IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S Plaid си върна рекорда на „Нюрбургринг“

Седанът подобри постижението на Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди (ВИДЕО)

Tesla Model S Plaid Track Pack е новият рекордьор на Северна дъга на „Нюрбургринг“ сред масово произвежданите електромобили. Американският седан си върна първото място, след като подобри постижението на основния си конкурент Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди.


Tesla рекорд


Двата електромобила започнаха спора си още през лятото на 2021 г., като си разменяха първото място. В крайна сметка колата на германският производител, управлявана от тест-пилотът Ларс Керн успя да премине 20,832-километровото трасе за 7:33,35 минути. По това време – преди по-малко от година, Porsche Taycan Turbo S с мощност 761 к.с. беше с 2 секунди по-бърз, от Tesla Model S Plaid с 1020 к.с. Сега обаче американската компания отговори подобаващо и нанесе съкрушителен удар.

Model S, оборудван с пакет Track, записа време от 7:25,321 минути, което поставя седана на Tesla между именити суперколи като Ferrari Enzo и Mercedes SLS AMG Black Series. Не се съобщава обаче кой е карал новия рекордьор сред масовите електромобили.



В случая допълнителният пакет Track включва лети джанти Zero-G с пистови гуми Goodyear Supercar 3R и карбоново-керамичен спирачен комплект, състоящ се от ротори от въглерод-силициев карбид, еднокомпонентни апарати с високоефективни накладки и специална спирачна течност, предназначена за каране на писта.

Както се вижда от видеото, новият рекордьор също така е оборудван със стандартен кръгъл волан. През 2021 г. Model S счупи рекорда на Северната дъга, като тогава седанът беше с обявения за опасен щурвал. Не е ясно доколко нормалното кормило е допринесло за новото най-добро постижение, но явно то е по-удобно за каране на писта.


0 от 500
  • #46
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 44 ( преди 1 година )
    Колко пъти спирате от амстердам до бургас и за по по колко време? Колко най-малко пъти и колко най-много пъти сте спирали за тези толкова редовни пътувания? Все имаш някакви спомени предполагам след като ви е рутина да пътувате по този маршрут.
  • #45
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 44 ( преди 1 година )
    100 години напред пък ще извадят модела с 3 мотора и 1 000 коня 2 години след Тесла къде ти е логиката или красотата на заварките е по-важна от задвижването?
  • #44
    2 rate up comment 3 rate down comment
    B.M. ( преди 1 година )
    Porsche са 100 години, пред вторите. Колкото и да хвалите Тесла-та с грозните заварки по рамата и т.н...
  • #43
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 42 ( преди 1 година )
    Дори не можеш да смяташ 760 коня не е една трета по-малко от 1020 и то лесно си личи кои са първосигналните и първобитни. Може да е по-слаб ама струва 50 К евро повече. Няма кола която да бие Теслата и да не е или много по-скъпа или много по-лека и малка това те го пиша толкова за защита колкото против дразнещи неуважителни простотии като твоите
  • #42
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Браво ( преди 1 година )
    Първобитните електропитеци лаят яко. Ревете кокошки, куткудякайте. Паляци. Защитавате нещо до което не сте се и докосвали и което се сравнява с коли които са 500 коня надолу. Дори и Тайкана е една трета по - слаб.
  • #41
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Амстердам ( преди 1 година )
    До 34.На милионите работещи в Европа чужденци им се налага по няколко пъти в годината да се прибират в Родината.С колко зареждания на електромобила ще се придвижиш от Амстердам до Бургас?С жената се сменяме да шофираме и спираме колкото до тоалетната.
  • #40
    2 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    Куршум!
  • #39
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 38 ( преди 1 година )
    Не е въпроса какво може автомобилът. Въпросът е досега изминавал ли си разстоянието от точка а до точка б, за което не ти е стигал един резервоар? Мога да се обзаложа че никога не си изминавал такова разстояние, а дори и да си го минавал си спирал поне веднъж два пъти между точка а и точка б, което автоматично обезсмисля всичките ти аргументи. Поне да си беше казал, че по маршрута няма зарядни станции, но щеше да последва въпрос, на който не можеш да отговориш - къде е този маршрут?
  • #38
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Аре у лево ( преди 1 година )
    предпочитам кола на бензин, ако ще и с малко слабо моторче, но пълен резервоар, който да ми стига да стигна от т. А до т. Б без да ми се налага да преспивам някъде си, че ми свършил тока.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Гената ( преди 1 година )
    Ако наистина това е семеен автомобил с оригиналното окачване подходящо за ежедневно комфортно шофиране, което не ти чупи бъбреците на всяка дупчица по пътя и не ти падат пломбите по паважа, това време на Ринга е доста прилично. Съчетанието на комфорт на пътя и стабилност на писта никога не е било лесна задача и от тесла са се справили добре по този показател. Малка доработка на окачването ще подобри това време.