IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте кои са електромобилите с най-голям реален пробег

Норвежки експерти провериха 32 модела в условия, близки до идеалните

Норвежки експерти тестваха 32 електрически автомобила и провериха реалния им пробег. Те откроиха модели, които могат да изминат повече от 500 км с едно зареждане. Рейтингът бе публикуван на сайта Motor.no.


Tesla


Производителите често надценяват действителния пробег на своите електрически превозни средства. Но експерти отдавна са доказали и че в някои случаи електрическите модели могат да пътуват с едно зареждане дори повече от посоченото в характеристиките.

След последното изпитание на най-популярните електромобили става ясно, че Tesla отново е над всички. Електрическият автомобил Tesla Model S във версията Long Range успя да измине 672 километра без презареждане. Това е с 38 км повече от декларирания в спецификациите пробег.

Трябва да се отбележи, че условията на тестването са много близки до идеалните. Всички електромобили се движат в сухо време и при температура от 15 до 20 градуса по Целзий.


Електрическите коли с най-голям пробег с едно зареждане (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Голям прогрес ( преди 10 месеца )
    VW Golf 2 1989г 1.6 TD (70 коня) Реален пробег в реални условия с един резервоар 1100км. Желязна машина. Още върви като нов.
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 21 ( преди 10 месеца )
    Ами елементарно просто е. След като има много видеа което показват едно и също, вероятно е вярното. Ти можеш да направиш абсолютно същото и да покажеш видеа които доказват обратното? Чакаме? Кое точно не трябва да е вярно и не си съгласен? Това че на магистрала вместо 16 киловатчаса както в града, в клиповете харчи много повече - 22 киловатчаса и за 1000 километра харчи 220 киловатчаса? Или това че зарежда с 250 kw мощност? За колко време се зареждат 220kWh с 250kW и защо не излиза сметката
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Каква пета ( преди 10 месеца )
    На кой вал бе умник! На вала на полуоската ли? Аз през цялото време ти говоря за въртящия момент върху гумите. Има ли въртящ момент при нула оборота или няма? Очевидно нищо не разбираш от електромобили и затова ти давам пример с твоя личен автомобил с двг, за който се правиш че разбираш но нищо не разбираш. При електромобилите, когато гумите са с нула оборота, двигателя също е с нула оборота независимо от въртящия му момент, който ако си дръпнал ръчната ще е максималния дори при нула оборота.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Още чакам отговор ( преди 10 месеца )
    Хайде още един пример. Включваш на пета, дърпаш ръчната и се опитваш да потеглиш на пълна газ, за да осигури двигателя максималния си въртящ момент. Ще опишеш ли въртящите моменти на вала на двигателя е на полуоската както и оборотите? Според мен двигателя ще осигури максималния си въртящ момент върху оста на двигателя, оборотите на двигателя ще са тези при които осигурява максималната си мощност и въртящ момент, но както мощността така и оборотите на полуоската ще са 0, с голям въртящ момент.
  • #21
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    14-ти електропитек, смени малко репертуара, че, си като изтъкан грамофон. Кефят те електрокари - ок, но опорките са ти едни и същи, което не навежда, че ти нямаш такава изобщо, а си само "сух" теоретик. С теб разговор е трудно да се води, понеже нямяш реален опит, гледал си шепа видеа, които са ти като мантра, която повтаряш под всяка една тема, където има нещо свързано с електрокар.
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до До долния ( преди 10 месеца )
    Аз ти описах подробно какви са оборотите и въртящите моменти, както и мощността и кпд както за бензинов така и за електрически двигател и дори направих сравнение между тях. А ти? Освен че каза, че таково животно нема, като максимален въртящ момент при нула оборота за електрически двигател, нещо конкретно каза ли по въпроса? Някакъв практически пример даде ли? Нито един не си дал, защото идея си нямаш какво е това въртящ момент, мощност и обороти и каква е връзката между тях.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Ахах ти ли бе дето викаш че на пета предавка очевидно двг щото електриката пета няма въртящия момент бил при нула оборота щото колата не теглила.Ти дето колянов вал не знаеш какво е според теб при колко оборота последния се върти.Айде бегай че очевадни неща оспорваш
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До До долния ( преди 10 месеца )
    Ще ми обясниш ли, как вала на електродвигателя се върти, при положение че е директно свързан със зъбни колела към гумите, които не се въртят, а са блокирани от ръчната спирачка? Виждаш ли как ти се губят фундаментите какво е сила? Силата не винаги предизвиква движение в посоката в която е насочена или въобще някакво движение. Но за тебе щом е въртящ момент трябва да се върти, нали? Дори ако висиш на края на една тръба с дължина един метър, върху която упражняваш въртящ момент.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До Класика ( преди 10 месеца )
    В конго няма литий, а кобалт, от който повечето производители на батериите се отказаха.
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до долния ( преди 10 месеца )
    Голямият капаситет на батерията няма заместител и точно там Рам отвява конглокенцията тесла 85квтч РАМ 230квтч батериен капаситет