IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте кои са електромобилите с най-голям реален пробег

Норвежки експерти провериха 32 модела в условия, близки до идеалните

Норвежки експерти тестваха 32 електрически автомобила и провериха реалния им пробег. Те откроиха модели, които могат да изминат повече от 500 км с едно зареждане. Рейтингът бе публикуван на сайта Motor.no.


Tesla


Производителите често надценяват действителния пробег на своите електрически превозни средства. Но експерти отдавна са доказали и че в някои случаи електрическите модели могат да пътуват с едно зареждане дори повече от посоченото в характеристиките.

След последното изпитание на най-популярните електромобили става ясно, че Tesla отново е над всички. Електрическият автомобил Tesla Model S във версията Long Range успя да измине 672 километра без презареждане. Това е с 38 км повече от декларирания в спецификациите пробег.

Трябва да се отбележи, че условията на тестването са много близки до идеалните. Всички електромобили се движат в сухо време и при температура от 15 до 20 градуса по Целзий.


Електрическите коли с най-голям пробег с едно зареждане (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Класика ( преди 10 месеца )
    Урсула която прикрива че най големия терен за литий 70% от целия свят е в Конго и труда използван за вадене е детски на възраст от 13 до 18 г.,...разбира се сещайте се за заплащането.!!!!!!- иначе най опасните за климата ел коли щяха да са най скъпото нещо измислено от хората! Сега е само най замърсяващите! Но както си продаде инжекциите на мъжа си чрез пфайзер,така сега усвоява милионите на технологичните и търговските конгломерати за лансирането на ел коли! Никой не го е грижа за климата! Амин
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 13 ( преди 10 месеца )
    Е с колко да кара, след като изминава хиляда километра за по-малко от 9 часа с включено зареждане? Ако това ти се вижда бавно ти за колко време си минавал 1000 км най-бързо? Аман от мрънкачи, които в районния живот никога нямат нужда от това което пишат, че им трябва. Колко пъти тази година си минал 1 000 км без да спираш и за колко най-бързо ги мина? Хайде отговори преди да продължим с какъвто и да е диалог?
  • #13
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Айде стига с тоя Бьорн... какви тестов превил и то в Норвегия. Да иде да тесвтва, накъде из централна Европа, където се кара 130-150 (но и да кара с толкова, ане да се крие за камионите), има много повече трафик. Тестовете в Норвегия, са толкова давни, колко и тестовете на Нюрбгоринг. 5-ти, при силен трафик и често стоп-тръгни, не мисля че електрото е толкова икономично. Дори при рекуперация, не връща толкова енергия, колкото трябва за да тръгне.
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Рам би всички признайте го нямат друг конглокент 230квтч капаситет нищо друго дори не се доближава до тях
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 10 месеца )
    Ако не трябва да се зарежда над 80% и да пада под 20% компютъра няма да ти позволи да го правиш, точно както не ти дава да зареждаш бързо при отрицателни температури. Просто не е добре да оставиш за дълго батерията над 80% или под 20%, но ако ще пътуваш на дълъг път не е проблем вечерта да заредиш до 100% след като сутринта много бързо ще ги свалиш под 80%. Също така е силно препоръчително при дълго пътуване да зареждаш чак когато батерията падне на 10% или по-малко, защото е най-добре и бързо
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 9 ( преди 10 месеца )
    Хубаво е батерията да се държи в границите 20-80, но, първо това важи за никелкобалтмангановите, а железофосфатните нямат такова ограничение, и второ няма проблем да се зареди до 95-100 %, когато се тръгне на дълъг път и да падне до 5 %.
  • #9
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Реалния пробег се смята като от 80 извадите 20, тоест на половината от обявеното защото батерията никога не се зарежда над 80% и не се сваля под 20%, също пробега зависи от времето и условията и трафика.
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Гост ( преди 10 месеца )
    Идеални условия,20 градуса температура, скорост 50 км/ч.Дайте при -20 градуса и 140 км/ч по магистралата, пробег до 200 км.
  • #7
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Реални условия с 50, без климатик и затворени прозорци, за да не се губи аеродинамиката.
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Най големият пробег има Рам над 1000км.