IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Резервна батерия на покрива ще спасява електромобилите

Новата технология на Ford увеличава пробега на колите на ток

Ford патентова технология, която прави възможно поставянето на резервна батерия на покрива. Това, според съсздателите на иновацията е лесен начин да се увеличи пробега на електрическите превозни средства.
 

Ford - батерия


Службата за патенти и търговски марки на САЩ е приела патент, който включва електрически SUV в стил Ford Bronco с необичаен багажник на покрива. В него има вградена батерия със зарядно. Патентът показва, че резервната батерия може да бъде инсталирана преди по-дълго пътуване. Това може да бъде особено полезно в райони, където няма станции за зареждане.

Ford планира да оборудва покривния модул с въздухозаборници, които ще охлаждат батерията. Те ще бъдат снабдени и с дистанционно управляеми вентили за осигуряване на защита от влага. Американските специалисти искат да направят корпуса на батериятана покрива  от полиуретанова пяна. Това ще помогне да се регулира нивото на топлинна енергия вътре в кутията.


Ford - батерия


Ford - батерия

Резервната батерия може да се зарежда по същия начин като електрическата кола. Достатъчно е да използвате фабричния кабел за зареждане и да го свържете към зарядната станция.


0 от 500
  • #25
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Да, може и ремарке да качат с още батерии. Електропитеците са смях и срам за сапиенс.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 11 месеца )
    Капацитета си е капацитет разликата във времето за зареждане идва от повечето клетки които ще зареждаш.А по големият капацитет е винаги по полезен все едно да питаш що ми е по голем ой.С Тоя рам за разлика от асфалтовата принцеса теслЪ ще излизаш извън пътя ще носиш товари.По голям капаситет значи повече полезен товар и по добри офф роад капабилитис
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 21 ( преди 11 месеца )
    Кажи ми какво пестиш освен 10 минути спиране за зареждане след петчасово шофиране? Единственото предимство на този рам е че ще пътуваш 8 часа без да спираш да пикаеш, за което ще платиш поне 10000 долара повече за батерия. За сметка на това за 2000 км пътуване, ще изгубиш много повече пари и време за зареждане, защото допълнителното тегло ти вдига и разхода, а зареждането на този голям капацитет е много по-бавно и с много по-малка мощност от на Тесла.
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Стандартно автомобилите са проектирани да носят до 74 килограма багаж на покрива. Тоест това е батерия максимум 20KW. Или иначе казано едни допълнителни 100-120км пробег. (За същия допълнителен пробег дизелов джип му трябва една туба нафта 15кг. макс). Дори да се направи по здрава конструкцията повече от 100 килограма не може да се носи на покрива защото се нарушава баланса на автомобила и става опасно. Особено пък за висок джип. По пресечен терен на страничен наклон може да се обърне лесно.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 19 ( преди 11 месеца )
    Не е толкова тежък преувеличаваш като за пикап си е в категорията.Да не би заради чупещо се окачване поради тегло ползвателите на ф150 рам и силверадо да са минали на Корола и Киа в Сащ.Логично е че като имаш по голям капацитет ще го зареждаш и по дълго.А предимството е основно по голям капацитет означава по голям пробег в практиката линейна завидимост
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    До 12 - Не вярвам, че ще минеш 200 км повече с това. 200 км в 50% от пробега на повечето ел. автомобили. Говорим за багажник, деот убива 10-15% от пробега, само като го има, в който ще сложим 200-300 кила батерия, коеото още повече ще качи разхода. Освен това има и друг проблем - температурата. Лятото, ако не си на сянка, това ще се нагрее до 70+ градуса. Зимата, ще е винаги на шушулка. Не можеш нито да охлаждаш, нито да подгряваш. Освен ако не сложат и това, но вече ще иде половин тон.
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 11 месеца )
    Е какво е предимството да мъкнеш един тон повече товар цяла година, който ти оскъпява първоначалната цена на автомобила двойно, да харчи много повече ток, да ти чупи повече окачването, да ти износва повече гумите, които заради високите натоварвания въобще не са евтини, за да може няколко пъти в годината, да спестиш 10 минути спиране за зареждане защото ще минеш 800 км. Когато минаваш повече от 800 км губиш повече време. Когато минаваш по-малко от 400 км пак губиш повече време? Е какво печелиш?
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 11 ( преди 11 месеца )
    Ти вярваш ли си на глупостите, които пишеш? Хайде сега си помисли дали на първа бавна дори без натоварване по абсолютно равен път, бензиновия пикап ще може да измине не 300, а поне 150 мили с един резервоар? Не забравяй че при електромобилите единствения враг на пробега е въздушното съпротивление при високи скорости. Тесла модел s изминава само 360 км с едно зареждане при магистрална скорост, но изминава 1078 км с 40 км в час. При офроуд 40 км/ч е недостижима средна скорост .
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    По-скоро ще се позлва за закъсали типове, дето им тряваб 25-30 км, колкото да се довлачат до близък град или село.
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 11 месеца )
    А ми явно е предимство тъй като рама изминава с едно зареждане над 800км а теслЪ изминава около 400-500км.300-400км пробег отгоре предимство или недостатък ти се вижда как мислиш.