IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте новата най-скъпа Skoda

Версията Laurin & Klement дава доста повече пробег на електрическите Enyaq и Enyaq Coupe

Електрическите кросоувъри Skoda Enyaq и Enyaq Coupe получиха нов премиум пакет, който прави автомобилите по-луксозни и технологично напреднали. Пакетът се казва Laurin & Klement и е кръстен на основателите на Skoda - Вацлав Лаурин и Вацлав Клемент. Още преди обявяването на официалните цени е ясно, че това ще е новият рекордьор за най-скъп сериен автомобил в историята на чешката компания.

 

skoda-enyaq-laurin-klement-13

 

Най-луксозните версии на Enyaq и Coupe външно се отличават с нови брони с платинено сиви акценти около въздухозаборниците. Кросоувърите се възползват от разширен списък от стандартни функции като така наречената решетка Crystal Face, която е осветена от 131 светодиода, изцяло LED матрични фарове, 20-инчови джанти, кожена тапицерия, предни седалки с функции за вентилация и масаж и емблеми L&K в целия екстериор и интериор. Освен това версията Laurin & Klement добавя алуминиеви педали и контурно вътрешно осветление.

Кросоувърите ще получат актуализирана информационно-развлекателна система с потребителски интерфейс Skoda Cl, който ще бъде интегриран във всички бъдещи модели на марката.

 

skoda-enyaq-laurin-klement (5)

 

Skoda Enyaq и Enyaq Coupe Laurin & Klement са оборудвани с електрически мотор с мощност 285 к.с. Ускорението до 100 км/ч отнема 6,7 секунди за варианта със задно задвижване и 6,6 секунди на този със задвижване на всички колела. Максималната скорост и на двата автомобила е ограничена до 180 км в час.

Също така електрическите кросоувъри получават подобрени батерии, а бързото зареждане от 10 до 80% отнема по-малко от 30 минути. Максималният резерв на мощност по цикъла WLTP е до 570 км с едно зареждане.

 

skoda-enyaq-laurin-klement

 

Увеличението на обхвата (Еnyaq 80 iV - 548 км и Enyaq 80x iV - 524 км) е резултат от оптимизация на системата за управление на батерията, която е оборудвана с функция за предварително загряване.

Тази функция ще се появи и в други версии на електрическия автомобил с промяна в моделната година. Активира се автоматично, когато в навигацията е заложен маршрут до зарядната станция или принудително.

 

skoda-enyaq-laurin-klement (1)

 

Enyaq L&K ще има Kessy безключов достъп - вратите се заключват автоматично, когато собственикът напусне колата. Както и две опции за интериорен дизайн - L&K Shell Design Selection с бежова кожена тапицерия и L&K Black Design Selection с черна.

Цената на Skoda Enyaq и Enyaq Coupe Laurin & Klement все още не е разкрита. Електрическите кросоувъри трябва да дебютират на европейския пазар преди края на 2023 г. След пускането на това ново ниво на оборудване, компанията ще премахне „iV“ от имената на всичките си електромобили.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Карлос Сайнц ( преди 1 година )
    Виц с 2 думи:Скъпа Шкода.Тъкмо ще има преброяване на балъчорите.
  • #5
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Рено МЕган е тек еле ( преди 1 година )
    Че имали луди да дадат толкос паре за Скодъ
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    смешничко е ( преди 1 година )
    Даже си плащат допълнителен месечен абонамент, за нещо което колата притежава, но все пак да си платят двойно, даже четворно ако може - и може, рибите си кълват и плащат за климатика (който си имат), навигацията (която си имат), а за капак се орязва и мощността на двигателя така ,че колата да не може да върви и си иска да плащаш месечен абонамент да ти се отключи мотора да работи нормално (на пълна мощност). Иначе си карай в авариен режим новия лъскав б0клук и се забавлявай - качваш се и караш..
  • #3
    7 rate up comment 8 rate down comment
    хаха ( преди 1 година )
    Освен това се водят SUV, но те не могат да направят нещо, което един джип би могъл. Като например да се изкачва по каменист терен или в планината. А сегмента е такъв - за пренасяне на товар и изкачвания в планината. Това е джипа. Това не е джип - това е лачен кашон, маркетингов трик от страна на производителите, с които ходят на риболов. Вече рибите са по-умни отпреди, не кълват (че ще им се раздерат бузите), а направо пускат заявки за поръчки.
  • #2
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Тончо ( преди 1 година )
    Много *** сегмент измислиха с тези купе-"джипки" като допълнение на другия уникално *** сегмент - SUV. Дайте SUV на възрастен човек и по този начин му връчвате едва ли не присъда.Освен, че са неадекватни, са и с джип, не виждат какво правят , направо минават през тротоари, колички, играчки без дори да разберат ,че са минали на косъм покрай малки дечица. Няколко пъти съм бил свидетел на това как за една бройка за щастие им се разминава.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много GLE ми мяза нещо.