можеш да постигнеш максималния въртящ момент и мощност на двигателя на неговия вал, докато въртящият момент върху полуоската ще е голям, но както оборотите така и мощността ще са нула. Почти цялата мощност на двигателя ще се отделя във вид на топлина в съединителя, докато издържи, ако въобще издържи до достигане на максимална мощност и въртящ момент при високите обороти на двигателя. Покажи ми къде е грешката?
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    Едното число е дължината на лоста на другото число твоето тегло. Кое от двете е 0 за да получиш 0 след като ги умножиш едното по другото? Въртящият момент е сила по рамо и никъде в формулата няма обороти в минута. Обороти в минута има само при изчисляване на мощността, която е равна на оборотите в минута по въртящия момент. Но разбира се трябва да правиш разлика между двете, а ти не можеш!
  • #40
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Ти бъркаш сила с момент на сила.Като колко е крив променливия ток.
  • #39
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    До 37.Това може да стане само с "еластичен" колянов вал,***.
  • #38
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Примера ти не струва.Болта не се върти при изравнена сила на затягане с силата на *** в болта.Ако приложиш по голяма сила ще продължиш да стягаш,докато го скъсаш.Всяко число умножено с нула,дава нула резултат.
  • #37
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Копи пейст ( преди 9 месеца )
    От другата тема. "Е как едно нещо ще има въртящ момент при 0 оборота като въртящия момент тия е сила по преместване а самото преместване предполага ротация на вала" Точно там ти е грешката. Бъркаш сила с мощност. Това което си е описал е формулата за мощността. В нея това което си описал като сила всъщност е въртящият момент, който е вид сила. Тази сила наречена въртящ момент умножена по оборотите ти дава мощността, която при един и същ въртящ момент е 0 при 0 оборота и расте с оборотите
  • #36
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 33 ( преди 9 месеца )
    "Въртящ момент е сила по рамо.Щом нищо не се върти,няма сила,няма и въртящ момент." Ако на затегнал болт на джанта, се качиш върху ключа, но болта не се върти, въпреки че тежестта ти осигурява сила върху рамото на ключа, упражняваш ли въртящ момент върху болта, след като оборотите в минута очевидно са 0, но имаш и сила и рамо? А сега де? Ето затова мразите да давате практически примери, а аз винаги ви закопавам с такива. Ех тези физични закони, не можеш да ги подкупиш и да ги заобиколиш!