fallback

Rimac Nevera счупи 23 световни рекорда само за ден

Електрическата хиперкола подобри и феноменално постижение на Koenigsegg Regera (ВИДЕО)

Rimac Nevera продължава да чупи рекорди, като електрическата хиперкола имаше доста натоварен ден на тестова писта в Германия. Само за часове автомобилът постави 23 рекорда на трасето в Папенбург, където се възползва максимално от 4-километровите прави отсечки. Постиженията бяха потвърдени от представители на Racelogic и Dewesoft., които осигуриха измервателното оборудване.

Оборудвана с гуми Michelin Cup 2 R за „пътнически автомобили“, Nevera успя да достигне 100 км/ч само за 1,74 секунди, надминавайки собственото си най-добро постижение от 1,85 секунди. Трябва да се отбележи, че спринтът не беше извършен от място, а превъртане на гумите, тъй като настилката на трасето не е била подготвена.

Както главният изпълнителен директор на компанията Мате Римац намекна по-рано в социалните медии, Nevera постави нов световен рекорд за най-бързата серийна кола, която ускорява от 0 до 400 км/ч и след спира до 0. Новото време е 29,94 секунди, ката така беше подобрено постижението на Koenigsegg Regera отне 31,49 секунди.

Rimac Nevera постави и нов рекорд за най-късото разстояние, необходимо за спиране от 100 км/ч. Хиперколата спря след 29,12 метра според измерванията на Racelogic или 28,96 метра според Dewesoft.

Задвижването на хиперколата става с четири електрически мотора, чиято комбинирана мощност е 1914 к.с. и 2360 Нм въртящ момент. Батерийният пакет с капацитет 120 кВт/ч е интегриран в структурата на монокока от въглеродни влакна. По паспортни данни Nevera той ускорява от място до 100 км/ч за 1,97 секунди, а до 300 км/ч за 9,3 секунди. Максималната скорост е 420 км/ч.

fallback
  • #36
    До 28 ( преди 1 година )
    "Без майтап проверете.Още некъф бутиков производител който ще изчезне при първото сътресение на пазарът." И ти без майтап можеш да провериш колко струва един такъв автомобил, а после да обясняваш как някой няма да си купи автомобил за милиони защото няма да му останат за хляб. Точно тези автомобили по време на криза вдигат продажбите си, защото риба се лови в мътна вода и точно тогава богатите хора печелят най-много или пък няма от какво да печелят и решават да харчат.
  • #35
    До 27 ( преди 1 година )
    Да допълня, че с този същия електромобил дето вдига над 400 км в час ще му трябва по-малко ток, ако спазвате ограниченията на скоростта, отколкото на електромобила на toyota. Можеш ли да кажеш същото за Бугати и toyota corolla? Представяш ли си как королата харчи повече от Бугати? Ето това е предимството на електромобилите. Това колко харчи зависи от това колко го настъпваш и има много малка връзка с мощността на автомобила, за разлика от ДВГ, който щом е мощен, значи не е икономичен.
  • #34
    До 27 ( преди 1 година )
    "колко часа или дена трябва да пътуваш до морето" това вече и троловете спряха да го повтарят, но ти явно си по нагъл и от тях. Колко пъти да ти се обяснява че до морето се ходи и без допълнително зареждане, като от софия до морето и обратно имаш над 10 места с над 150 kw зарядни станции като на всяко място има поне по две колонки а на места и по повече. Тоест ако тръгнеш със заредена батерия до която и да е част на морето, трябва да спреш максимум два пъти по 10 минути за да се върнеш.
  • #33
    До 30 ( преди 1 година )
    Тоест на теория bugatti veyron може да се кара малко по-дълго (евентуално) с максимална скорост, но няма къде, защото няма такъв прав участък, а с над 400 км този автомобил не може да взима завои дори с минимален радиус, защото гумите няма да издържат. Но пък за сметка на това, в реални условия при ускоряване и намаляване на скоростта, невера ще мине повече километри и ще се кара по дълго време, защото ще връща голяма част от използваната при ускорение енергия обратно от батерията.
  • #32
    До 30 ( преди 1 година )
    А ти знаеш ли каква е максималната скорост на този автомобил? Къде ще караш с толкова? Поне знаеш ли какво е ограничението, за да не могат да я надвишат? С 2000 коня и тази аеродинамика, ще може да вдигне и 500 км/ч. Дори да няма спирачки, ще го спрат с парашут. Ограничаващия фактор обаче са гумите, които биха се пръснали при по-висока скорост например гумите bugatti veyron, могат да издържат 10 мин на максимална скорост, но са безопасни, защото резервоара с гориво свършва по-бързо от 10 мин.
  • #31
    Al ( преди 1 година )
    Електрически измишльотини за *** !
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    На вас известно ли ви е че при макс скорост батериите на тос коптор свършвят за 5 минути
  • #29
    До 22 ( преди 1 година )
    Колко трябва да си зле за да твърдиш, че праактичните електромобили струват милиони? Какво доказателство е Неверата като това е по-бърз от Чирон модел?
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    През цялото си съществуване тия са продали толкова автомобили колкото форд продават за 2 часа.Без майтап проверете.Още некъф бутиков производител който ще изчезне при първото сътресение на пазарът.
  • #27
    #24 ( преди 1 година )
    Остава да посочиш колко такива зарядни станции има в ЕС (за БГ и не само, тази тема ще е за след идното десителетие), какви са последиците от запалване на електрокара, който не се гаси с конвенционални средства, колко часа или дена трябва да пътуваш до морето или, да кажем след Лариса на южните гръцки плажове, какво правиш като свърши тока а наблиза няма и помен от зарядна станция, къде по нашите ширини има поне 1 специализиран сервиз за ел. коли и т.н и т.н.
fallback
Последни