IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Резервна батерия на покрива ще спасява електромобилите

Новата технология на Ford увеличава пробега на колите на ток

Ford патентова технология, която прави възможно поставянето на резервна батерия на покрива. Това, според съсздателите на иновацията е лесен начин да се увеличи пробега на електрическите превозни средства.
 

Ford - батерия


Службата за патенти и търговски марки на САЩ е приела патент, който включва електрически SUV в стил Ford Bronco с необичаен багажник на покрива. В него има вградена батерия със зарядно. Патентът показва, че резервната батерия може да бъде инсталирана преди по-дълго пътуване. Това може да бъде особено полезно в райони, където няма станции за зареждане.

Ford планира да оборудва покривния модул с въздухозаборници, които ще охлаждат батерията. Те ще бъдат снабдени и с дистанционно управляеми вентили за осигуряване на защита от влага. Американските специалисти искат да направят корпуса на батериятана покрива  от полиуретанова пяна. Това ще помогне да се регулира нивото на топлинна енергия вътре в кутията.


Ford - батерия


Ford - батерия

Резервната батерия може да се зарежда по същия начин като електрическата кола. Достатъчно е да използвате фабричния кабел за зареждане и да го свържете към зарядната станция.


0 от 500
  • #35
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    На дълъг път със семйството колата плаче под товара. Плаче! Кусур и още 150 - 200 кила най отгоре.Колко ли ще стане общото тегло на композицията? Ще ви трябват някви ама много здрави патерици отстрани да не се катурнете по завоите. Вземете си и повечко резервни гуми и части за окачването. Опс - още повече тегло. И тях може най,отгоре да ги пляснете. И застраховки живот и злополука да не забравите. И лек и безавариен път да ви пожеля, макар да звучи някак саркастично.
  • #34
    2 rate up comment 9 rate down comment
    До 33 ( преди 1 година )
    Това за което става въпрос е че Рам са намерили начин за повишена енергийна плътност тоест увеличаването на капаситета на батерията не е за сметка на повишени нейни размери ето там е революцията сравнима със създаването на парната машина и двг.
  • #33
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До 32 ( преди 1 година )
    А два пъти по-голямото тегло на батерията какво предимство ти дават в калта, освен по-голямата бързина на затъване?
  • #32
    1 rate up comment 9 rate down comment
    До 28 ( преди 1 година )
    Замаршрутот бряг до бряг в Щатите не го знам точно колко е но ти си дал 5к км приемам го за ок нилога не жих хванал кола а друг транспорт.Но я си представи излизяш в път в гориста местност деневилация някакъв по голям процент например завои кал и тн.По голям капаситет на батерията ти дава по голям въртящ момент и повече мощност необходими за преодоляването им.Това мисля че е от голяма полза
  • #31
    0 rate up comment 7 rate down comment
    До спорещите ( преди 1 година )
    При електричките не е като при ДВГ , голямата батерия се зарежда по-бързо от малката :)
  • #30
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До горния ( преди 1 година )
    Понякога това е доста по-полезно от писането на номер на коментар, защото като изтрият някой от предишните коментари и цялата номерация се разваля и се оказва че си адресирал мнението към неправилен номер на коментар. Ако влагаш друг смисъл различен от " до долния коментар" тоест до коментарът под твоя, си е лично твой проблем с подсъзнанието ти. В случая са се обърнали с "до долния" към мен и не го приемам за обида, така че не се чувствай длъжен да ме защитаваш.
  • #29
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Горният ( преди 1 година )
    До 27 - Спре се с това "долният", бе ***!
  • #28
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Досега говорих малко наизуст, но за да не си изневерявам на принципите реших да проверя техническите характеристики и се оказа, че съм бил близо - дават 10 минутно зареждане за 100 мили пробег. Това са 960 км/ч зареждане. Тоест ако направят онзи емблематичен за щатите маршрут от бряг до бряг който е 5000 км, пикапът на ram ще прекара 5 часа на зарядните станции, а пикапът на Тесла само 1 час. Все още ли смяташ, че е по-голямата батерия има по-голямо предимство пред по-бързото зареждане?
  • #27
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До долният ( преди 1 година )
    Пак ти обясних ти се опитвяш да ме убедиш че пробег 500км е по добре от 800км.Каквото и зареждане да направят то ще е еднакво за Рам и ТеслЪ така че пак не виждам разлика между двете и полза за теслЪ
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 24 ( преди 1 година )
    Единственото предимство на по-голямата батерия може да бъде за хора които редовно дърпат тежки ремаркета. Само и единствено в този случай по големия капацитет има някакво спорно предимство. Въпреки че при достатъчно зарядни станции, по-бързото зареждане на пикапа на Тесла е много по-голямо предимство отколкото голямата батерия на РАМ. Ако наистина направят мегаватово зареждане, което лично мен малко ме съмнява, ще означава зареждане с над 5000км/ч при под 800км/ч за РАМ. Кое е по-добре?